Η φθίνουσα ζήτηση των Αμερικανών για αθλητικά παπούτσια και αθλητικά είδη έχει επηρεάσει αρνητικά σημαντικούς παίκτες όπως η Nike, Adidas και Foot Locker σε μια διαδρομή. Η βρετανική αλυσίδα JD Sports Fashion βλέπει την αδυναμία της αγοράς των ΗΠΑ ως τη στιγμή της ανάκαμψης, σύμφωνα με τον WSJ, με μια προσέγγιση που η εταιρεία λέει ότι την ξεχωρίζει από τους αντιπάλους της.
Nike: «Συνταγή» αναδιάρθρωσης με πάνω από 1.500 απολύσεις
Ο αθλητισμός διπλασιάζει το αμερικανικό αθλητικό λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ. «Ο πελάτης των ΗΠΑ ήθελε κάτι νέο. Νομίζω ότι είχαν κουραστεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Régis Schultz σε συνέντευξή του. «Έχουν πολλά καταστήματα αθλητικών παπουτσιών, τα οποία όλα φαίνονται το ίδιο».
Η JD Sports έχει αγοράσει τρεις λιανοπωλητές στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια και στοχεύει σε περισσότερα από 1.300 καταστήματα στις ΗΠΑ έως το 2028, από περίπου 900 σήμερα. Ο λιανοπωλητής έχει καθιερωθεί ως το κατάστημα αθλητικών ειδών της Gen-Z στη Βρετανία χάρη στη νεανική του ατμόσφαιρα τις φίρμες αθλητικών παπουτσιών. Κατά ομολογία του Schultz, πωλεί σχεδόν τα ίδια πάνινα παπούτσια και επώνυμα ρούχα με άλλα αθλητικά καταστήματα, αλλά έχει διαφοροποιηθεί προωθώντας τα προϊόντα της ως νεανική μόδα και όχι ως αποκλειστικά αθλητικά είδη.
Τα καταστήματα της JD Sports έχουν μια πιο σύγχρονη, streetwise αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ένα επώνυμο brand μόδας από ένα τυπικό κατάστημα αθλητικών ειδών. Η μουσική τείνει να είναι δυνατή, το προσωπικό νέο, και οι εικόνες στο κατάστημα δείχνουν αθλητικά παπούτσια και ενδύματα σε ένα πλαίσιο δρόμου αντί να χρησιμοποιείται για τρέξιμο ή αθλητισμό.
Με τον τρόπο ζωής να είναι μια πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση από τα αθλήματα επιδόσεων, οι μάρκες έχουν καλωσορίσει την JD Sports ως μέσο πρόσβασης σε αυτή την πλευρά της αγοράς σε μια εποχή που τα έσοδά τους βρίσκονται υπό πίεση, είπε ο Πάουελ. «Ειδικά η Nike έχει δείξει στην JD πολλή αγάπη», είπε.
Το προφίλ της JD Sports
Με έδρα το Bury στη βόρεια Αγγλία, η JD Sports ιδρύθηκε το 1981 από τους John Wardle και David Makin. Ο μεγαλύτερος μέτοχός της είναι η Pentland Group, μια βρετανική εταιρεία επενδύσεων της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τη μάρκα μαγιό Speedo και την εξωτερική ετικέτα Berghaus, με μερίδιο αγοράς 55%.
Η εταιρεία λειτουργούσε 3.347 καταστήματα παγκοσμίως από τον Σεπτέμβριο. Οι τρεις μεγάλες αγορές της, το Ηνωμένο Βασίλειο, η ηπειρωτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο των δραστηριοτήτων της.
Πέρυσι ο Schultz, ένας 55χρονος Γάλλος που εντάχθηκε στην JD Sports το 2022, περιέγραψε ένα πενταετές σχέδιο επέκτασης επικεντρωμένο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η στρατηγική απαιτεί η εταιρεία να δαπανά περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια ετησίως ανοίγοντας περίπου 350 καταστήματα ετησίως.
Η JD Sports εισήλθε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2018, όταν απέκτησε την Finish Line με έδρα την Ινδιανάπολη για 560 εκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα αγόρασε την αλυσίδα αθλητικών παπουτσιών Shoe Palace από την Καλιφόρνια για 681 εκατ. δολάρια. Συμφώνησε να πληρώσει 495 εκατομμύρια δολάρια για τον λιανοπωλητή DTLR με έδρα τη Βαλτιμόρη το 2021.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα ανοίξει τρία νέα καταστήματα JD Sports στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, το
Toms River, NJ, Tacoma, Wash, και Hayward, σύμφωνα με τον WSJ.
Κατά το άνοιγμα νέων καταστημάτων, η εταιρεία αναζητά ιστότοπους πιο κοντά σε μάρκες ρούχων όπως Zara και όχι κοντά σε άλλα καταστήματα αθλητικών ειδών. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, δίνει στους τοπικούς παράγοντες επιρροής πάνω από 500 $ σε πίστωση καταστήματος, σε αντάλλαγμα για την οποία συμφωνούν να δημοσιεύσουν βίντεο από τις αγορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η JD Sports σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα ετησίως στις ΗΠΑ μέχρι το 2028. Τα μισά από αυτά τα καταστήματα θα είναι νέοι ιστότοποι, με τα υπόλοιπα να είναι μαγαζιά με φυσική παρουσία. Η εταιρεία είχε αρχικά προγραμματίσει να παραμείνει με το όνομα Finish Line, αλλά η ομάδα διαχείρισης των ΗΠΑ συνέστησε τη μετάβαση στη βρετανική μάρκα, δήλωσε ο Schultz.
Η εταιρεία δοκίμασε την ιδέα αλλαγής ονόματος μετονομάζοντας ορισμένα καταστήματα Finish Line σε JD Sports. Τα καταστήματα που λειτουργούν ως JD Sports είχαν καλύτερη απόδοση, ενισχύοντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι η αγορά των ΗΠΑ ήταν ώριμη για αναδιοργάνωση.
Η JD Sports σχεδιάζει να διατηρήσει και να αναπτύξει τις μάρκες DTLR και Shoe Palace. “Οι μεγάλες μάρκες υποστηρίζουν πλήρως την επέκταση της JD στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Schultz.
Latest News
Οι 10 πλουσιότεροι αθλητές στον κόσμο: Σε ποια θέση είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο
Ο Έλληνας άσος του NBA εισπράττει 46 εκατ. δολάρια από το συμβόλαιό του με τους Μπακς
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Δεν θέλω να μαθαίνω από ήττες, θέλω να συνεχίσω να κερδίζω»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε στη Daily Mail για την απόφαση να ασχοληθεί με τη Νότιγχαμ Φόρεστ και τους στόχους που θέλει να πετύχει
Δύο εισιτήρια για το UEFA Europa Conference League κοστίζουν όσο ένα μικρό αυτοκίνητο
Στη δευτερογενή αγορά έχει στηθεί πάρτι για τα εισιτήρια του τελικού ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Φιορεντίνα
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Να συνεργαστούν όλοι ώστε ο τελικός να διαφημίσει την Ελλάδα μας»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε για την πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του Conference League. Όλοι θα πρέπει να συνεργαστούν για να γίνει ένα σπουδαίο παιχνίδι που θα διαφημίσει την Ελλάδα
Ο Ολυμπιακός στον τελικό του Conference League (2-0) – Δόξα στα παιδιά σου Θρύλε της Ευρώπης
Ο Ολυμπιακός έγραψε απόψε την πιο ένδοξη σελίδα της ιστορίας του, επικρατώντας της Άστον Βίλα με 2-0 και θα παίξει στον τελικό του Conference που θα γίνει στη Νέα Φιλαδέλφεια
Ολυμπιακός – Άστον Βίλα: Έτοιμος να γράψει ιστορία στο κατάμεστο Καραϊσκάκη
Ο Ολυμπιακός κοντράρεται με την Άστον Βίλα στο καυτό «Γεώργιος Καραϊσκάκης» για τον δεύτερο ημιτελικό έχοντας στόχο την υπεράσπιση του υπέρ του 4-2 και την… «Opap Arena»
Σε δημοπρασία η «χρυσή μπάλα» του Μαραντόνα
Σε δημοπρασία η «Χρυσή Μπάλα» του Ντιέγκο Μαραντόνα όπως ανακοίνωσε σήμερα (7/5) ο οίκος δημοπρασιών Aguttes
Το στοίχημα του καθαρού Σηκουάνα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού
Μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων το νερό του ποταμού πρέπει να είναι καθαρό
Πόσα χρήματα έχει κερδίσει μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από την ασύλληπτη ευρωπαϊκή του πορεία
Αυτά είναι τα συνολικά έσοδα του Ολυμπιακού φέτος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις
Άστον Βίλα – Ολυμπιακός: 2-4 – Μυθική νίκη στην Αγγλία και φουλ για τελικό!
Ο Ολυμπιακός ήταν μαγικός πετυχαίνοντας επική νίκη στην Αγγλία επί της Άστον Βίλα και θέλει να «σφραγίσει» στο Καραϊσκάκη την πρόκριση στον τελικό του Conference League