
Αφιερωμένη στη ναυτιλία ήταν, μεταξύ άλλων, η δεύτερη ημέρα στο Delphi Economic Forum, όπου συζητήθηκαν οι προκλήσεις και οι στόχοι της επόμενης μέρας για τον κλάδο.
Οπως ανέφερε και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners LP, κ. Jerry Καλογηράτος, είναι γνωστό ότι η απανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας δεν θα είναι εύκολη, ενώ με τη σταδιακή υιοθέτηση νέων τεχνολογιών θα επηρεαστεί και το ανθρώπινο στοιχείο του κλάδου.
Capital Product Partners – Άλμα 53% στα κέρδη του γ’ τριμήνου
Συγκεκριμένα, ο κ. Καλογηράτος επισήμανε πως θα δημιουργηθεί η ανάγκη για περισσότερο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό με διαφορετικά σετ δεξιοτήτων. Μια μετάβαση σε νέες δεξιότητες που πρέπει να υποστηριχθεί τόσο μεμονωμένα από τις εταιρείες όσο και από υπερεθνικούς οργανισμούς, και ιδιαιτέρως την ΕΕ.
Παράλληλα, η αυξανόμενη χρήση εναλλακτικών καυσίμων και νέων τεχνολογιών μπορεί να δημιουργήσει νέους κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, οπότε καθίσταται αναγκαία η σωστή εκπαίδευση των εργαζομένων για την ασφάλειά τους, προσφέροντας επίσης νέες ευκαιρίες προκειμένου να αυξηθούν η ποικιλομορφία και η συμπερίληψη στο εργατικό δυναμικό του κλάδου.
Πηγή: Το Βήμα


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες