Τα κείμενα της Apple που περιβάλλονται από μία μπλε… φούσκα έχουν κάνει τα μηνύματα μια φυλετική υπόθεση για πολλούς Αμερικανούς.

Οι χρήστες iPhone έχουν φτάσει να αισθάνονται έναν βαθμό άνεσης — ή ανωτερότητας, ανάλογα με την άποψη του καθενός — όταν χρησιμοποιούν την εφαμρογή iMessage λόγω των μπλε φυσαλίδων που περιέχουν τα κείμενά τους όταν αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες iPhone.

Τι θα μπορούσε να οδηγήσει την Apple στην καταστροφή;

Οι πράσινες φυσαλίδες που εμφανίζονται όταν οι χρήστες iPhone στέλνουν μηνύματα σε οποιονδήποτε άλλο, από την άλλη πλευρά, τους λένε ότι έχουν να κάνουν με κάποιον που δεν ανήκει στην… Team Apple. Αυτό είναι κάτι παράξενο στις ΗΠΑ, όπου σχεδόν το 80% των καταναλωτών της Gen Z προτιμούν τα iPhone από τις συσκευές Android, διαπίστωσε το Bloomberg Intelligence πέρυσι.

Όσο επιφανειακό και αν φαίνεται αυτό το σύστημα με την χρωματική κωδικοποίηση, σημαίνει πολλά για την Apple. Η εταιρεία υπερασπίστηκε επιθετικά τον γαλαζοπράσινο διαχωρισμό, φτάνοντας στο σημείο να καταρρίψει μια εφαρμογή τον Δεκέμβριο που επέτρεπε στους χρήστες Android να συγκαλύπτουν τα μηνύματά τους σε μπλε φυσαλίδες.

Ωστόσο, όπως αναφέρει ο Business Insider, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ μπορεί να έχει ένα σχέδιο να σκάσει αυτές τις φούσκες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms βασιλεύει σε μια αυτοκρατορία εφαρμογών μέσων κοινωνικής δικτύωσης που είναι γνωστές σε πολλούς Αμερικανούς, το Facebook και το Instagram. Υπάρχει, ωστόσο, μια εφαρμογή της Meta που δεν είναι ακόμα τόσο δημοφιλής στις ΗΠΑ: το WhatsApp.

Σημειώνεται ότι η τότε Facebook Inc. αγόρασε την εφαρμογή ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων έναντι 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2014 και έκτοτε μπόρεσε να τη μετατρέψει σε mega-hit σε όλο τον κόσμο.

«Επόμενο κεφάλαιο»

Περίπου 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν την εφαρμογή παγκοσμίως, αν και οι περισσότεροι βρίσκονται εκτός των ΗΠΑ. Αυτό ακριβώς ελπίζει να αλλάξει ο Ζάκερμπεργκ.

Σε μια συνέντευξή του πέρυσι, περιέγραψε το WhatsApp ως το «επόμενο κεφάλαιο» του Meta – μια τολμηρή δήλωση σε μια χρονιά όπου κυριάρχησαν οι στρατηγικές τεχνητής νοημοσύνης και αποτελεσματικότητας, πέρα από το metaverse.

Τι μπορούν να περιμένουν οι Αμερικανοί από αυτό το «επόμενο κεφάλαιο;» Ο Ζάκερμπεργκ έχει προσφέρει μερικές ενδείξεις, σύμφωνα με τον Business Insider.

Πρώτον, το WhatsApp στοχεύει να είναι φιλικό προς τις επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα άτομο που έχει έναν επαγγελματικό λογαριασμό μπορεί να συνδέσει πολλές συσκευές μεταξύ τους, επιτρέποντας σε περισσότερους υπαλλήλους να «ανταποκρίνονται στα μηνύματα πελατών από οπουδήποτε».

Η Meta προσφέρει επίσης εργαλεία για επωνυμίες όπως η Chevrolet και η Samsung για να προσεγγίσουν πελάτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που τους επιτρέπουν να απαντούν σε ερωτήματα χωρίς να χρειάζεται να συμμετέχουν σε «ζωντανή υποστήριξη», καθώς και τρόπους υποβολής παραγγελιών στην εφαρμογή.

Τέτοιες δυνατότητες φαίνεται να ενδιαφέρουν τις επιχειρήσεις: οι καθημερινοί επιχειρηματικοί χρήστες του WhatsApp αυξήθηκαν κατά 80% στις ΗΠΑ πέρυσι, σύμφωνα με δεδομένα από την Apptopia που αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ενημερωτικό δελτίο Big Technology.

Το WhatsApp προσπαθεί επίσης να είναι μια εφαρμογή που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλοι. Καθώς οι χρήστες του διαδικτύου γίνονται όλο και πιο απογοητευμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αναζήτηση ιδιωτικών χώρων για αλληλεπίδραση με φίλους και συγγενείς – όπως οι ομαδικές συνομιλίες WhatsApp – έχει αυξηθεί.

Κανάλια

Το WhatsApp προσπαθεί να προσφέρει τα προνόμια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς τη δημοσιότητα, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Business Insider.

Για τους χρήστες που μπορεί να χάσουν ορισμένες λειτουργίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το WhatsApp εισήγαγε τη λειτουργία «Κανάλια» πέρυσι, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να ακολουθεί τους αγαπημένους του influencers και να λαμβάνει ενημερώσεις από μια «μετάδοση». Περίπου σαν μια ενημέρωση ιστορίας στο Instagram.

Το WhatsApp προσπαθεί επίσης να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία ομαδικής συνομιλίας. Αν και η Apple προσφέρει δυνατότητα ομαδικής συνομιλίας στο iMessage, οι χρήστες περιορίζονται στην προσθήκη έως και 32 επιπλέον ατόμων. Στο WhatsApp, μια ομάδα μπορεί να έχει περισσότερους από 1.000 χρήστες.

Είναι αυτό αρκετό για να απομακρύνει τους ανθρώπους από τις «μπλε φυσαλίδες» τους; Αυτό τουλάχιστον ελπίζει ο Ζάκερμπεργκ.

Στα τέλη του 2022, ο επικεφαλής της Meta αναγνώρισε ότι, ενώ υπάρχει ακόμα αρκετός χρόνος για να αποδειχθούν επιτυχημένα τα στοιχήματα στο metaverse, «τα επαγγελματικά μηνύματα πιθανότατα θα είναι ο επόμενος σημαντικός πυλώνας».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία