
Η Lamborghini SpA αναβάλλει προς το παρόν την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την ώρα που ο γενικότερος σκεπτικισμός γύρω από την τεχνολογία αυξάνεται. Ενώ η επίτευξη παρόμοιων επιδόσεων δεν αποτελεί πρόβλημα στην παραγωγή ενός ηλεκτρικού supercar, ορισμένες συναισθηματικές πτυχές, όπως ο ήχος του κινητήρα V10 της Huracan, δεν μπορούν να αναπαραχθούν, δήλωσε ο επικεφαλής της Lamborghini, Στέφαν Βίνκελμαν.
Η Lamborghini παραμένει επίσης ανοιχτή στη χρήση των συνθετικών καυσίμων τύπου e-fuel, εάν η νομοθεσία γίνει πιο ευνοϊκή.
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars “δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής”, δήλωσε ο Βίνκελμαν. “Είναι πολύ νωρίς και πρέπει να δούμε στην πορεία αν και πότε θα συμβεί αυτό”.
Αλλάζει το περιβάλλον για τα ηλεκτροκίνητα
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εξειδικεύονται στην κατασκευή πολυτελών οχημάτων περνούν μια τεταμένη περίοδο στην οποία καλείται να ανταπεξέλθει στο πώς θα αντιμετωπίσει τις ρυθμιστικές πιέσεις για μείωση των εκπομπών ρύπων, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβραδύνεται και οι κυβερνήσεις μειώνουν τις επιδοτήσεις τους. Η Mercedes-Benz Group AG έχει σταματήσει την ανάπτυξη ξεχωριστών υποστυλωμάτων για ηλεκτρικά πολυτελή σεντάν για να εξοικονομήσει χρήματα και σχεδιάζει να πουλάει αυτοκίνητα που λειτουργούν με βενζίνη περισσότερο από το αναμενόμενο.
Η αντίπαλος της Lamborghini, η Ferrari NV, έχει προχωρήσει περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση και τον επόμενο μήνα σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει υβριδικά και ηλεκτρικά supercars στο Μαρανέλο της Ιταλίας. Το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να κατασκευαστεί το επόμενο έτος.
Η BYD Co. πρόλαβε και τις δύο, αφού παρουσίασε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αξίας 1,68 εκατομμυρίων γιουάν (232.452 δολάρια) τον Φεβρουάριο. Το Yangwang U9 θα πωλείται αρχικά μόνο στην Κίνα, όπου η έκθεση της Lamborghini είναι “περιορισμένη”, επισήμανε ο Βίνκελμαν.
Η Lamborghini γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην πώληση plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου Revuelto, αλλά το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, το δίθυρο crossover Lanzador δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το 2028.
Παρόλα αυτά, η αυτοκινητοβιομηχανία αναθεωρεί την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή της, ώστε μέχρι το 2030 να παράγει Lamborghini με 40% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με σήμερα, δήλωσε ο Βίνκελμαν. Όσον αφορά τα συνθετικά καύσιμα, η μάρκα επωφελείται από την εργασία της Porsche, μιας εταιρείας κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων που βρίσκεται επίσης στο χαρτοφυλάκιο της Volkswagen.
Τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να έρθουν σε μεγαλύτερη εστίαση σε δύο χρόνια, όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επανεξετάσει το σχέδιό της να απαγορεύσει ουσιαστικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035.


Latest News

Πρώην υπάλληλος της Adidas διεκδικεί 6,2 εκατ. μετά από καταγγελία για ρατσιστική διάκριση
Η πρώην εργαζόμενη ισχυρίζεται ότι το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της Adidas δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά με την καταγγελία της

ΗΠΑ: Αυξάνονται οι πιθανότητες για ύφεση
Τι προβλέπει δημοσκόπηση του Bloomberg για την πορεία της αμερικανικής οικονομίας

ΔΝΤ για Υποσχάρια Αφρική: Αντοχή στην παγκόσμια αστάθεια με αύξηση εσόδων
Κατά το ΔΝΤ, 11 από τις 20 ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο θα βρίσκονται στην υποσαχάρια Αφρική

Απογειώθηκαν στα 7,25 δισ. ευρώ τα έσοδα τριμήνου της Safran
Τα ανεβασμένα έσοδα της Safran επηρεάστηκαν απο τις πωλήσεις σε ανταλλακτικά κινητήρων και τις υπηρεσίες

Τραμπ: Εκτελεστικό Διάταγμα για Εξόρυξη Βαθέων Υδάτων από τις ΗΠΑ
Η κυβέρνηση Τραμπ κινείται προς την παράκαμψη του οργάνου του ΟΗΕ που διέπει τον πυθμένα του ωκεανού και την εξόρυξη ορυκτών και μετάλλων σε διεθνή ύδατα

Ο Μιλέι χλευάζει τους οικονομολόγους καθώς το πέσο αψηφά τις προβλέψεις για απότομη πτώση
Το πέσο βρίσκεται πολύ πάνω από το κατώτερο όριο μετά τη μερική διακύμανση, αλλά παραμένει ασταθές

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό