Τα βιομηχανικά κέρδη της Κίνας μειώθηκαν τον Μάρτιο και επιβράδυναν τα κέρδη για το τρίμηνο σε σύγκριση με τους δύο πρώτους μήνες, όπως έδειξαν τα επίσημα στοιχεία το Σάββατο, αυξάνοντας τις αμφιβολίες σχετικά με τη δύναμη της ανάκαμψης για τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, σημειώνει το Reuters.
Τα αθροιστικά κέρδη των βιομηχανικών επιχειρήσεων της Κίνας αυξήθηκαν κατά 4,3% σε 1,5 τρισεκατομμύρια γιουάν (207,0 δισεκατομμύρια δολάρια) το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, όπως έδειξαν τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (NBS), πιο αργά από την αύξηση 10,2% που σημειώθηκε τους δύο πρώτους μήνες.
Κίνα: Προς μετωπική με Ευρώπη; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Τα κέρδη μειώθηκαν κατά 3,5% σε ετήσια βάση τον Μάρτιο. Η NBS δεν ανέλυσε τους μηνιαίους αριθμούς για την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου, αλλά δήλωσε κατά τη διάρκεια της δημοσίευσης τον Μάρτιο ότι οι μηνιαίοι αριθμοί είχαν επεκτείνει τα κέρδη από τον Αύγουστο του 2023.
Η ανάγνωση συμπλήρωσε μια σειρά από οικονομικούς δείκτες για τον Μάρτιο, όπως οι λιανικές πωλήσεις και η βιομηχανική παραγωγή, που έδειχναν εύθραυστη εγχώρια ζήτηση παρά τη σταθερή αύξηση του ΑΕΠ το πρώτο τρίμηνο.
Οι ενδείξεις ότι η οικονομία απέκτησε δυναμική κατά τους πρώτους μήνες φάνηκε ότι σταδιακά έδωσαν τη θέση τους στις ανησυχίες για την ισχνή ζήτηση στο εσωτερικό.
Εάν η αύξηση των κερδών συνεχίσει να επιβραδύνεται, μπορεί επίσης να επηρεαστεί η επιδιόρθωση της διάρθρωσης του ενεργητικού και του παθητικού των μεταποιητικών επιχειρήσεων και η προθυμία τους να επεκτείνουν τις επενδύσεις, δήλωσε ο Bruce Pang, επικεφαλής οικονομολόγος και επικεφαλής έρευνας στην ευρύτερη Κίνα στην JLL.
Πρωτοπόρος η υψηλή τεχνολογία
Η μεταποιητική βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας ηγήθηκε της ανάπτυξης με την αύξηση των κερδών κατά 29,1% το πρώτο τρίμηνο, ανέφερε η NBS σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι η ανάκαμψη των κερδών των επιχειρήσεων ήταν άνιση.
Τα κέρδη στην αυτοκινητοβιομηχανία αυξήθηκαν κατά 32,0% σε ετήσια βάση την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου.
Η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου της Κίνας άνοιξε στο Πεκίνο την Πέμπτη με τα μεγαλύτερα ονόματα να επιδεικνύουν τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά οχήματα (EV), υπογραμμίζοντας πως η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο έχει ήδη περάσει σε μια πλήρως ηλεκτρική κατάσταση και δεν κοιτάζει πίσω.
Νωρίτερα τον Απρίλιο, η κινεζική εταιρεία μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων CATL είδε τα κέρδη της να ταλαντεύονται ξανά προς την ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, αλλά τα έσοδά της διολίσθησαν για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης και του εντεινόμενου ανταγωνισμού.
Latest News
Πώς έχασε 16 εκατ. λίρες σύμβουλος του Φάρατζ
Ο τραπεζίτης πιστεύεται ότι έπαιζε εναντίον Κινέζων δισεκατομμυριούχων
Τι πάει λάθος σε μία φωτογραφία της Σελήνης που τράβηξε το τηλεσκόπιo James Webb;
Η εν λόγω εικόνα τις τελευταίες ημέρες κάνει τον γύρο του διαδικτύου με αρκετούς να δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι μιλάμε πράγματι για τη Σελήνη
Ο κίνδυνος ενός… γκρεμού στην Ευρωζώνη μετά το 2026 - Η ανάλυση της HSBC
Η επιστροφή των δημοσιονομικών κανόνων και οι προοπτικές
Τουρκία: Ο Μεχμέτ Σιμσέκ ποντάρει κατά του πληθωρισμού με τριετές μνημόνιο στο δημόσιο τομέα
O πληθωρισμός καλπάζει με ποσοστό που φτάνει το 70% σε ετήσια βάση
Ο EQT σε προχωρημένες συνομιλίες για την αγορά της Keywords Studios
Το τίμημα της αγοράς ανέρχεται σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια
HΠΑ: Σχέδιο των ρυθμιστικών αρχών για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των μεγάλων τραπεζών
Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal
Τα κρατικά ΜΜΕ της Κίνας προειδοποιούν για αντίποινα την ΕΕ μετά τις έρευνες σε κινεζικές εταιρείες
Η ΕΕ έχει ξεκινήσει φέτος τρεις έρευνες υψηλού προφίλ με στόχο κινεζικές εταιρείες
Οι Big Tech κυνηγούν μεγάλα κέρδη με «μικρά» γλωσσικά μοντέλα AI
Λανσάρουν γλωσσικά μοντέλα ΑΙ «τσέπης» για να προσεγγίσουν νέους πελάτες
«Παγιδευμένα» σε επενδύσεις τα ευρωπαϊκά ιδιωτικά κεφάλαια λόγω ανυπαρξίας αγοραστών
Επενδύσεις από ιδιωτικά funds μένουν στο απούλητο για περισσότερα χρόνια από ότι παλιότερα δυσκολεύοντας τις αποπληρωμές σε επενδυτές
Ο CEO της Lamborghini λέει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars βρίσκονται ακόμη μακριά
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars "δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής", δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν.