
Σε ηλικία μόλις 20 ετών, ο Έρλινγκ Χάαλαντ, το αστέρι της Μπορούσια Ντόρτμουντ, θεωρείται ήδη ο πιο περιζήτητος παίκτης στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Η αξία του αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η ομάδα έχει ήδη απορρίψει προσφορές αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων.
Την περασμένη εβδομάδα ο πατέρας του και ο μάνατζέρ του Μίνο Ραϊόλα βρέθηκαν στη Βαρκελώνη για συνομιλίες με την Μπαρτσελόνα, με τον ισπανικό Τύπου να γράφει ότι ζήτησαν ένα ποσό που αγγίζει, αν όχι ξεπερνά, τα 150 εκατομμύρια δολάρια. Ενδιαφέρον για τον Χάαλαντ έχουν επίσης εκφράσει η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Μάντσεστερ Σίτι .
Μέχρι στιγμής, οι επαφές με τις διοικήσεις των ομάδων είναι διερευνητικές και ουδείς μπορεί να προβλέψει που θα φτάσει το τίμημα για το «χρυσό αγόρι» του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
Κοιτά μόνο το τέρμα
Ο Νορβηγός Έρλινγκ Χάαλαντ δεν είναι το είδος του ποδοσφαιριστή που θα βοηθήσει στην άμυνα. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να σκοράρει. Φέτος, έχει βάλει 35 γκολ για λογαριασμό της Μπορούσια Ντόρτμουντ, ενώ έχει στην κατοχή του την μπάλα λιγότερο χρόνο από ό,τι ο τερματοφύλακας της ομάδας του.
“Αν μπορούσα να επιλέξω, θα πήγαινα κατευθείαν προς το τέρμα για να σκοράρω” έχει δηλώσει.
Οι μόνοι παίκτες στα πέντε κορυφαία πρωταθλήματα της Ευρώπης με περισσότερα γκολ από τον Χάαλαντ αυτή τη σεζόν είναι ο Ρόμπερτ Λιουάντοφσκι της Μπάγερν Μονάχου και το μόνιμο δίδυμο των Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι.
Όσοι τον γνωρίζουν τον θεωρούν εμμονικό στο να βάζει γκόλ.
Ο νέος βασιλιάς της μπάλας;
«Πάντα θέλει να σκοράρει, ακόμη και στην προπόνηση», δήλωσε ο πρώην διευθυντής της Μπορούσια Ντόρτμουντ, Λούσιν Φάβρε. «Και αν δεν σκοράρει, θυμώνει με τον εαυτό του».
Από τότε που έκανε το ντεμπούτο του στην Ντόρτμουντ, το μεγαλύτερο ερώτημα για αυτόν είναι πού θα πάει μετά.
Παράγοντες του αθλητισμού τονίζουν ότι οι αθλητικοί σύλλογοι θα δώσουν μάχη για να τον κερδίσουν και η συζήτηση γύρω από το όνομά του στρέφεται στον κατά πόσον μπορεί να βρεθεί κάποιος να τον σταματήσει από το να σκοράρει τα επόμενα χρόνια.
Με το ποδόσφαιρο να ψάχνει απεγνωσμένα να χρίσει τους διαδόχους του Μέσι και του Ρονάλντο, ο Χάαλαντ έχει λάβει ήδη προνομιακή θέση.


Latest News

Austrian Airlines: «Μηδένισε» τις εκπομπές CO2, αλλά ήταν... παραπλανητική διαφήμιση
Δικαστήριο κοντά στη Βιέννη έκρινε ότι η θυγατρική του ομίλου Lufthansa προωθούσε μια «ψευδή εντύπωση»

Η στεγαστική κρίση στην καγκελαρία
Ο γερμανικός κλάδος κατασκευής κατοικιών περνά κρίση. Ακριβά υλικά, υψηλές τιμές ενέργειας, δυσθεώρητα ενοίκια, αυστηρές κλιματικές απαιτήσεις. Το θέμα φτάνει στην καγκελαρία.

Λαγκάρντ: Υψηλά επιτόκια μέχρι να πέσει ο πληθωρισμός
Η Λαγκάρντ επανέλαβε την καθοδήγηση της τράπεζας που ούτε υπόσχεται ούτε αποκλείει περαιτέρω αυξήσεις των επιτοκίων.

Γκούλσμπι-Fed: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την οικονομία παραμένει ο πληθωρισμός
Η συζήτηση θα εστιαστεί στο πόσο θα διατηρήσει υψηλά τα επιτόκια, υποστηρίζει ο Γκούλσμπι

Το ευαίσθητο ζήτημα που ένωσε πέντε τραπεζικούς κολοσσούς
Μια κοινή παγκόσμια προσέγγιση για τη γνωστοποίηση των μετοχικών θέσεων των πελατών υιοθετούν η Goldman Sachs, η HSBC και άλλες τρεις τράπεζες

Η Wall Street στο... μικροσκόπιο - Η SEC σκανάρει μηνύματα στο WhatsApp
Στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς βρίσκονται χιλιάδες μηνύματα επενδυτικών συμβούλων εταιρειών της Wall Street

Η μερική απασχόληση αυξάνεται στους Βρετανούς άνω των 50 - Επιλογή ή ανάγκη;
Κατά 26% έχουν αυξηθεί οι ημιαπασχολούμενοι άνω των 50 ετών στη Βρετανία μέσα στην τελευταία δεκαετία

Ευρωπαϊκό STOP στην εξαγορά της eTraveli από τη Booking - Το σκεπτικό της Κομισιόν
Η Booking κατέχει το 60% του κλάδου online ταξιδιωτικών υπηρεσιών στην Ευρώπη

Ουέντα- BoJ: Μεγάλη αβεβαιότητα για την αύξηση των τιμών και των μισθών
Το κλειδί για τις προοπτικές της νομισματικής πολιτικής είναι κατά πόσον η ισχυρή αύξηση των μισθών και της κατανάλωσης θα γίνουν ο βασικός μοχλός του πληθωρισμού. λέει ο Ουέντα

Σε Νestle και Danone το «μπαλάκι» κατά της ακρίβειας - Τι σχεδιάζουν οι δύο κολοσσοί
Λιανοπωλητές όπως η Carrefour έχουν κατηγορήσει παγκόσμιους κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών, όπως η Nestle, ότι δεν «συνεργάζονται