Η Salesforce παρουσίασε το AI Cloud, με το οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους αλλά και τις εμπειρίες των πελατών τους, χρησιμοποιώντας την παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ).
Το AI Cloud είναι μια σουίτα βελτιστοποιημένων δυνατοτήτων που παρέχει αξιόπιστες και παραγωγικές εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο, σε κάθε εφαρμογή και ροή εργασιών. Το νέο Einstein GPT Trust Layer του AI Cloud επιλύει τις ανησυχίες σχετικά με τους κινδύνους που σχετίζονται με την υιοθέτηση της γενετικής ΑΙ, προσφέροντας τα οφέλη της και, παράλληλα, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις για την ασφάλεια και τη συμμόρφωση γύρω από τα εταιρικά δεδομένα.
«Δημιουργική» τεχνητή νοημοσύνη για δεδομένα και analytics
Στο κέντρο του AI Cloud βρίσκεται το Einstein, η πρώτη AI στον κόσμο για CRM, που τροφοδοτεί όλες τις εφαρμογές της Salesforce με περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο προβλέψεις την εβδομάδα. Το AI Cloud θα επιτρέπει στις ομάδες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών να δημιουργούν γρήγορα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνομιλίες, στους marketers να δημιουργήσουν αυτόματα εξατομικευμένο περιεχόμενο για να προσελκύσουν πελάτες και δυνητικούς πελάτες, μέσω email, κινητών, web και διαφημίσεων, και στους προγραμματιστές να δημιουργούν αυτόματα κώδικα, να προβλέψουν πιθανά σφάλματα και να προτείνουν διορθώσεις.
Γιατί η generative AI έχει σημασία για τις επιχειρήσεις
Τα διευθυντικά στελέχη επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την παραγωγική (generative) ΑΙ, αλλά είναι επιφυλακτικά σε σχέση με τους ενδεχόμενους κινδύνους, όπως οι «παραισθήσεις» (hallucinations) και η προστασία των δεδομένων. Νέα έρευνα της Salesforce κατέδειξε πως το 73% των εργαζομένων πιστεύει ότι η γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη εισάγει νέους κινδύνους σε σχέση με την ασφάλεια, ενώ σχεδόν 60% εκείνων που σκοπεύουν να τη χρησιμοποιήσουν δεν ξέρουν πώς να διατηρήσουν τα δεδομένα τους ασφαλή. Το AI Cloud θα συμβάλει στην κάλυψη αυτού του κενού με το νέο Einstein GPT Trust Layer, το οποίο αποτρέπει τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) να διατηρούν ευαίσθητα δεδομένα πελατών, θέτοντας ένα νέο πρότυπο ασφάλειας στη «δημιουργική» ΑΙ.
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιαμορφώνει τον κόσμο μας και μετασχηματίζει τις επιχειρήσεις με τρόπους που ποτέ δεν είχαμε φανταστεί ως τώρα. Κατά συνέπεια, κάθε εταιρεία οφείλει να δώσει προτεραιότητα στην Τεχνητή Νοημοσύνη», δήλωσε ο Marc Benioff, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Salesforce. «Το AI Cloud, βασισμένο στο #1 CRM, είναι ο ταχύτερος και ευκολότερος τρόπος να απελευθερώσουν οι πελάτες μας την απίστευτη δύναμη της AI, έχοντας την εμπιστοσύνη στο επίκεντρο χάρη στο νέο μας Einstein GPT Trust Layer. Με το AI Cloud κάθε εταιρεία έχει τη δυνατότητα να “ξεκλειδώσει” απίστευτη καινοτομία, παραγωγικότητα και αποδοτικότητα».
Το μέλλον της επιχειρηματικής Τεχνητής Νοημοσύνης
Το AI Cloud θα ενσωματώσει τεχνολογίες της Salesforce, συμπεριλαμβανομένων των Einstein, Data Cloud, Tableau, Flow και MuleSoft για να παρέχει αξιόπιστη, ανοιχτή παραγωγική AI, έτοιμη για επιχειρήσεις. Το Einstein GPT Trust Layer θα επιτρέψει στις εταιρείες να ξεκινήσουν γρηγορότερα, βελτιστοποιώντας το κατάλληλο μοντέλο για τη σωστή εργασία. Θα παρέχει επίσης δυνατότητες ανάπτυξης για οποιοδήποτε σχετικό LLM, βοηθώντας παράλληλα τις εταιρείες να διατηρήσουν τους στόχους τους σχετικά με την προστασία και την ασφάλεια δεδομένων.
Χρήση LLM τρίτων: Στο πλαίσιο της δέσμευσης της Salesforce για ένα ανοιχτό οικοσύστημα, το AI Cloud έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί LLM άλλων εταιρειών -όπως π.χ. Amazon Web Services (AWS), Anthropic και Cohere- βοηθώντας να διατηρηθούν οι ερωτήσεις (prompts) και οι απαντήσεις των πελατών στην υποδομή της Salesforce. Επιπλέον, η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασία με την OpenAI για την παροχή κοινής εποπτείας περιεχομένου, μέσω της χρήσης του κορυφαίου Enterprise API της OpenAI και των καλύτερων στην κατηγορία τους εργαλείων ασφάλειας, σε συνδυασμό με το Einstein GPT Trust Layer, για τη διατήρηση των δεδομένων στη Salesforce.
Χρήση του Salesforce LLM: Το AI Cloud θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να χρησιμοποιούν τα LLM που αναπτύχθηκαν από τη Salesforce AI Research για να ενισχύσουν προηγμένες δυνατότητες, όπως η δημιουργία κώδικα και η βοήθεια αυτοματοποίησης επιχειρηματικών διαδικασιών, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλοεπιδρούν με το λογισμικό CRM, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και μειώνοντας το κόστος υλοποίησης.
Bring Your Own Model (BYOM): Οι πελάτες που έχουν εκπαιδεύσει τα δικά τους -εκτός Salesforce- domain specific μοντέλα θα επωφεληθούν από το AI Cloud αποθηκεύοντας δεδομένα στη δική τους υποδομή. Αυτά τα μοντέλα, είτε εκτελούνται μέσω του Amazon SageMaker είτε μέσω του Vertex AI της Google, θα συνδέονται απευθείας στο AI Cloud μέσω του Einstein GPT Trust Layer, παραμένοντας στα σημεία που εμπιστεύονται οι πελάτες.
Business Ready: Η τεχνητή νοημοσύνη θα τροφοδοτήσει την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη με περισσότερα από 15 τρισεκατομμύρια δολάρια και θα αυξήσει το ΑΕΠ κατά 26% έως το 2030 (Παγκόσμια Μελέτη για την Τεχνητή Νοημοσύνη της PwC, 2017). Το AI Cloud θα αξιοποιήσει την πλήρη ισχύ της Salesforce, βοηθώντας τις εταιρείες και τους υπαλλήλους να γίνουν παραγωγικότεροι και αποτελεσματικότεροι.
Πρότυπο ερώτησης (προτροπής) και δημιουργοί: Οι ερωτήσεις (prompts) που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία περιεχομένου AI επηρεάζουν άμεσα την ποιότητα και τη συνάφεια του παραγόμενου περιεχομένου. Η Salesforce αναπτύσσει βελτιστοποιημένες προτροπές AI που χρησιμοποιούν εναρμονισμένα δεδομένα για να καθορίσουν τα παραγόμενα -μοναδικά για κάθε εταιρεία- αποτελέσματα.
Latest News
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης