
Η Nike θα αντικαταστήσει την Adidas ως χορηγός της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, θέτοντας τέλος σε μια από τις πιο μακροχρόνιες συνεργασίες στον αθλητισμό.
Η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, η DFB ανακοίνωσε το απόγευμα της Πέμπτης ότι η Nike θα γίνει ο νέος κύριος προμηθευτής για όλες τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου από το 2027, αφού υπέγραψε επταετές συμβόλαιο με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αθλητικών ειδών στον κόσμο.
Όπως επισημαίνουν οι Financial Times, Θα είναι η πρώτη φορά από το 1950 που οι γερμανοί ποδοσφαιριστές δεν θα φορούν το χαρακτηριστικό λογότυπο με τρεις ρίγες της Adidas, η οποία ιδρύθηκε στην πόλη Herzogenaurach κοντά στη Νυρεμβέργη ένα χρόνο πριν.
Η DFB δήλωσε την Πέμπτη ότι η Nike έκανε «μακράν την καλύτερη οικονομική προσφορά» και επίσης δεσμεύτηκε να υποστηρίξει τον «ερασιτεχνικό και αθλητισμό βάσης» καθώς και το γυναικείο ποδόσφαιρο στη Γερμανία.
Η DFB δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας. Η ένωση τόνισε ότι η προσφορά της ήταν «διαφανής και χωρίς διακρίσεις», προσθέτοντας ότι είναι «ευγνώμων» που αντιμετωπίζει ένα «οικονομικά σταθερό μέλλον» χάρη στην υποστήριξη της Nike.
Το «ευχαριστώ» στην Adidas
Ο πρόεδρος της DFB Bernd Neuendorf δήλωσε ότι «το γερμανικό ποδόσφαιρο οφείλει πολλά στην [Adidas] για περισσότερες από επτά δεκαετίες συνεργασίας».
Η απώλεια της χορηγίας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της πατρίδας της είναι ένα πλήγμα για τον έμμονα αθλητικά διευθύνοντα σύμβουλο της Adidas, Bjørn Gulden . Πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ο Γκιούλντεν έχει ορκιστεί να αξιοποιήσει την πλούσια ιστορική κληρονομιά της Adidas για να οδηγήσει τον όμιλο από τη βαθύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων τριών δεκαετιών.
Η Adidas ανέφερε σε δήλωση ότι «ενημερωθήκαμε από την DFB σήμερα ότι η ομοσπονδία θα έχει νέο προμηθευτή από το 2027 και μετά».
Από οικονομική άποψη, η απόφαση της DFB δεν θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην Adidas καθώς το συμβόλαιο της εταιρείας καλύπτει το φετινό τουρνουά Euro 2024 που θα φιλοξενήσει η Γερμανία καθώς και το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Μεξικό.
Αυτόν τον μήνα, η Adidas έγινε πρωτοσέλιδο στη Γερμανία όταν αποκάλυψε τη φανέλα της εθνικής ομάδας για το Euro 2024, συμπεριλαμβανομένης μιας ροζ εκτός έδρας φανέλας που δεν έχει ιστορικό πρόδρομο. Η εταιρεία είπε αυτή την εβδομάδα ότι η νέα φανέλα είχε ήδη γίνει μπεστ σέλερ, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομερείς αριθμούς.


Latest News

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ