
Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA αναβαθμίζει την παρουσία του στην χώρα μας με την δημιουργία μιας νέας Ακαδημίας Επιθεωρητών για όλη την Νότια Ευρώπη Μέση Ανατολή και Αφρική.
Ναυτιλία: Αυξάνονται οι παραγγελίες πλοίων με «πράσινα» καύσιμα
Όπως επισημαίνει ο Giosuè Vezzuto, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του RINA Marine, η Ελλάδα είναι μια σημαντική περιοχή για τη ναυτιλία και για τον RINA. Στοχεύουμε η νέα Ακαδημία Επιθεωρητών εκτός από επιθεωρητές του RINA να απευθύνεται και σε φοιτητές πανεπιστημίου και νέους πτυχιούχους στο εγγύς μέλλον, πρόσθεσε. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν στην πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA με την συμμετοχή πλοιοκτητών και στελεχών ναυτιλιακών εταιρειών.
Οι προκλήσεις
Στην συνάντηση εξετάσθηκαν επίσης οι επιπτώσεις των νέων κανονισμών (CII), στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα και οι τελευταίες εξελίξεις στα ψηφιακά εργαλεία για την ενίσχυση της επιχειρησιακής απόδοσης και της ασφάλειας. Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ορισμένους κρίσιμους στόχους για την απαλλαγή από τον άνθρακα αρχικά το 2030 και μετά το 2050. Η πρόκληση για τους διαχειριστές πλοίων , ωστόσο, δεν είναι μόνο ποια τεχνολογία προσφέρει λύση για τις νέες κατασκευές του μέλλοντος, αλλά και τι μπορούν να κάνουν με τους υπάρχοντες στόλους. Αυτό ήταν ένα από τα βασικά θέματα της συνάντησης.
Ο Σπύρος Ζολώτας, Ανώτερος Διευθυντής, Marine South EMEA Region του RINA, δήλωσε σχετικά ότι εκδηλώσεις όπως το HTC είναι απαραίτητες για την επίτευξη των στόχων του κλάδου μας. Μας επιτρέπει να συζητήσουμε πραγματικά ζητήματα, να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και να μοιραστούμε ζωτικής σημασίας γνώσεις και εμπειρίες”.
Η συνάντηση του HTC, έγινε υπό την κοινή προεδρία του Θόδωρου Μπαλτατζή, Γενικού Διευθυντή της Technomar Shipping, και του Άκη Τσιριγκάκη, Διευθύνοντος Συμβούλου της Nautilus Energy Management Corp.
Υπάρχουν πολλές πιθανές λύσεις που θα βοηθήσουν στην απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα, αλλά, στην HTC, ήταν σαφές ότι στη ναυτιλία υπάρχει μια σύγχυση με τις νέες ιδέες και χρειάζονται πρακτικές λύσεις που θα μας προχωρήσουν μπροστά και θα επιτρέψουν στις εταιρείες να λειτουργούν με τον τρόπο που χρειάζεται. Δεν θα υπάρξει μία μόνο απάντηση και πρέπει να συνεχίσουμε να διερευνούμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας, τόνισε ο κ. Ζολώτας.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα