«Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στην ανάπτυξη του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και ταυτόχρονα στην ανάπτυξη των εμπορικών δρόμων γύρω από την αρχαία Via Egnazia, της οποίας το ελληνικό λιμάνι αποτελεί την κύρια πύλη».
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, για την κατακύρωση στην κοινοπραξία Grimaldi Euromed-Mινωϊκές Γραμμές του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας έναντι 84.170.000 ευρώ.
«Είμαστε ο κύριος πελάτης του λιμανιού»
«Ο Όμιλός μας είναι εδώ και καιρό ο κύριος πελάτης του λιμανιού και υπό αυτή την έννοια η απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου του αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής κάθετης ολοκλήρωσης», πρόσθεσε.
- Διαβάστε επίσης: Πλακιωτάκης: Νέα εποχή ξεκινά για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας
«Επιπλέον, μέσω των επενδύσεών μας στο λιμάνι στοχεύουμε να διευκολύνουμε την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας: η βελτίωση των υπηρεσιών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας σημαίνει ότι το τουριστικό προϊόν της περιοχής γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό, τονώνοντας την κίνηση επιβατών και εμπορευμάτων καθώς και την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον θαλάσσιο τουρισμό – γενικότερα, σημαίνει ότι δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης», πρόσθεσε.
Τι περιλαμβάνει η σύμβαση παραχώρησης
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ιταλικού Ομίλου, η παραχώρηση που αφορά το λιμάνι της Ηγουμενίτσας (που ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας) «περιλαμβάνει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων της λιμενικής ζώνης της Ηγουμενίτσας, των αλιευτικών καταφυγίων της Σαγιάδας και της Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής των Συβότων. Η Ηγουμενίτσα είναι το κύριο λιμάνι της Ηπείρου και ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια της Ελλάδας, στρατηγικής σημασίας για τις συνδέσεις μεταξύ της ηπειρωτικής Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης.»
Με τα εμπορικά σήματα Grimaldi Lines και Minoan Lines, ο όμιλος Grimaldi εκτελεί διάφορα δρομολόγια τακτικών γραμμών που συνδέουν απευθείας την Ηγουμενίτσα με τα ιταλικά λιμάνια της Ανκόνα και του Μπρίντιζι και αφορούν κυρίως εμπορεύματα, αυτοκίνητα και επιβάτες.
Οι θαλάσσιες συνδέσεις της Αδριατικής αποτελούν κρίσιμο κρίκο για τις μεταφορές μεταξύ της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Τουρκίας και ολόκληρης της βαλκανικής χερσονήσου.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα