Οι νέες παραγγελίες για τα ηλεκτρικά οχήματα της Volkswagen AG απέτυχαν να επιτύχουν τους στόχους της εταιρείας το τρίτο τρίμηνο, εν μέσω της ασθενέστερης παγκόσμιας ζήτησης και της απροθυμίας των Ευρωπαίων πελατών να αγοράσουν αυτοκίνητα με μπαταρία.
«Η λήψη παραγγελιών μας είναι κάτω από τους φιλόδοξους στόχους μας λόγω της χαμηλότερης από την αναμενόμενη συνολική τάση της αγοράς», δήλωσε την Παρασκευή η Hildegard Wortmann, η οποία επιβλέπει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι μετοχές υποχώρησαν έως και 2,6% μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της εταιρείας, τα οποία περιελάμβαναν πτώση 5,8% στις παραδόσεις στην Κίνα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία και η ηλεκτροκίνηση το νέο μέτωπο μεταξύ ΕΕ – Κίνας
Οι νέοι στόχοι
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης στοχεύει οι πωλήσεις EV να αντιστοιχούν μεταξύ 8% και 10% των συνολικών πωλήσεων φέτος, από τον προηγούμενο στόχο του 11%. Καθώς η ζήτηση υποχωρεί, η εταιρεία αναγκάστηκε να απολύσει εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και να μειώσει τις βάρδιες στα γερμανικά εργοστάσιά της τις τελευταίες εβδομάδες.
Για να ανταγωνιστεί τα αυτοκίνητα της Tesla Inc. και την άνοδο των φθηνότερων κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume ανέθεσε στους εκπροσώπους της διοίκησης και του εργατικού δυναμικού να βρουν τρόπους να χαλιναγωγήσουν το διογκωμένο κόστος και την αναποτελεσματικότητα της εταιρείας. Η Volkswagen εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια τεράστια μετάβαση καθώς επιδιώκει τα EV να αποτελούν το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων έως το 2030.
Οι συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική βοήθησαν να αντισταθμιστεί η πτώση στην Κίνα κατά τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο. Ο επικεφαλής της VW China, Ralf Brandstaetter, δήλωσε ότι η κυκλοφορία του πλήρως ηλεκτρικού ID.7 το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα βοηθήσει τις πωλήσεις στην Ασία τους επόμενους μήνες.
Latest News
Επαναπροσδιορίζει το τοπίο των ΑΠΕ η Sunlight
Με καινοτόμα συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας
Η Masdar, ο Κοπελούζος και ο ΑΔΜΗΕ – Οι νέες κινήσεις για το καλώδιο Ελλάδας – Αιγύπτου
Η συμμετοχή του ΑΔΜΗΕ στο έργο GREGY και οι διαγωνισμοί για τις μελέτες
«Πράσινα» σπίτια, ο νέος κίνδυνος για τις τράπεζες
Πώς επιδρούν οι ανακαινίσεις στα δανειακά χαρτοφυλάκια
Με το βλέμμα στα διυλιστήρια «πρασινίζουν» Helleniq Energy και Motor Oil
Τα «πράσινα» projects και η στροφή στο ρεαλισμό
Η περιβαλλοντική πολιτική, περνάει μέσα από το Πράσινο Ταμείο
Ο ρυθμός απορρόφησης των χρηματοδοτικών προγραμμάτων και τα νέα εργαλεία
Η Μεσόγειος εκπέμπει SOS – Ειδικοί προειδοποιούν για τον κίνδυνο λειψυδρίας
Οι χώρες της Νοτίου Μεσογείου, ανάμεσά τους και η Ελλάδα βρίσκονται στο επίκεντρο μίας κρίσης λειψυδρίας, με τους ειδικούς να εκπέμπουν καμπανάκι κινδύνου.
Πότε «βγαίνουν» τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης
Τις επόμενες ημέρες εντάσσονται στα δρομολόγια και τα υπόλοιπα 93 ηλεκτρικά λεωφορεία
Έρχεται στην Ελλάδα ένα λεωφορείο υδρογόνου - Σε ποιες πόλεις θα κάνει στάσεις
Το ταξίδι του λεωφορείου ξεκίνησε στη Ρουμανία, πέρασε από τη Βουλγαρία και συνεχίζεται στη χώρα μας
Στα χαρτιά τα σχέδια για το υδρογόνο στην Ευρώπη - Στην Ελλάδα;
Τι αναφέρει το Bloοmberg σε ανάλυσή του για τα ευρωπαϊκά projects - Τα σχέδια στην Ελλάδα
Gigafactory παραγωγής μπαταριών θα κατασκευάσει η Bollore στην Αλσατία
Η επένδυση είναι συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ και θα δημιουργήσει 1.500 θέσεις εργασίας