
Χαράς… ευαγγέλια για τις αεροπορικές χαμηλού κόστους, η καθυστέρηση που παρατηρείται στην έναρξη λειτουργίας της νέας Alitalia, καθώς θα επωφεληθούν του ανοίγματος της ιταλικής αγοράς και της επανέναρξης της τουριστικής κίνησης στη χώρα.
Η Italia Trasporto Aereo (ITA), κοινώς η νέα… έκδοση της χρεοκοπημένης Alitalia επρόκειτο να βρίσκεται ήδη στους αιθέρες, πριν δηλαδή την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, όμως οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ρώμης και Κομισιόν καθυστέρησαν σημαντικά, με αποτέλεσμα η πρεμιέρα της να έχει μετατεθεί το λιγότερο για τον Αύγουστο.
Η καθυστέρηση αυτή αφήνει… ελεύθερο το πεδίο για τις εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η EasyJet και η Wizz, ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες εσωτερικών πτήσεων της χώρας και μέρους των διεθνών.
Δεν είναι τυχαίο πως ήδη η βρετανική Ryanair έχει αυξήσει σημαντικά τα δρομολόγια της σε εσωτερικές πτήσεις στη χώρας, σε πάνω από 100 από τις 60 που πραγματοποιούσε προ της πανδημίας. Συνολικά τα δρομολόγια της από και προς τα ιταλικά αεροδρόμια έχουν αυξηθεί σε 630. Με τον τρόπο αυτό ελπίζει να έχει κατακτήσει και ένα σημαντικό μερίδιο της πίτας, πριν την έλευση της ITA.
Σύμφωνα με την AlixPartners, οι εταιρείες χαμηλού κόστους θα ελέγχουν το 67% των εσωτερικών πτήσεων της Ιταλίας κατά το δεύτερο τρίμηνο, μια σημαντική αύξηση από το προ της πανδημίας 54%, αλλά και τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο του 40%.
Μάλιστα, η Wizz που είχε μηδενική παρουσία στην εγχώρια ιταλική αγορά θα εκτοξευτεί από το 0 στο 10% της πίτας μέσα στο καλοκαίρι.
Πάντως, σημειωτέον πως γενικότερα στην Ευρώπη οι αναλυτές «βλέπουν» μια ταχύτερη ανάκαμψη των αεροπορικών χαμηλού κόστους σε σχέση με τις κραταιές αεροπορικές εταιρείες με τη σταδιακή έξοδο από την πανδημία, καθώς προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία. Και αυτό θα αποτυπωθεί και στα οικονομικά τους αποτελέσματα με τις low cost εταιρείες να «κλείνουν» ταχύτερα την μαύρη τρύπα της πανδημίας.


Latest News

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους