
Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.
Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Κατανομή κλήσεων
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
Χιλιάδες αιτήματα
Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Αναδρομικά: Δύο νέα πακέτα έως 8.500 ευρώ σε 82.000 συνταξιούχους
Τα πακέτα με τα αναδρομικά αφορούν «επιστροφή» κρατήσεων προς 42.000 απόστρατους των Ενόπλων Δυνάμεων και 40.000 ασφαλισμένους 49 ταμείων από επανυπολογισμούς

Η ακτινογραφία της αγοράς εργασίας - Οι νέες προσλήψεις, τα ποσοστά της ανεργίας [πίνακας]
Τι αναφέρεται στην έκθεση του γραφείου προϋπολογισμού της Βουλής για την αγορά εργασίας
![Συνταξιούχοι: Ποιοι θα λαμβάνουν επιπλέον 250 ευρώ τον χρόνο – Πότε ξεκινά η εφαρμογή του μέτρου [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/syntaxeis-dimogr28-2-600x466.jpg)
Οι συνταξιούχοι που θα λαμβάνουν επιπλέον 250 ευρώ τον χρόνο [πίνακες]
Το μέτρο αφορά και ανασφάλιστους υπερήλικες και άτομα με αναπηρία - Ποια είναι τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια

Έρχεται η δυνατότητα εξαγοράς πλασματικών ετών για επικουρική σύνταξη
Προτεραιότητα στην μείωση των καθυστερήσεων των επικουρικών συντάξεων δίνει το υπουργείο Εργασίας

Ξεκίνησε η δοκιμαστική εφαρμογή του «Εργάνη ΙΙ» - Οι αλλαγές που φέρνει
Η λειτουργία του «Εργάνη ΙΙ» θα είναι δοκιμαστική για ένα ικανό χρονικό διάστημα ώστε να υπάρξει ομαλή μετάβαση και να δοθεί χρόνος στις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στο νέο σύστημα

Αυξήθηκαν οι καταγγελίες για βία και παρενόχληση στην εργασία - Οι κλάδοι
Σε υψηλό επίπεδο το ποσοστό επίλυσης των εργατικών διαφορών βίας και παρενόχλησης στην εργασία - Τι δείχνουν τα στοιχεία της Επιθεώρησης Εργασίας

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ
Στις 25 Απριλίου θα καταβληθούν 1,2 δισ. ευρώ σε 2.482.989 δικαιούχους για πληρωμή κύριων και επικουρικών συντάξεων

Οι έξι αλλαγές στις κληρονομιές - Τι έχει κλειδώσει, τι εξετάζεται
Έχουν ήδη ληφθεί αποφάσεις για τις περιπτώσεις διαζυγίου, διαδοχής συγγενών και συμφώνου συμβίωσης, όταν δεν υπάρχει διαθήκη

Σήμερα η τελευταία ημέρα καταβολής του Δώρου Πάσχα - Τι πρέπει να προσέξουν εργοδότες και εργαζόμενοι
Πώς επηρεάζει η διάρκεια της εργασιακής σχέσης, έτσι ώστε να υπολογιστεί το τελικό ποσό για το Δώρο Πάσχα

Πότε είναι η τελευταία ημέρα καταβολής του Δώρου Πάσχα - Τι πρέπει να προσέξουν εργοδότες και εργαζόμενοι
Πώς επηρεάζει η διάρκεια της εργασιακής σχέσης, έτσι ώστε να υπολογιστεί το τελικό ποσό για το Δώρο Πάσχα