Η Meta Platforms αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες της για τις πολιτικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της εντολής οι διαφημιστές να αποκαλύπτουν τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης όταν αλλάζουν εικόνες και βίντεο σε πολιτικές διαφημίσεις.
Ο Νικ Κλεγκ, Βρετανός πρώην πολιτικός και νυν πρόεδρος παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, εξήγησε νέους κανονισμούς για τις διαφημίσεις σε μια ανάρτηση ιστολογίου, χαρακτηρίζοντάς τις ως «σε γενικές γραμμές συνεπείς» σχετικά με το πώς ο γίγαντας των social media έχει χειριστεί τους κανόνες διαφήμισης κατά τη διάρκεια προηγούμενων εκλογικών αναμετρήσεων.
Αλλαγές στην ομάδα ασφαλείας τεχνητής νοημοσύνης της Meta Platforms
Αυτό που είναι διαφορετικό για την επερχόμενη προεκλογική περίοδο, ωστόσο, είναι η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης από τους διαφημιστές για τη δημιουργία εικόνων και κειμένου. Επεκτείνοντας μια προηγούμενη ανακοίνωση της Meta στις αρχές Νοεμβρίου, ο Κλεγκ είπε ότι από το επόμενο έτος, η Meta θα απαιτήσει από τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν έχουν χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη ή σχετικές τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας «για να δημιουργήσουν ή να τροποποιήσουν μια διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού ζητήματος σε ορισμένες περιπτώσεις».
«Αυτό ισχύει εάν η διαφήμιση περιέχει μια φωτορεαλιστική εικόνα ή βίντεο ή ρεαλιστικό ήχο, που δημιουργήθηκε ή τροποποιήθηκε ψηφιακά για να απεικονίσει ένα πραγματικό άτομο να λέει ή να κάνει κάτι που δεν είπε ή δεν έκανε», έγραψε ο Κλεγκ. «Ισχύει επίσης εάν μια διαφήμιση απεικονίζει ένα άτομο με ρεαλιστική εμφάνιση που δεν υπάρχει ή ένα ρεαλιστικό γεγονός που δεν συνέβη, αλλάζει υλικό από ένα πραγματικό γεγονός ή απεικονίζει ένα ρεαλιστικό γεγονός που φέρεται να συνέβη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια εικόνα, βίντεο ή ηχογράφηση της εκδήλωσης».
Κατά το πρόσφατο παρελθόν η Meta είχε δεχθεί… σφυροκόπημα από επικριτές, κυρίως κατά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, επειδή απέτυχε να ελέγξει και να μειώσει τη διάδοση παραπληροφόρησης στο πακέτο των εφαρμογών της, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Instagram.
Το 2019, η Meta Platforms επέτρεψε να παραμείνει στον ιστότοπο ένα ψηφιακά τροποποιημένο βίντεο της Νάνσυ Πελόζι, πρώην προέδρου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, το οποίο έμοιαζε σαν να μπερδεύει τα λόγια της από μέθη, ωστόσο αυτό το βίντεο δεν ήταν διαφήμιση, αναφέρει χαρακτηριστικά το CNBC.
Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης ως ένας τρόπος που επιβαρύνει τη δημιουργία παραπλανητικών διαφημίσεων είναι ένα νέο σοβαρό ζήτημα για την εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, από την οποία απολύθηκαν μεγάλα τμήματα της ομάδας ασφάλειας περιεχομένου στο πλαίσιο των προσπαθειών μείωσης του κόστους φέτος.
Τέλος, η Meta θα μπλοκάρει επίσης νέες διαφημίσεις για πολιτικά, εκλογικά και κοινωνικά θέματα κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας των εκλογών στις ΗΠΑ, κάτι που ο Κλεγκ είπε ότι είναι συνεπές με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτοί οι περιορισμοί θα αρθούν την επομένη της διεξαγωγής των εκλογών.
Latest News
Ο Τιμ Κουκ κρατάει γερά το τιμόνι τις Apple, αλλά τα σενάρια διαδοχής δίνουν και παίρνουν
Ο ίδιος ο CEO της Apple έχει δηλώσει ότι θα επιθυμούσε ο διάδοχός του να προέρχεται από την εταιρεία - Ποιοι φέρονται να είναι υποψήφιοι
Πώς οι απολύσεις μπορούν να γυρίσουν μπούμεραγκ στους κολοσσούς της τεχνολογίας
Οι απολύσεις ως πρακτική και ιδίως όταν γίνονται κατά κύματα, που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι δεν ξέρουν τι τους περιμένει, έχουν κόστος
Ανησυχία των Βρετανών εκδοτών για τα σχέδια αποκλεισμού διαφημίσεων της Apple
Ο βρετανικός Τύπος λέει ότι το προτεινόμενο εργαλείο "web eraser" στην επόμενη ενημέρωση του iOS απειλεί την οικονομική βιωσιμότητα της δημοσιογραφίας
H Αpple ξεπέρασε τον «πονοκέφαλο« του συνδικαλισμού - Κατηγορίες για εκφοβισμό
Η Apple βγήκε νικήτρια από την αντιπαράθεση και την ψηφοφορία για την ίδρυση συνδικάτου στο κατάστημα λιανικής του Νιου Τζέρσεϊ
H SpaceX του Μασκ επεκτείνεται στο Τέξας αλλά δεν πληρώνει ούτε για τις... εκσκαφές
Η SpaceX και οι συνεργάτες της κινούνται πολύ πιο… αργά όταν πρόκειται να πληρώσουν κατασκευαστές και προμηθευτές
Πώς οι χάκερ... τρυπώνουν στο κινητό
Τι δείχνει έρευνα
Πώς το ΤikTok έγινε το νέο LinkedIn για όσους νέους ψάχνουν δουλειά
Ένας αυξανόμενος αριθμός Αμερικανών στρέφεται στο TikTok σε αναζήτηση συμβουλών που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα επαγγελματικού βίου
Νέο εργοστάσιο της Intel με χρηματοδότηση 11 δισ. δολαρίων της Apollo
Η επενδυτική εταιρεία βρίσκεται σε αποκλειστικές συνομιλίες για να χρηματοδοτήσει τον γίγαντα των chip για νέο εργοστάσιο
Σφίγγει ο κλοιός για Χ και Booking στην Ευρώπη - Τι αποφάσισε η Κομισιόν
Η Booking έχει πλέον έξι μήνες για να συμμορφωθεί με τις σχετικές υποχρεώσεις βάσει του DMA, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και ελευθερία στους τελικούς χρήστες
Έρχεται πέλεκυς στην Microsoft από την ΕΕ για το Teams
Η προσπάθεια της Microsoft να αποφύγει κυρίως για την αποσύνδεση της εφαρμογής τηλεδιάσκεψης από το υπόλοιπο λογισμικό της εταιρείας φαίνεται ότι απέτυχε