Κοινοπραξία έχουν συστήσει η Volkswagen και η Enel στην Ιταλία και η οποία θα αναλάβει την κατασκευή σταθμών τα ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters το ύψος της επένδυσης για κάθε εταιρεία θα ανέρχεται στα 100 εκατ. ευρώ.
Στην από κοινού ανακοίνωση αναφέρεται ότι οι σταθμοί φόρτισης θα είναι συμβατοί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όλων των κατασκευαστών, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει ότι 500 σταθμοί θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί έως τα τέλη του επόμενου έτους, η συνολική παραγωγική δυναμικότητα των οποίων θα ξεπερνάει τα 350 kW.
Διαβάστε επίσης – Volkswagen: Τα συνδικάτα έδιωξαν τον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
Η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων της Volkswagen αναφορικά με τους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2022 ήταν για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μια χρονιά με εξόχως έντονη δραστηριότητα, καθώς έως την ολοκλήρωσή της θα πρέπει μαζί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες να έχει τοποθετήσει συνολικά 16.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο τον κόσμο (4.300 στην Ευρώπη, 3.700 στις ΗΠΑ και 8.000 στην Κίνα). Οι σταθμοί αυτοί αναλογούν περί του ενός τρίτου των 45.000 συνολικά σταθμούς τους οποίους η Volkswagen έχει δεσμευθεί να τοποθετήσει παγκοσμίως έως το 2025.
Για τα μεγαλεπήβολα αυτά σχέδια, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης έχει συνάψει συνεργασίες με τις BP, την ισπανική Iberdrola, ενώ παράλληλα κατέχει μερίδιο στην κοινοπραξία Ionity, στην οποία είναι επίσης μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι BMW, Mercedes-Benz, Ford και Hyundai.
Με την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία, η Volkswagen επιδιώκει να μετριάσει τους προβληματισμούς των οδηγών αναφορικά με την επάρκεια του δικτύου των σταθμών φόρτισης και να τους στρέψει προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να καταστεί η ενέργεια διαθέσιμη όταν προκύπτει ανάγκη. Η αποθήκευση ενέργειας θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο», υπογράμμισε το μέλος του δ.σ. της γερμανικής εταιρείας Τόμας Σμαλ.
Ο ίδιος προχώρησε και σε μία αποκάλυψη, λέγοντας ότι η εταιρεία του θα παρουσιάσει την αμφίδρομη φόρτιση, με την οποία τα αυτοκίνητα θα μπορούν να στέλνουν ενέργεια από τις μπαταρίες τους στο ηλεκτρικό δίκτυο, μια λειτουργία την οποία η Volkswagen επιθυμεί έως το τα μέσα του 2023 να είναι διαθέσιμη στα περισσότερα οχήματά της.
Διαβάστε επίσης: Volkswagen: Αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής φέρνει η ενεργειακή κρίση
Μόνο για τις ανάγκες της η Ευρώπη θα χρειασθεί τουλάχιστον 3,4 εκατ. σταθμούς φόρτισης έως το 2030, ένα νούμερο το οποίο απέχει παρασάγγας από τους 375.000 σταθμούς που πιστεύεται ότι υπήρχαν διαθέσιμοι στα τέλη του 2021, σύμφωνα με τη μελέτη της McKinsey για την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Στην ίδια μελέτη επισημαίνεται ότι ο ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα πρέπει να διανέμεται στα δίκτυα παροχής σε ώρες που θα εξυπηρετούν, μια συνθήκη ωστόσο το κόστος της οποίας εκτιμάται ότι θα ανέλθει κοντά στα 240 δισ. ευρώ.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Χωρίς... φρένο η BYD - Ξεπερνά Ford-Honda σε πωλήσεις, 200.000 νέες προσλήψεις
Η BYD βρίσκεται σε μια εκπληκτική επέκταση φέτος - Αυξημένη ικανότητα παραγωγής, πολλές χιλιάδες νέοι εργαζόμενοι στα εργοστάσια
Η ηλεκτροκίνηση... μπήκε στο Βατικανό με υπογραφή Mercedes-Benz
Ο Πάπας Φραγκίσκος παρέλαβε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα
Σκληρό παζάρι στη Βρετανία για φθηνά δάνεια και μικρότερα πρόστιμα στις βιομηχανίες για τα EV
Οι προκλήσεις της αγοράς στη Βρετανία καθιστούν το οικονομικό καθεστώς γύρω από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «ανεφάρμοστο»
Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Επαναδιατέθηκαν 4 εκατ. ευρώ για νέες αιτήσεις φυσικών προσώπων για το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3