Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari θα προτιμούσε η εταιρεία να κινείται γρήγορα όπως τα αυτοκίνητά της.
Από τότε που ανέλαβε τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου το 2021, ο Μπενεντετο Βινια (Benedetto Vigna) εισήγαγε αλλαγές στη Ferrari, ώστε η άνω των 80 ετών εταιρεία να μπορεί να κινείται με την ταχύτητα μιας τεχνολογικής startup καθώς επιχειρεί να εισέλθει στον ανταγωνιστικό χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ferrari: Mε φρενήρεις ρυθμούς επιταχύνουν οι πωλήσεις στην Ταϊβάν
Για να το πετύχει αυτό, ο Μπ. Βινια «απογύμνωσε» στρώματα γραφειοκρατίας, δημιουργώντας μια πιο επίπεδη ιεραρχία στο εσωτερικό της εταιρείας, ανέφερε η Wall Street Journal – μια κίνηση που έχουν εξερευνήσει και άλλοι διευθύνοντες σύμβουλοι για να βελτιώσουν την απόδοση μιας εταιρείας ή την ικανότητά της να καινοτομεί.
Προηγουμένως, υπήρχαν έξι επίπεδα υπαλλήλων μεταξύ του CEO και των οδηγών δοκιμών, για παράδειγμα. Τώρα, υπάρχουν τρία.
“Όταν οι περιβαλλοντικές συνθήκες αλλάζουν με μεγάλη ταχύτητα, πρέπει να έχεις μια ομάδα που να μπορεί να προσαρμόζεται με μεγάλη ταχύτητα”, δήλωσε ο Vigna στο Journal.
Η ηγετική προσέγγιση του Vigna πηγάζει από το μακρύ ιστορικό του στον τομέα της τεχνολογίας, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Εκπαιδευμένος φυσικός, ο Vigna πέρασε προηγουμένως περίπου 25 χρόνια στην STMicroelectronics, μια εταιρεία ημιαγωγών, όπου ξεκίνησε ως μηχανικός και αργότερα έγινε στέλεχος, σύμφωνα με δελτίο τύπου της Ferrari.
«Μικρότερες ομάδες»
Στη Ferrari, ο Μπενεντετο Βινια είδε αυτό που αποκάλεσε υψηλό “γραφειοκρατικό δείκτη μάζας”, όπου οι εργαζόμενοι ήταν πολύ μακριά από τον διευθύνοντα σύμβουλο, ανέφερε η Journal.
Ο ίδιος έχει προηγουμένως εκφράσει την επιθυμία του η Ferrari να λειτουργεί ταχύτερα και με λιγότερη εταιρική διόγκωση.
Σε συνέντευξή του στο Bloomberg το 2023, ο CEO της ιταλικής φίρμας δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι εταιρείες λειτουργούν πιο αποτελεσματικά μέσω μικρότερων ομάδων.
“Σε μια μεγάλη ομάδα αισθάνεσαι σαν αριθμός”, δήλωσε στο Bloomberg. “Σε μια μικρή ομάδα, είσαι ένα άτομο που συμβάλλει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Επίσης, η ταχύτητα μάθησης από τα λάθη είναι πολύ πιο γρήγορη”.
Μέχρι στιγμής, η Wall Street έχει ανταποκριθεί καλά στην άφιξη του Μπενεντετο Βινια , σημειώνει το Business insider.
Σύμφωνα με την Journal, η τιμή της μετοχής της εταιρείας έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τότε που ανέλαβε τον έλεγχο της εταιρείας.
Η Ferrari σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το τέλος του 2025.
Latest News
Τουρκία: Ο Μεχμέτ Σιμσέκ ποντάρει κατά του πληθωρισμού με τριετές μνημόνιο στο δημόσιο τομέα
O πληθωρισμός καλπάζει με ποσοστό που φτάνει το 70% σε ετήσια βάση
Ο EQT σε προχωρημένες συνομιλίες για την αγορά της Keywords Studios
Το τίμημα της αγοράς ανέρχεται σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια
HΠΑ: Σχέδιο των ρυθμιστικών αρχών για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των μεγάλων τραπεζών
Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal
Τα κρατικά ΜΜΕ της Κίνας προειδοποιούν για αντίποινα την ΕΕ μετά τις έρευνες σε κινεζικές εταιρείες
Η ΕΕ έχει ξεκινήσει φέτος τρεις έρευνες υψηλού προφίλ με στόχο κινεζικές εταιρείες
Οι Big Tech κυνηγούν μεγάλα κέρδη με «μικρά» γλωσσικά μοντέλα AI
Λανσάρουν γλωσσικά μοντέλα ΑΙ «τσέπης» για να προσεγγίσουν νέους πελάτες
«Παγιδευμένα» σε επενδύσεις τα ευρωπαϊκά ιδιωτικά κεφάλαια λόγω ανυπαρξίας αγοραστών
Επενδύσεις από ιδιωτικά funds μένουν στο απούλητο για περισσότερα χρόνια από ότι παλιότερα δυσκολεύοντας τις αποπληρωμές σε επενδυτές
Ο CEO της Lamborghini λέει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars βρίσκονται ακόμη μακριά
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars "δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής", δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν.
Εργασία από το σπίτι για τον Πάουελ - Βρέθηκε θετικός σε Covid
Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Fed
Ο «νονός» της AI προειδοποιεί για απειλές σε επίπεδο «εξαφάνισης του ανθρώπου» από την τεχνητή νοημοσύνη
Γιατί η στρατιωτική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης τον ανησυχεί
Εβδομάδα κρας τεστ για την παγκόσμια οικονομία - Τα μάκρο κρίνουν τις αποφάσεις για τα επιτόκια
Συνάντηση των υπουργών της G7 στην Ιταλία