
Το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος, πιο γνωστό ως αερολιμένας Νέας Αγχιάλου, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να αναπτυχθεί και να συνδράμει στον τουρισμό, το εμπόριο και τις συγκοινωνίες, είναι το συμπέρασμα που εξήχθη σήμερα σε μία ενδιαφέρουσα ημερίδα για το μέλλον του υπερσύγχρονου αεροδρομίου, αφού η κυβέρνηση έχει στρατηγική πολιτική για την αξιοποίηση των 23 αεροδρομίων που ανήκουν ακόμη στο Δημόσιο, όπως επεσήμανε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ Χρήστος Τριαντόπουλος.
Στην ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Αλμυρού, επισημάνθηκαν τα προβλήματα από την δημιουργία, στα τέλη του 2010, του υπερσύγχρονου αεροδρομίου, που διεθνώς αναγνωρίζεται και από την ΙΑΤΑ ως αερολιμένας Βόλου, με τα διακριτικά (VOL), διότι δεν έτυχε του ανάλογου ενδιαφέροντος, ίσως και γιατί δεν αγαπήθηκε όσο θα έπρεπε από τους Θεσσαλούς, όπως επισημάνθηκε από τους ομιλητές.
Το μέλλον
Ωστόσο, το μέλλον του αερολιμένα φαίνεται ότι είναι ευοίωνο, αφού, όπως είπε ο υφυπουργός Χρήστος Τριαντόπουλος, «η στρατηγική πολιτική της κυβέρνησης είναι να αξιοποιηθούν όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που δεν βρίσκονται υπό την ομπρέλα της Fraport, και ήδη υπάρχουν ή ολοκληρώνονται μελέτες για την αξιοποίησή τους. Για το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος στοχεύουμε, εκτός της επιβατικής και στην εμπορευματική δραστηριότητά του υπό την μορφή Cargo. Θα επιδιώξουμε να εξελιχθεί σε διαμετακομιστικό κέντρο cargo, που θα είναι και το μοναδικό στη χώρα, αλλά και θα διασυνδέεται με μεγάλους διεθνείς εμπορευματικούς κόμβους. Όπως μεταμορφώθηκε μέσα σε λίγα χρόνια και το αεροδρόμιο της Λιέγης, που ήταν ένα μικρό και ξεχασμένο αεροδρόμιο».
Διαβάστε επίσης: Τριαντόπουλος: Οι 3 + 1 πυλώνες για την κλιματική κρίση – Ο ρόλος των ΑΠΕ
Επίσης, ο κ. Τριαντόπουλος τόνισε ότι «παράλληλα πρέπει να γίνει αξιοποίηση του μεγάλου λιμανιού του Βόλου, διασύνδεσή του με το αεροδρόμιο, αναβάθμιση του σιδηροδρόμου με νέα γραμμή που θα συνδέει την ΒΙΠΕ Αλμυρού, την Β’ ΒΙΠΕ Βόλου-Βελεστίνου, το αεροδρόμιο και το λιμάνι, ώστε να αποτελούν όλα αυτά μία ολοκληρωμένη συνέχεια, μαζί με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου-Λάρισας».
Η περιουσία του Δημοσίου
Σχετικά με το ΤΑΙΠΕΔ και τον τρόπο διαχείρισης της περιουσίας του Δημοσίου, τόσο ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος όσο και ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός αναφέρθηκαν σε «κωλυσιεργία» και γραφειοκρατικές δυσκολίες. Όπως είπε ο κ. Αγοραστός, «αν είχε παραχωρηθεί το αεροδρόμιο αυτό σε εμάς, (…) θα είχαμε βρει λύσεις και θα είχαμε αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό τον αερολιμένα Κεντρικής Ελλάδος. Έχουμε πολλά προβλήματα με το ΤΑΙΠΕΔ και κυρίως με τη γραφειοκρατία του, τόσο για το αεροδρόμιο όσο και για το λιμάνι του Βόλου». Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε στις προσπάθειες του Υπερταμείου για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του.
Σήμερα το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος συνδέει τον Βόλο με διεθνείς πτήσεις προς το Λονδίνο, το Μόναχο, το Ντίσελντορφ, το Παρίσι, την Βιέννη και το Τελ Αβιβ και με το Ηράκλειο με πτήσεις της SKY Express τους καλοκαιρινούς μήνες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος