Η GM δέχεται παραγγελίες από την Ελβετία για το SUV Cadillac Lyriq με μπαταρία, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το πρώτο εξάμηνο του 2024, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, η premium μάρκα σχεδιάζει να φέρει τα ηλεκτρικά της μοντέλα στη Σουηδία, τη Γαλλία και τρεις επιπλέον ευρωπαϊκές χώρες, αναφέρει το Bloomberg.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ρίχνει μια δεύτερη ματιά στην Ευρώπη – μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα – καθώς ο πληθωρισμός και οι αβέβαιες οικονομικές προοπτικές επιβαρύνουν τις δαπάνες στη γηραιά ήπειρο. Η Volkswagen AG περιόρισε την παραγωγή EV στη Γερμανία, επικαλούμενη την επιβράδυνση της ζήτησης. Ταυτόχρονα, οι κινεζικές εταιρείες επελαύνουν στην Ευρώπη με μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων, ανυπόμονες να αρπάξουν μερίδιο αγοράς.
Χαμηλό προφίλ
Η GM έχει διατηρήσει πολύ χαμηλό προφίλ στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, εισάγοντας μόνο μικρό αριθμό οχημάτων. Το 2017, η εταιρεία πούλησε τις μάρκες Opel και Vauxhall στη σημερινή Stellantis NV, μετά από δύο δεκαετίες οδυνηρών απωλειών. Η GM είχε εξυπηρετήσει κυρίως την μαζική αγορά της Ευρώπης, όπου ο έντονος ανταγωνισμός τιμών διατηρεί τα περιθώρια χαμηλά. Ωστόσο, ο νέος ιδιοκτήτης της Opel και της Vauxhall ώθησε τις μάρκες στην κερδοφορία σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Το πρώτο νέο μοντέλο της GM για την Ευρώπη είναι το Lyriq, ένα μεσαίο σπορ χρηστικό όχημα που χρησιμοποιεί την μπαταρία Ultium, που αποδίδει εκτιμώμενη αυτονομία 530 χιλιομέτρων με μια φόρτιση. Με τιμή εκκίνησης περίπου 89.705 δολάρια, το μοντέλο κοστίζει περίπου το ίδιο με τα premium ηλεκτρικά SUV από ευρωπαϊκές άρκες όπως το iX3 της BMW και το Q8 e-tron της Audi.
Η GM σχεδιάζει να πουλήσει τα ηλεκτρικά της Cadillac απευθείας σε ευρωπαίους καταναλωτές μέσω των ιστοσελίδων και των καταστημάτων της, συμπεριλαμβανομένου ενός στο κέντρο της Ζυρίχης. Τα μοντέλα θα κατασκευαστούν σε εργοστάσιο της Cadillac στο Spring Hill του Τενεσί – ένα εργοστάσιο που δεν έχει επηρεαστεί ακόμη από τις απεργίες των United Auto Workers που έχουν κλείσει εργοστάσια της GM σε άλλες περιοχές των ΗΠΑ.
Η Cadillac σχεδιάζει να προσφέρει μια πλήρη γκάμα πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.
Οι παραδόσεις του Lyriq, που ξεκίνησαν στις ΗΠΑ πέρυσι, έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται μετά από προβλήματα με τη διαθεσιμότητα της μπαταρίας και το λογισμικό. Το τρίτο τρίμηνο, η Cadillac πούλησε 3.018 Lyriq EVs, υπερδιπλασιάζοντας τις αποστολές σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Latest News
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»