Το σκάνδαλο των κινητήρων ντίζελ, από το οποίο ο γερμανικός κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως, φαίνεται να… ανασταίνεται κατά καιρούς.
Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών (KBA) έστειλε αναφορά στη Mercedes-Benz γνωστοποιώντας ότι εντόπισε τρεις «κρίσιμες» και «απαράδεκτες» συσκευές ελέγχου λογισμικού σε κινητήρες ΕΕ-6 της μάρκας της.
Πλέον, η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών μελετά την αποσυναρμολόγηση των οχημάτων για να διορθώσει το πρόβλημα!
Αναστάτωση στην αγορά από την έλλειψη ντίζελ
Το πολυσέλιδο έγγραφο με ημερομηνία στις αρχές Ιουλίου έχει πλέον δημοσιευτεί από το BR και το Der Spiegel. Οι όροι τους δεν είναι καθόλου… φιλικοί: η KBA απειλεί ακόμη και με την υποχρεωτική διάλυση των οχημάτων. Το κείμενο περιγράφει λεπτομερώς τρεις συσκευές απενεργοποίησης που έχουν εντοπιστεί κατά τη διάρκεια των ερευνών του λογισμικού ελέγχου κινητήρα μιας Mercedes E-Class 350 Blue TEC με κινητήρα Euro 6 (OM642).
Σε μία από τις «στρατηγικές ανάπτυξης» που περιγράφηκαν, η συσκευή παρεμβαίνει στο σύστημα καθαρισμού καυσαερίων ενός οχήματος ντίζελ, το οποίο λειτουργεί μόνο σε ένα εύρος εξωτερικών θερμοκρασιών.
Αυτά τα λεγόμενα «θερμικά παράθυρα» κηρύχθηκαν απαράδεκτα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πέρυσι.
Εκτός από αυτή τη «στρατηγική», ανάλογα με τις συνθήκες κλιματισμού, το σύστημα εγχέει διαφορετικές ποσότητες διαλύματος ουρίας στο σύστημα καθαρισμού καυσαερίων. Η αρχή κάνει επίσης πολύ κρίσιμες εκτιμήσεις σχετικά με το σύστημα που εγγυάται την αποτελεσματικότητα του καταλύτη SCR, η οποία εξαρτάται από τη θερμοκρασία στη διαδικασία καθαρισμού των καυσαερίων.
Tα λεγόμενα «θερμικά παράθυρα» κηρύχθηκαν απαράδεκτα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πέρυσι
Κατά συνέπεια, ανακοινώνει την έναρξη μιας ευρύτερης εξέτασης επί της οποίας θα μελετήσει «απαγόρευση λειτουργίας», δηλαδή τη διάλυση των οχημάτων. Προς το παρόν, η KBA διέταξε τη Mercedes-Benz να «μειώσει τον αριθμό των παραγόμενων οχημάτων […] στα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί οι αναφερόμενες στρατηγικές» και διευκρινίζει ότι «η διαδικασία περιλαμβάνει ένα μοντέλο που έχει καθιερωθεί ένα εθελοντικό μέσο ενημέρωσης λογισμικού από τον κατασκευαστή από το 2019.»
Παράταση προθεσμίας
Η Mercedes-Benz, από την πλευρά της, ζήτησε επιτυχώς παράταση της προθεσμίας για την υποβολή εξηγήσεων σχετικά με αυτό και θα στείλει τεκμηρίωση για τις εν λόγω συσκευές τόσο στην KBA όσο και στο Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών τις επόμενες εβδομάδες.
«Συνεργαζόμαστε πλήρως», λέει ένας εκπρόσωπος της Mercedes που υποβαθμίζει το θέμα, «ήμασταν σε επαφή με την KBA σε πολλές περιπτώσεις για πολλές ερωτήσεις και ιδέες», προσθέτει. Όμως, σύμφωνα με περιβαλλοντικές οργανώσεις, αυτό μπορεί να μην είναι μια μεμονωμένη περίπτωση.
Προβλήματα ντίζελ
Μια ανάλυση από την ένωση περιβαλλοντικών ερευνών ICCT αποδεικνύει ότι πολλά αυτοκίνητα ντίζελ στην Ευρώπη εξακολουθούν να παράγουν υπερβολικά υψηλές εκπομπές καυσαερίων. Η German Environmental Aid (DUH) επιβεβαιώνει την αξιολόγηση της KBA και υποστηρίζει ότι «παράνομη χειραγώγηση του λογισμικού διαφυγής» υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια.
Εκτός από αυτή την υπόθεση, ο επικεφαλής του DUH Jürgen Resch καλεί το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών να δημοσιεύσει όλες τις μετρήσεις καυσαερίων και τα έγγραφα σχετικά με «επίσημα καθορισμένες αποτυχημένες συσκευές» ώστε «επιτέλους να βοηθηθούν τα σχεδόν δέκα εκατομμύρια ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οχημάτων ντίζελ στη Γερμανία να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.
Πηγή in.gr
Latest News
Boeing: Οι μέτοχοι ψήφισαν υπέρ της παραμονής του απερχόμενου CEO στο διοικητικό συμβούλιο
Ο Ντέιβ Κάλουν δήλωσε ότι η εταιρεία θα συναντηθεί με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Ο άνθρωπος που έσωσε την Nvidia από βέβαιη καταστροφή
Η Nvidia έφτασε να είναι η εταιρεία με την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση παγκοσμίως
Γιατί «πεθαίνουν» οι μικρές αμερικανικές τράπεζες
Οι περιφερειακές τράπεζες σημείωσαν απότομη μείωση των κερδών τους το α' τρίμηνο του 2024
Τα μαθήματα του Ντιέγκο Μαραντόνα στους κεντρικούς τραπεζίτες
Πώς το γκολ ενάντια στην Αγγλία στο Μιουντιά του 1986, ενέπνευσε την άσκηση νομισματικής πολιτικής
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Η γαλλική Funecap έχει αγοράσει περισσότερα από 300 κρεματόρια και γραφεία κηδειών κυρίως στην Ευρώπη
Στη Moderna κατοχυρώθηκε η πατέντα για το εμβόλιο της Covid-19 - Κέρδισε την Pfizer και την BioNTech
Η Moderna διεκδικεί από την Pfizer και την BioNTech μερίδιο των κερδών τους από τα εμβόλια Covid-19 σε διάφορα δικαστήρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
H Μόσχα δεσμεύει assets της Unicredit, μετά από αξίωση της Gazprom
Τι απαντά η ιταλική τράπεζα
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές