
Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές προβολής διαφημιστικού περιεχομένου που θα εμφανίζονται στο Oculus, τη μάσκα εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας.
Τον Μάιο, η εταιρεία είχε πει ότι θα ξεκινούσε την προβολή διαφημίσεων μέσω της mobile εφαρμογής του Oculus, αλλά με την ανακοίνωση της Τετάρτης είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι θα προβάλει τις διαφημίσεις «μέσα» στη μάσκα VR.
Το διαφημιστικό περιεχόμενο στο Oculus θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο παιχνίδι βολών Blaston της Resolution Games, ενώ διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται και σε δύο ακόμη εφαρμογές του Oculus εντός των επόμενων εβδομάδων, σύμφωνα με το Facebook.
Οι διαφημίσεις στη μάσκα Oculus θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό βήμα για τη Facebook, η οποία συλλέγει το 97% των εσόδων της από τις διαφημίσεις. Προς το παρόν αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πρωτίστως στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, δηλαδή στο Facebook και στο Instagram.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εν λόγω διαφημίσεις θα προσφέρουν νέους τρόπους στους δημιουργούς λογισμικού να παράγουν έσοδα. Οι νέες διαφημίσεις θα ακολουθούν τους κανόνες διαφημιστικής προβολής του Facebook και θα δίνουν στους χρήστες τον ίδιο βαθμό ελέγχου με αυτόν που ισχύει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα να «κρύβεις» συγκεκριμένες διαφημίσεις ή να «κρύβεις» περιεχόμενο από συγκεκριμένους διαφημιζόμενους.
Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν μέσω της επιλογής «Why am I seeing this ad?» να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση που τους εμφανίζεται.
Τέλος, στην ανακοίνωση της εταιρείας, διευκρινίζεται ότι οι διαφημίσεις δεν θα βασίζονται σε δεδομένα που είναι αποθηκευμένα τοπικά στη μάσκα του χρήστη, δηλαδή σε εικόνες από τους αισθητήρες της συσκευής ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα που βρίσκεται εκεί αποθηκευμένη.


Latest News

Σχεδόν 4 στις 10 επιχειρήσεις θεωρούν την κυβερνοασφάλεια βασική πρόκληση - Τι δείχνει έρευνα
Σύμφωνα με τη μελέτη, το ένα τρίτο σχεδόν (31,1%) των επιχειρήσεων βασίζεται κυρίως ή εξ ολοκλήρου σε χειροκίνητες διαδικασίες ή βρίσκεται μόλις στο αρχικό στάδιο ενσωμάτωσης ψηφιακών τεχνολογιών

Καταφύγιο... στην Ινδία αναζητά η Apple - Τι σχεδιάζει για τα iPhone
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την Apple

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων