Αφιέρωμα στο Ελληνικό, το «έργο των δισεκατομμυρίων», δημοσιεύει το Γερμανικό Δημοσιογραφικό Δίκτυο (RND): «Στο Ελληνικό θα χτιστεί «ο πρώτος ουρανοξύστης της Ελλάδας, το Athens Riviera Tower, ύψους 207 μέτρων με 53 ορόφους. Σε αυτούς θα υπάρχουν 169 κατοικίες, οι οποίες έχουν ήδη πωληθεί – σε τιμές έως και 32.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο. Ο οικιστικός πύργος στην Αττική Ριβιέρα πρόκειται να αποτελέσει το ορόσημο ενός από τα μεγαλύτερα και πιο φιλόδοξα έργα αστικής ανάπτυξης στην Ευρώπη».
Το γερμανικό δίκτυο τονίζει πως «δεν υπάρχει κανένα άλλο οικόπεδο στη Μεσόγειο όπως αυτό του πρώην αεροδρομίου της Αθήνας: 6.200 στρέμματα ακριβώς στην ακτή του Σαρωνικού κόλπου, μια έκταση τριπλάσια από το Πριγκιπάτο του Μονακό. Η Ακρόπολη απέχει μόλις δέκα χιλιόμετρα και το κέντρο της Αθήνας είναι προσβάσιμο σε 20 λεπτά με το μετρό.
Μετά τη διακοπή της εναέριας κυκλοφορίας στο Ελληνικό το 2001, ο χώρος έμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε αχρηστία. Τα πολιτικά κόμματα δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν ως προς την αξιοποίησή του και το αεροδρόμιο-φάντασμα έγινε σύμβολο της πολιτικής ακινησίας και της οικονομικής παρακμής της Ελλάδας. Μόνο με την κρίση του 2010 η κατάσταση άλλαξε: η ιδιωτικοποίηση του (πρώην) αεροδρομίου ήταν ένας από τους όρους που έπρεπε να εφαρμόσει η Ελλάδα ως αντάλλαγμα για τα δάνεια διάσωσης που της χορηγήθηκαν».
Lamda Development: Εκδόθηκαν οι άδειες για τη Riviera Galleria και το Commercial Hub
Αλλάζει όψη
Τώρα το Ελληνικό θα αλλάξει όψη, αποτελώντας μάλιστα και πρότυπο για τη βιώσιμη αστική ανάπτυξη: «Περισσότερα από τα 2/3 της συνολικής έκτασης του Ελληνικού θα αποτελούνται από χώρους πρασίνου και εγκαταστάσεις αναψυχής. Η πράσινη καρδιά της νέας πόλης θα χτυπάει στο σχεδιαζόμενο παράκτιο πάρκο, που με έκταση δύο τετραγωνικών χιλιομέτρων θα είναι μεγαλύτερο από το Χάιντ Παρκ του Λονδίνου. […] Το Ελληνικό δεν προορίζεται πάντως για καταφύγιο των πλουσίων: το πάρκο θα είναι ανοιχτό σε όλους τους επισκέπτες, όπως και η παραλία μήκους ενός χιλιομέτρου». Ταυτοχρόνως, ο σχεδιασμός του προαστίου θα εκμεταλλεύεται στο έπακρο το παραθαλάσσιο κλίμα και τα ρεύματα αέρα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μειωμένες ανάγκες ψύξης και θέρμανσης. Έτσι, οι κατοικίες «θα καταναλώνουν περίπου 35% λιγότερη ενέργεια από τα συμβατικά συγκροτήματα».
Τέλος, «με την ολοκλήρωση του εγχειρήματος θα υπάρξουν περίπου 75.000 θέσεις εργασίας στο Ελληνικό. Η νέα περιοχή αναμένεται να προσελκύει περίπου ένα εκατομμύριο τουρίστες ετησίως, καθώς και να συνεισφέρει περίπου 1,5% στο Α.Ε.Π. της Ελλάδας», καταλήγει το RND.
Πηγή: Deutsche Welle
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα