Η Hyundai Motor Group στοχεύει να ξεκινήσει τις αρχικές δοκιμαστικές πτήσεις του ηλεκτρικού αεροταξί της μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο συμμετέχει στη κούρσα για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μεταφορών.
Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία θα υποβάλει αίτηση για πιστοποίηση του οχήματος στις ΗΠΑ έως τα μέσα του 2024 με στόχο να ξεκινήσει πτήσεις επίδειξης τεχνολογίας μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον Σιν τζαϊουόν, διευθύνοντα σύμβουλο της Supernal, της μονάδας Hyundai που αναπτύσσει το όχημα, σύμφωνα με το Bloomberg. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει επιχειρησιακή χρήση το 2028 εφόσον πληροί τις απαιτήσεις δοκιμών για να διασφαλίσει ότι είναι έτοιμη για το κοινό.
Υδρογόνο: Στρατηγικό deal της Hyundai με την Advent Technologies
Το στέλεχος παρουσίασε λεπτομερώς το χρονοδιάγραμμα καθώς η εταιρεία αποκάλυψε μια μακέτα του ηλεκτρικού αεροσκάφους κάθετης απογείωσης και προσγείωσης στο συνέδριο τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας. Η Hyundai αγωνίζεται να φτάσει τους αντιπάλους στο εκκολαπτόμενο πεδίο των eVTOL, όπως ονομάζονται τα οχήματα.
Το ιπτάμενο ταξί θα είναι ένα υβρίδιο μεταξύ ενός ελικοπτέρου και ενός αεροπλάνου με σταθερές πτέρυγες, ενώ ορισμένα ανταγωνιστικά μοντέλα βασίζονται κυρίως σε ρότορες. Το S-A2 που τροφοδοτείται από μπαταρίες θα είναι αθόρυβο, αποδοτικό και με μηδενικές εκπομπές, είπε η εταιρεία.
Επένδυση ενός δισ. δολαρίων
Η Hyundai μελετά διάφορες επιλογές μπαταριών για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών λιθίου-μετάλλου και στερεάς κατάστασης, δήλωσε ο Σιν την Τρίτη σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television. «Εργαζόμαστε επίσης με διαφορετική χημεία για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε την πιο προηγμένη τεχνολογία μπαταριών».
Η εταιρεία επιδιώκει επιθετικά τα αεροπορικά ταξί και έχει ξοδέψει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Supernal τα δύο περίπου χρόνια από την ίδρυσή της. Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει μια έδρα μηχανικής στο Irvine της Καλιφόρνια και μια νέα εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης στην ίδια πολιτεία.
Η Hyundai στοχεύει τις ΗΠΑ για την αρχική διάθεση και θα επεκταθεί τελικά στην Ασία και την Ευρώπη. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής τοποθεσιών στις ΗΠΑ, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη απόφαση, είπε ο Σιν.
«Θα είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και να κεφαλαιοποιήσουμε την τεράστια ικανότητα μαζικής κατασκευής που διαθέτει η Hyundai Motor Group», είπε.
Latest News
«Η τεχνητή νοημοσύνη ψεύδεται, κλέβει και μας εξαπατά»
Μελέτη του ΜΙΤ προειδοποιεί ακόμα και για τον κίνδυνο η ΑΙ να νοθεύει εκλογικά αποτελέσματα
Δεχτήκατε κυβερνοεπίθεση - Πώς να ελαχιστοποιήσετε τη διατάραξη των IT συστημάτων σας
Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο δεν περιορίζεται απλώς στην αποτροπή επιθέσεων
Συνεργασία SoftOne-Euronet στις λύσεις αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών
Οι νέες υπηρεσίες θα διατίθενται στην από κοινού πελατειακή βάση 285.000 επιχειρήσεων και στην ευρύτερη ελληνική αγορά
Στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Facebook και Instagram
Αφορμή η πιθανότητα να δημιουργούν διαδικτυακό εθισμό σε παιδιά και εφήβους
Τα data center «εκτροχιάζουν» τις δαπάνες των Big Tech
Οι εταιρείες χρειάζονται έσοδα από υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, όχι εξοικονόμηση κόστους, για να τροφοδοτήσουν την έκρηξη των κέντρων δεδομένων
Εσείς ξέρετε τη διάρκεια μιας κυβερνοεπίθεσης; - Η απάντηση σοκάρει
Μια αξιοσημείωτη τάση που παρατηρήθηκε σε αυτές τις επιθέσεις ήταν η εκμετάλλευση των σχέσεων εμπιστοσύνης ως βασικό μέσο
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προτεραιότητα για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις
Συγκρατημένη αισιοδοξία και αναζήτηση νέων προοπτικών για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Μνημόνιο Συνεργασίας του ΟΠΑ με τη Huawei
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία
Έπεσαν οι υπογραφές μεταξύ ΕΚΤΕΡ και ΙΤΕ
Τι περιλαμβάνει η σμυφωνία μεταξύ των δύο πλευρών
Η τεχνητή νοημοσύνη, απαραίτητη δεξιότητα για εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Το 71% των επιχειρηματιών λέει ότι προτιμά να προσλάβει έναν λιγότερο έμπειρο υποψήφιο με δεξιότητες AI παρά έναν πιο έμπειρο υποψήφιο χωρίς αυτές.