Ο αριθμός των παραγγελιών για το κινεζικό επιβατικό αεροσκάφος C919 έχει φτάσει στις 1.061 παραγγελίες, όπως δήλωσε, ο Χε Ντονγκφένγκ, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Commercial Aircraft Corporation of China, Ltd. (COMAC) στο φετινό φόρουμ καινοτομίας 16th Pujiang Innovation Forum.
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία, η οποία παράγει τα επιβατικά αεριωθούμενα αεροσκάφη C919 και ARJ21, ο τομέας της παραγωγής επιβατικών αεροσκαφών της Κίνας έχει αρχικά οργανώσει την βασική παραγωγή μιας σειράς αεροσκαφών που περιλαμβάνει αεροσκάφη περιφερειακών πτήσεων, αλλά και αεροσκάφη μικρής και μεσαίας μεταφορικής ικανότητας επιβατών, όπως και αεροσκάφη στενής και ευρείας ατράκτου.
Η αεροπορική εταιρία China Eastern Airlines έγινε ο πρώτος πελάτης του αεροσκάφους C919 τον Δεκέμβριο του 2022. Η ίδια εταιρία, έχει παραλάβει αεροσκάφη με την εμπορική εκμετάλλευση τους να έχει αρχίσει από τον Μάιο του 2023.
Πώς η Κίνα έγινε κορυφαία εξαγωγική χώρα και στα αυτοκίνητα
Απέναντι σε Boeing και Airbus
Στο πλαίσιο του ανταγωνισμού της Κίνας με τη Δύση στο επίπεδο της υψηλής τεχνολογίας, το Πεκίνο επιδιώκει να σταθεί απέναντι από την κυριαρχία της Boeing και της Airbus στην κατασκευή εμπορικών αεροσκαφών.
Τόσο η οικογένεια A320neo της Airbus όσο και τα αεριωθούμενα 737 Max της Boeing έχουν ένα πλήρες βιβλίο παραγγελιών μέχρι το τέλος της δεκαετίας, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε αερομεταφορέας που θέλει αεροσκάφη στενής ατράκτου νωρίτερα μπορεί να αναζητήσει εναλλακτική.
Η Comac έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για το C919, αν και η πλειονότητα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Σύμφωνα με το Bloomberg υπάρχουν αμφιβολίες για το κατά πόσον η Comac είναι σε θέση να εκπληρώσει αυτές τις παραγγελίες. Η κινεζική κατασκευάστρια αεροσκαφών βασίζεται επίσης σε ξένους προμηθευτές, όπως η General Electric, η Honeywell International, και, για τους κινητήρες, η CFM International.
Η China Eastern με έδρα τη Σαγκάη, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της χώρας, ανακοίνωσε, παρουσιάζοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα την προηγούμενη εβδομάδα, ότι σχεδιάζει να εντάξει και τα πέντε C919 στον στόλο της το 2023.
Ωστόσο, το C919 παραμένει πιστοποιημένο μόνο για πτήση εντός Κίνας, ενώ η ευρωπαϊκή πιστοποίηση εκκρεμεί.
Η αρχική τιμή του C919 είναι περίπου 99 εκατομμύρια δολάρια, πριν από τις συνήθεις εκπτώσεις στις αεροπορικές εταιρείες.
Latest News
Το αφεντικό της Prada αποκλείει εξαγορές: «Δεν θέλουμε νέους ανταγωνιστές»
Ο όμιλος Prada είναι από τους λίγους ιταλικούς οίκους μόδας που παραμένει οικογενειακή επιχείρηση και δεν έχει πωληθεί σε γαλλικούς ομίλους
Πώς ένα πάγκος καφέ εξελίχθηκε σε μονόκερο -Η απίστευτη ιστορία του Έντουαρντ Τιρτανάτα
Αν και ποτέ δεν του άρεσαν οι σπουδές, φαίνεται ότι είχε DNA επιχειρηματία
Λίρα... εκατό το Λονδίνο - Κρατά τα σκήπτρα των παγκόσμιων επενδύσεων
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Παρίσι - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Πώς αντιδρούν οι αγορές μετά το θάνατο του Ραϊσί - Τα κρίσιμα ερωτήματα και η κόντρα με το Ισραήλ
Η πορεία του μαύρου χρυσού και η δύσκολη δομή της εξουσίας του Ιράν
Τα ρωσικά assets διχάζουν τη G7 - Οι πιέσεις των ΗΠΑ και η διαφωνία με Λαγκάρντ
Η Κριστίν Λαγκάρντ, η πρόεδρος της ΕΚΤ, προέβαλε νομικές και οικονομικές αντιρρήσεις για την πλήρη κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων
Γιατί οι πλούσιοι Ιάπωνες θα επενδύσουν 1,4 τρισ. δολάρια επιπλέον μέχρι το 2030
Τι δείχνει έρευνα της Morgan Stanley
Κίνα: Αύξηση 7% στην αξία της βιομηχανίας δορυφορικής ναυτιλίας
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Καμπανάκι Τρισέ για την εκτίναξη του χρέους - Τι λέει για την Ελλάδα
Ο πρώην πρόεδρος της ΕΚΤ προειδοποιεί ότι το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα είναι πιο εύθραυστο σε σύγκριση με την περίοδο της χρεοκοπίας της Lehman Brothers
Στα 6 δισ. δολ. το κόστος των διασυνοριακών ρυθμίσεων μετά το Brexit
Σημαντικές καθυστερήσεις στο σχέδιο της κυβέρνησης
Πώς έχασε 16 εκατ. λίρες σύμβουλος του Φάρατζ
Ο τραπεζίτης πιστεύεται ότι έπαιζε εναντίον Κινέζων δισεκατομμυριούχων