Ο ιδιοκτήτης των Legoland, Sea Life και Madame Tussauds σχεδιάζει να χρεώνει τους επισκέπτες περισσότερο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών Σαββατοκύριακων αιχμής από τις βροχερές καθημερινές εκτός εποχής, καθώς επιδιώκει να αντισταθμίσει λιγότερους αριθμούς επισκεπτών από ό, τι πριν από την πανδημία Covid-19, σύμφωνα με τους FT.

Disney: Ο Τζορτζ Λούκας τάχθηκε υπέρ του Μπομπ Ίγκερ – Τι θα συμβεί στη Disney

Ο Scott O’Neil, διευθύνων σύμβουλος της Merlin Entertainments, δήλωσε ότι η εταιρεία χτίζει ένα δυναμικό μοντέλο τιμολόγησης – ευρέως γνωστό ως τιμολόγηση αιχμής – που θα εισαχθεί στα 20 κορυφαία παγκόσμια αξιοθέατά της μέχρι το τέλος του 2024 και στα μεγάλα αξιοθέατα των ΗΠΑ το επόμενο έτος.

Το μοντέλο, το οποίο επιτρέπει στον μεγαλύτερο φορέα εκμετάλλευσης θεματικών πάρκων της Ευρώπης να προσαρμόζει τις τιμές σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές ως απάντηση στις μεταβολές της προσφοράς και της ζήτησης χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση, είναι «πολύ διαισθητικό», δήλωσε ο O’Neil.

«Εάν [ένα αξιοθέατο] βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, είναι περίοδος αιχμής του Αυγούστου, ηλιόλουστη και Σάββατο, θα περίμενε κανείς να πληρώσει περισσότερα από ό, τι αν ήταν μια βροχερή Τρίτη του Μαρτίου», δήλωσε στους Financial Times.

Ενώ τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν δυναμική τιμολόγηση εδώ και δεκαετίες, τα εστιατόρια και οι εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας υιοθετούν όλο και περισσότερο το μοντέλο.

Τον περασμένο μήνα, η αμερικανική αλυσίδα fast-food Wendy’s δέχθηκε πυρά επειδή ανακοίνωσε ότι θα δοκιμάσει δυναμική τιμολόγηση για μπιφτέκια κατά τη διάρκεια της αιχμής της ζήτησης ήδη από το 2025. Αργότερα εξέδωσε μια δήλωση διευκρινίζοντας ότι «δεν θα αυξήσει τις τιμές όταν οι πελάτες μας μας επισκέπτονται περισσότερο», αλλά θα μειώσει τις τιμές σε πιο αργές ώρες της ημέρας.

Το σχέδιο τιμολόγησης της Merlin, η οποία έγινε ιδιωτική το 2019, έρχεται καθώς η εταιρεία δήλωσε τη Δευτέρα ότι είχε παραδώσει έσοδα ρεκόρ ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων λιρών το 2023, αυξημένα κατά 8% σε ετήσια βάση, υποστηριζόμενα από διεθνείς τουρίστες σε πόλεις-πύλες όπως το Λονδίνο. Σχεδόν ένας στους τέσσερις επισκέπτες της πόλης ήρθε σε ένα αξιοθέατο της Merlin, ανέφερε.

Ο αριθμός των επισκεπτών της εταιρείας δεν είχε ακόμη επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα. Περίπου 62,1 εκατομμύρια πελάτες επισκέφθηκαν τα 141 αξιοθέατα σε 23 χώρες πέρυσι, αύξηση 13% από το προηγούμενο έτος, αλλά εξακολουθεί να είναι κάτω από τους 67 εκατομμύρια επισκέπτες που καταγράφηκαν το 2019, σύμφωνα με τους FT.

Bλέπουν λιγότερα, ξοδεύουν περισσότερα

“Οι επισκέπτες φαίνεται να επιλέγουν λιγότερα αξιοθέατα, αλλά ξοδεύουν περισσότερα”, δήλωσε ο O’Neil. Ως χειριστής, «υπάρχει ένα ρυμουλκό και τράβηγμα σε αυτό που κάνετε όσον αφορά τον όγκο και την τιμή και πώς το διαχειρίζεστε αυτό», πρόσθεσε.

Η Merlin κατέγραψε ζημίες προ φόρων ύψους 214 εκατομμυρίων λιρών, καθώς κατέγραψε την αξία των Legolands που κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας στη Νέα Υόρκη και τη Νότια Κορέα. Ο O’Neil είπε ότι ενώ αναμένει ότι το θεματικό πάρκο της Νέας Υόρκης θα ανακάμψει τελικά, το κορεατικό πάρκο θα αντιμετωπίσει προκλήσεις που απαιτούν «επαναφορά».

Ο κατασκευαστής της Legoland Korea αθέτησε το χρέος του το 2022, προκαλώντας μια ευρύτερη εταιρική πιστωτική κρίση στη Νότια Κορέα.

Η ιδιωτική συναλλαγή της Merlin ήταν μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εξαγορές που υποστηρίζονται από ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια στην πρόσφατη ιστορία. Το Kirkbi, ένα επενδυτικό όχημα που διευθύνεται από την ιδρυτική οικογένεια της Lego, συνεργάστηκε με τον όμιλο ιδιωτικών κεφαλαίων Blackstone και το καναδικό συνταξιοδοτικό ταμείο CPPIB για την εξαγορά ύψους 6 δισεκατομμυρίων λιρών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή