
Την απαγόρευση των πολιτκών διαφημίσεων σε ολόκληρη την εταιρεία στην Ευρώπη φαίνεται ότι εξετάζουν τα στελέχη της Meta, μετά τις ανησυχίες ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της, όπως το Facebook και το Instagram, δεν θα είναι σε θέση να συμμορφωθούν με τους επερχόμενους κανονισμούς της ΕΕ που στοχεύουν τις διαδικτυακές καμπάνιες.
Σύμφωνα με τις FT, οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών καταρτίζουν νέους νόμους που θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος, με σκοπό να αναγκάσουν μεγάλες ομάδες του διαδικτύου να αποκαλύψουν περισσότερα για τις πολιτικές ομάδες πίσω από τις διαδικτυακές καμπάνιες και ποιούς χρήστες στοχεύουν.
Η Meta, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανησυχεί ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων σύμφωνα με το σχέδιο θα είναι τόσο ευρύς που θα είναι ευκολότερο να αρνηθεί όλες τις πληρωμένες πολιτικές εκστρατείες στους ιστότοπους της εταιρείας, σύμφωνα με δύο άτομα που έχουν ενημερωθεί για τις εσωτερικές συζητήσεις.
Facebook: Πρόσθετες απολύσεις 10.000 εργαζομένων ανακοινώνει ο Ζάκερμπεργκ
Η επίπτωση στα έσοδα
Οι άνθρωποι αυτοί πρόσθεσαν ότι η κίνηση αυτή εξετάζεται επίσης σοβαρά, καθώς οι χρήστες δεν ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για τέτοιο περιεχόμενο και τα έσοδα που προκύπτουν από τις πολιτικές διαφημίσεις είναι λίγα σε σύγκριση με τις ευρύτερες δραστηριότητές της.
Μεταξύ του 2019 και του 2020, η εταιρεία εμφάνισε έσοδα λίγο κάτω από 800 εκατ. δολάρια από πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα Insider Intelligence, ήτοι λιγότερο από το 1% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της κατά την περίοδο αυτή.

Άνθρωποι κοντά στο θέμα προειδοποίησαν ότι οι συζητήσεις μεταξύ των ανώτερων στελεχών της Meta συνεχίζονται και ορισμένοι είναι κατά της απαγόρευσης των πολιτικών διαφημίσεων. Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει στον ορισμό του τι συνιστά πολιτική διαφήμιση για τους νέους κανονισμούς της, δήλωσαν οι άνθρωποι αυτοί, ενώ η Meta δεν απάντησε σε αιτήματα για σχόλια.
Στον απόηχο των εκλογών του 2016 στις ΗΠΑ, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων του Facebook, του TikTok και του Twitter, επικρίθηκαν για την αποτυχία τους να πατάξουν την παραπληροφόρηση και τις συνωμοσίες, αλλά και να αποτρέψουν τη χειραγώγηση των εκλογών.
Ο Ζάκερμπεργκ, ειδικότερα, αρνήθηκε να ελέγξει την πολιτική διαφήμιση, υποστηρίζοντας ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν πρέπει να είναι «κριτής της αλήθειας». Ωστόσο, η Meta έχει σταματήσει προσωρινά την πολιτική διαφήμιση κατά την προετοιμασία και κατά τη διάρκεια σημαντικών ψηφοφοριών, όπως οι προεδρικές εκλογές του 2020 στις ΗΠΑ.
Οι προτάσεις
Σύμφωνα με τις προτάσεις της ΕΕ, όμιλοι όπως το Facebook και η Google θα αναγκαστούν να είναι πιο διαφανείς στον τρόπο με τον οποίο αποτυπώνουν πολιτικές διαφημίσεις, όπως να δείχνουν πόσο κοστίζουν, ποιος τις πλήρωσε και πόσοι άνθρωποι είδαν το περιεχόμενο.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τα κράτη μέλη της ΕΕ αναμένεται να συμφωνήσουν σε έναν τελικό ορισμό για την πολιτική διαφήμιση βάσει του νέου κανονισμού έως τις 5 Ιουνίου.
Ωστόσο, τα θεσμικά όργανα της ΕΕ εμφανίζονται με ευρεία συναίνεση στην περιγραφή της Επιτροπής για την πολιτική διαφήμιση ως την προώθηση ενός μηνύματος από έναν «πολιτικό φορέα, το οποίο ενδέχεται να επηρεάσει το αποτέλεσμα των εκλογών».


Latest News

Καταφύγιο... στην Ινδία αναζητά η Apple - Τι σχεδιάζει για τα iPhone
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την Apple

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές