Καλάθι του νοικοκυριού: Για την Σαρακοστή, το Πάσχα και ένα για παιδιά

Η κυβέρνηση φαίνεται να επεξεργάζεται σχέδιο για νέο «καλάθι του νοικοκυριού»

Καλάθι του νοικοκυριού: Για την Σαρακοστή, το Πάσχα και ένα για παιδιά

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την περίοδο της Σαρακοστής αλλά και του Πάσχα, με το υπουργείο Ανάπτυξης να σχεδιάζει τη δημιουργία νέου «καλάθι του νοικοκυριού».

Το υπουργείο Ανάπτυξης προσανατολίζεται σύμφωνα με πληροφορίες στη δημιουργία ενός καλαθιού με νηστίσιμα είδη λόγω Σαρακοστής, στη συνέχεια θα υπάρξει ένα καλάθι με τα είδη που αφορούν στο πασχαλινό τραπέζι, ενώ σχεδιάζεται να υπάρξει και ένα καλάθι για τα παιδιά, όπως συνέβη και τα Χριστούγεννα.

Ακρίβεια: Έρχεται νέο κύμα ανατιμήσεων – Αυξάνονται οι τιμές σε 400 προϊόντα

Το καλάθι του νοικοκυριού για Σαρακοστή

Το καλάθι αυτό, πιθανολογείται πως θα ονομάζεται «Καλάθι της Σαρακοστής» και θα κάνει πρεμιέρα 5 μέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα, δηλαδή στις 22 Φεβρουαρίου, μιας και «χαρταετό» θα πετάξουμε φέτος στις 27 του ίδιου μήνα.

Η διάρκεια ισχύς του, σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, θα είναι μέχρι και το Μεγάλο Σάββατο, ενώ – δεν αποκλείεται – εντός της Μεγάλης Βδομάδας να ενταχθεί και το κρέας.

Για να εφαρμοστεί το εν λόγω νέο «καλάθι του νοικοκυριού» θα πρέπει να προηγηθεί η επέκταση του αρχικού μέτρου το οποίο λήγει στα τέλη Μαρτίου, πρόθεση την οποία έχει διακηρύξει ήδη ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης εκτίμησε την περασμένη εβδομάδα ότι το «καλάθι του νοικοκυριού» θα παραταθεί τουλάχιστον κατά τρεις με τέσσερις μήνες (σ.σ. λήγει στο τέλος Μαρτίου) καθώς διατηρείται σε υψηλά επίπεδα ο πληθωρισμός.

Κάτι για το οποίο ο ίδιος εκτίμησε ότι θα αποφασίσει και η Επιτροπή Ανταγωνισμού αν και παραδέχθηκε πως εφόσον μονιμοποιηθεί το μέτρο θα αλλάξει την αγορά.

Τα επώνυμα προϊόντα

Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα ζήτησε από την ελληνική βιομηχανία να κάνει ακόμα μεγαλύτερες εκπτώσεις προκειμένου να μπουν επώνυμα προϊόντα στο «καλάθι».

Αν και οι διαπραγματεύσεις με τις βιομηχανίες και τις εμπορικές επιχειρήσεις συνεχίζονται προκειμένου να ενταχθούν περισσότερα επώνυμα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού με βελτιωμένες προσφορές προς τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, δεν έχουν καταλήξει ακόμη, με τον υπουργό Ανάπτυξης να επιρρίπτει ευθέως την ευθύνη στους προμηθευτές.

«Δεν έχουμε φτάσει ακόμη σε συμφωνία για το θέμα. Αν και η ίδια η βιομηχανία το ζήτησε (σ.σ. ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων), συγκλονιστικές προσφορές από τη βιομηχανία δεν έχουμε δει. Μόνο εάν πειστώ ότι η βιομηχανία θέλει να γλιτώσει χρήματα ο καταναλωτής θα προχωρήσω. Αλλιώς δεν θα θεσμοθετήσω κάτι τέτοιο», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

Αναφορικά με προστασία των καταναλωτών το υπουργείο Ανάπτυξης εξετάζει να φέρει νομοθετική ρύθμιση που θα αφορά τα ταμπελάκια των τιμών ώστε η τιμή κιλού ή λίτρου να αναφέρεται με ευκρίνεια και να μην δημιουργείται λανθασμένη εντύπωση στη σύγκριση τιμών.

OT Originals

Περισσότερα από Economy

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο