![Juneyao Air: Ενώνει απευθείας Αθήνα – Σανγκάη με πτήση 12 ωρών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/image009.png)
Η πτήση εγκαινίων από τη Σαγκάη προς την Αθήνα προσγειώθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στις 2 Απριλίου, σηματοδοτώντας την επιτυχημένη έναρξη της πρώτης απευθείας διηπειρωτικής σύνδεσης με τη Σαγκάη το 2024, η οποία αποτελεί το τέταρτο διηπειρωτικό δρομολόγιο που πραγματοποιείται από την Juneyao Air.
Ελευθέριος Βενιζέλος: Τρεις «σταθμοί» απογείωσης
Η νέα διηπειρωτική πτήση αποτελεί ακόμα μια απόδειξη βέλτιστης πρακτικής της εταιρείας, η οποία αντανακλά τη στρατηγική της «HVC» (δημιουργία αεροπορικής εταιρείας υψηλής αξίας), την πλήρη εφαρμογή της στρατηγικής της για διεθνή ανάπτυξη, καθώς και την ενεργό πρακτική της πρωτοβουλίας «Belt and Road» («Πρωτοβουλία μιας Ζώνης και ενός Δρόμου»).
«Επιτρέψτε μου να εκφράσω την ειλικρινή ευγνωμοσύνη μου στις κυβερνητικές υπηρεσίες της Κίνας και της Ελλάδας, στους συνεργάτες και στους πελάτες μας για την υποστήριξή τους!», δήλωσε ο Wang Junjin, Πρόεδρος της Juneyao Air, προσθέτοντας, «Με τη συνδρομή της υποστήριξης και της ουσιαστικής συνεργασίας όλων των μερών, το δρομολόγιο Σαγκάη – Αθήνα της Juneyao Air, για το οποίο απαιτήθηκαν τέσσερα έτη προετοιμασίας, εγκαινιάσθηκε με επιτυχία. Αυτό οφείλεται στην κοινή προσπάθεια των ηγεσιών των δύο χωρών, της Κίνας και της Ελλάδας, οι οποίες συνέχισαν να προωθούν την ισχυρή ανάπτυξη των διμερών σχέσεων, την ενίσχυση των αποτελεσμάτων της οικονομικής συνεργασίας, την προάσπιση της αμοιβαίας κατανόησης και εκμάθησης, καθώς και τη δημιουργία της «μιας Ζώνης και ενός Δρόμου», η οποία παρέχει μια σταθερή βάση εμπιστοσύνης για να πραγματοποιούμε το δρομολόγιο Σαγκάη-Αθήνα μακροπρόθεσμα».
Το αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner πραγματοποίησε την πτήση HO1657 από το Shanghai Pudong προς την Αθήνα με τον ειδικό εξωτερικό διάκοσμο «Colorful Petals», ο οποίος παραμένει εξαιρετικά δημοφιλής μεταξύ των επιβατών. Η πτήση απογειώθηκε από το Shanghai Pudong International Airport (PVG) στις 01:55 π.μ. (τοπική) στις 2 Απριλίου, μεταφέροντας σχεδόν 300 επιβάτες, και προσγειώθηκε μετά από 12 ώρες στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ATH) στις 08:30 π.μ., τοπική ώρα, όπου και έλαβε την υψηλότερη τιμή στο αεροπορικό περιβάλλον, την υποδοχή με την παραδοσιακή «υδάτινη αψίδα».
«Ψήφος εμπιστοσύνης»
Εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποδεχόμαστε τους συνεργάτες και φίλους μας της Juneyao Air στην Αθήνα για πρώτη φορά! Σε μια αγορά στρατηγικής σημασίας όπως είναι η Κίνα, η Σαγκάη έχει έως τώρα καταγράψει τα υψηλότερα ποσοστά κίνησης μέσω ενδιάμεσων προορισμών στην Αθήνα, συνεπώς η έναρξη της νέας απευθείας σύνδεσης για πρώτη φορά, αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αναπτυξιακές εξελίξεις για το αεροδρόμιό μας, την πόλη μας και τη χώρα. Εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, εκφράζουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας στην Juneyao Air για την «ψήφο εμπιστοσύνης» στην αγορά της Αθήνας και επιβεβαιώνουμε τη σταθερή δέσμευσή μας να συνεχίσουμε τη στενή συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία, με στόχο να συμβάλουμε ουσιαστικά στην επιτυχία του δρομολογίου. Ευχόμαστε ολόψυχα στον αεροπορικό συνεργάτη μας συνεχείς, γεμάτες και ασφαλείς πτήσεις.»
Ξεκινώντας στις 2 Απριλίου 2024, το δρομολόγιο Σαγκάη – Αθήνα της Juneyao Air θα προσφέρει στους επιβάτες απευθείας πτήση με το Boeing 787 Dreamliner, με τρεις πτήσεις την εβδομάδα, κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, σε αρχικό στάδιο. Η συγκεκριμένη, είναι και η πρώτη απευθείας πτήση που θα συνδέσει τη Σαγκάη και την Αθήνα. Η πτήση HO1657 είναι προγραμματισμένη να αναχωρεί από το Shanghai Pudong International Airport στις 01:55 π.μ. και να προσγειώνεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στις 08:55 π.μ., τοπική ώρα. Η πτήση επιστροφής HO1658 θα αναχωρεί στις 13:45 τοπική ώρα και θα προσγειώνεται στο Shanghai Pudong στις 05:05 π.μ. την επόμενη μέρα.
Από την παραλαβή του πρώτου Boeing 787 Dreamliner της αεροπορικής εταιρείας τον Οκτώβριο του 2018 και την έναρξη της πρώτης διηπειρωτικής διαδρομής Σαγκάη-Ελσίνκι τον Ιούνιο του 2019, η Juneyao Air ασκούσε πάντα την πρωτοβουλία «Belt and Road», τηρώντας τις τρεις βασικές κατευθύνσεις: την στρατηγική ανάπτυξης του διεθνούς δικτύου δρομολογίων της, τη βελτίωση της επιχειρησιακής χωρητικότητας και των υπηρεσιών, και την ανάληψη της ευθύνης να χρησιμεύσει ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Κίνας και του κόσμου.
Επί του παρόντος, συμπεριλαμβανομένου του δρομολογίου Σαγκάη – Αθήνα, η Juneyao Air πραγματοποιεί συνολικά 4 διηπειρωτικά δρομολόγια, συνδέοντας τη Σαγκάη, το μεγαλύτερο και πιο δυναμικό οικονομικό κέντρο της Κίνας και την Henan, την κεντρική επαρχία με τη μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική, με το Ελσίνκι, την πύλη της Ευρώπης, το Μιλάνο, την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, και την Αθήνα, το μαργαριτάρι της Μεσογείου. Έως και τον Μάρτιο του 2024, η Juneyao Air πραγματοποίησε περισσότερες από 1.200 διηπειρωτικές πτήσεις και μετέφερε περισσότερους από 220.000 επιβάτες.
Επιπλέον, με το νέο Σαγκάη – Αθήνα διηπειρωτικό δρομολόγιο, η στρατηγική «Juneyao Journey» που συστήθηκε επίσημα από την Juneyao Group, τον μητρικό όμιλο της Juneyao Air, αναμένεται επίσης να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η στρατηγική επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της «ενοποίησης αέρος-γης», βοηθώντας την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της πολιτικής αεροπορίας, του τουρισμού και των πολιτιστικών φορέων, επεκτείνοντας την αλυσίδα υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα και στη δημιουργία της πρώτης επιχείρησης της Κίνας που κατέχει αεροπορική εταιρεία και αυτοκινητοβιομηχανία. Η σειρά προϊόντων εξυπηρέτησης «Juneyao Journey», συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού οχήματος «Juneyao Auto», θα φέρει στο μέλλον «από πόρτα σε πόρτα» άνετα ταξίδια και υπηρεσίες σε χρήστες σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και θα παρέχει πιο πρακτικά παραδείγματα για την κατασκευή της «Belt and Road» μεταξύ Κίνας και Ευρώπης σε υψηλό επίπεδο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Hellenic Seaplanes: Έξι νέα υδάτινα πεδία στη Φωκίδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/hellenic-seaplanes-pilotikes-ptiseis-ydatino-pedio-lavriou-600x450.jpeg)
Hellenic Seaplanes: Έξι νέα υδάτινα πεδία στη Φωκίδα
Επεκτείνεται το δίκτυο υδροπλάνων στη Στερεά Ελλάδα
![Bloomberg: Η Ελλάδα θα περιορίσει τον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων στα πιο δημοφιλή νησιά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/Cruises-1-600x398.jpg)
Bloomberg: Πλαφόν στα κρουαζιερόπλοια εξετάζει η Ελλάδα - Η δήλωση Μητσοτάκη
«Οι νέοι κανόνες θα μπορούσαν να περιορίσουν τον συνολικό αριθμό των θέσεων ελλιμενισμού στα νησιά», ανέφερε σε συνέντευξ ο Κυριάκος Μητσοτάκης
![Τουρισμός: Μειωμένες έως 20% οι αφίξεις σε Μύκονος και Σαντορίνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/mykonos-scaled-1024x575-1-600x337.jpg)
Με αρνητικά πρόσημα η σεζόν σε Μύκονο και Σαντορίνη -Τα αγκάθια του ελληνικού τουρισμού
Η βιώσιμη ανάπτυξη στο τραπέζι της συζήτησης του ΣΕΤΕ με τον πρωθυπουργό
![Αερογραμμή ελικοπτέρων hoper: Από τον Ωνάση στον Δ. Μέμο και στον Κ. Γεράρδο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/hoper1-600x490.png)
Στα χνάρια της Ολυμπιακής του Ωνάση η hoper των Δ. Μέμου και Κ. Γεράρδου
Ποια είναι η hoper και γιατί ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Πλαίσιο και ο πρώην CEO της Marine Traffic αποφάσισαν να επενδύσουν στα ελικόπτερα – Πόσο κοστίζουν τα εισιτήρια
![Μητσοτάκης: Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό θα πρέπει να είναι καλά αμειβόμενοι και ευχαριστημένοι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/Μητσοτάκης-600x400.jpg)
Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό θα πρέπει να είναι καλά αμειβόμενοι, λέει ο Μητσοτάκης
«Δεν μπορούμε να συμβιβαζόμαστε και να εφησυχάζουμε με τις επιδόσεις μας, οι ανταγωνιστές μας δεν παραμένουν στάσιμοι»
![Φωκίων Καραβίας (Eurobank): Xρειαζόμαστε γρήγορα μαζικές επενδύσεις σε κρίσιμες υποδομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/karavias-sete-600x414.jpg)
Καραβίας (Eurobank) για τουρισμό: Ανάγκη για μαζικές επενδύσεις σε κρίσιμες υποδομές
Η Ελλάδα δεν έχει πρόβλημα «υπερτουρισμού», όταν το ανάγουμε σε καθολικό πρόβλημα αυτό είναι εκτός από ανακριβές, και αυτοκαταστροφικό
![Σέριφος: Αποθεώνεται από τους New York Times – «Το τέλειο ελληνικό νησί»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/serifos-600x411.jpg)
Ποιο είναι το «τέλειο ελληνικό νησί» που αποθεώνουν οι Νew York Times
«Σωστή ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση, υπέροχες παραλίες και καλά τοπικά εστιατόρια», γράφουν οι New York Times
![Γιάννης Παράσχης (ΣΕΤΕ): Συγκρατημένα αισιόδοξος για νέα ρεκορ στον τουρισμό το 2024-αιχμές για το τέλος παρεπιδημούντων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/giannis-parasxis-sete-600x400.jpg)
Παράσχης (ΣΕΤΕ): Αισιοδοξία για νέο ρεκόρ στον τουρισμό - Αιχμές για το τέλος παρεπιδημούντων
Ανακοίνωσε τη νέα πρωτοβουλία Metron Sustainable Tourism by SETE
![Πλειστηριασμοί: Δέκα ξενοδοχεία με αξία πάνω από δύο εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/thumbnail_galiniseaview-600x450.jpg)
«Στο σφυρί» δέκα ξενοδοχεία με αξία πάνω από 2 εκατ. ευρώ
Πρόκειται για ξενοδοχειακές μονάδες σε διάφορες περιοχές της χώρας αλλά κυρίως παραθαλάσσιες
![Σκόπελος: Το ομορφότερo νησί για τους Γάλλους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/skopelos-600x429.jpg)
Η Σκόπελος, το ομορφότερo νησί για τους Γάλλους
«Αναβίωση» του Mamma Mia σε βράχο ύψους 100 μέτρων