Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.
Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.
Τζένιφερ Λόπεζ-Μπεν Αφλεκ: Απέκτησαν έπαυλη 60,85 εκατ. δολαρίων [εικόνες]
Η «Jen AI»
Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.
Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.
«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.
Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας
Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.
Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.
«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.
Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.
Latest News
«Η τεχνητή νοημοσύνη ψεύδεται, κλέβει και μας εξαπατά»
Μελέτη του ΜΙΤ προειδοποιεί ακόμα και για τον κίνδυνο η ΑΙ να νοθεύει εκλογικά αποτελέσματα
Η τεχνητή νοημοσύνη, απαραίτητη δεξιότητα για εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Το 71% των επιχειρηματιών λέει ότι προτιμά να προσλάβει έναν λιγότερο έμπειρο υποψήφιο με δεξιότητες AI παρά έναν πιο έμπειρο υποψήφιο χωρίς αυτές.
Τεχνητή Νοημοσύνη χρήσιμη για όλους οραματίζεται η Google
Οι χθεσινές ανακοινώσεις από το Google I/O ουσιαστικά υπογραμμίζουν την εστίαση του διαδικτυακού κολοσσού στην τεχνητή νοημοσύνη
To brain drain της Τεχνητής Νοημοσύνης - «Πρωταθλήτρια» η Ελλάδα στον ΟΟΣΑ
Ουραγός η χώρα μας στην ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας
Το νέο μοντέλο ΑΙ από την OpenAΙ που «κοκκινίζει» στο... φλερτ
Οι εντυπωσιακές δυνατότητες του GPT-4o
Ποιοι κολοσσοί επενδύουν στη Γαλλία 15 δισ. ευρώ
Αφορούν τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, της τεχνολογίας και των χρηματοοικονομικών
Ο Σαμ Άλτμαν «επιλέγει» τον δρόμο της πυρηνικής ενέργειας για την AI
Αντί για συμβατικούς αντιδραστήρες, η εταιρεία Oklo, στην οποία είναι πρόεδρος ο Άλτμαν, στοχεύει να χρησιμοποιήσει μίνι πυρηνικούς αντιδραστήρες
Επενδύσεις της Alibaba στην Κίνα για να κυριαρχήσει στην AI
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει πόρους με αντάλλαγμα συμμετοχή σε start up επιχειρήσεις
Έρχονται τσιπ AI και από την Arm Holdings
Η Arm που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο θα δημιουργήσει ένα τμήμα μικροτσίπ τεχνητής νοημοσύνης και θα στοχεύσει να κατασκευάσει ένα πρωτότυπο μέχρι την άνοιξη του 2025
Η Microsoft αναπτύσσει Generative AI για... κατασκόπους
Η Microsoft ισχυρίζεται ότι το μοντέλο που δημιούργησε για την κυβέρνηση των ΗΠΑ είναι «καθαρό», που σημαίνει ότι μπορεί να διαβάζει αρχεία χωρίς να μαθαίνει από αυτά