
Στη θέση του Προέδρου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) επανεξελέγη ομόφωνα o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grimaldi Euromed SpA κ. Εμανουέλε Γκριμάλντι (Emanuele Grimaldi).
Το διοικητικό συμβούλιο του ICS εξέλεξε, επίσης, τον Metin Duzgit από το Τουρκικό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο ως νέο Αντιπρόεδρο και τον CEO της Ένωσης των Γερμανών Πλοιοκτητών, Martin Kröger, ως Πρόεδρο της Ναυτικής Επιτροπής.
Βαγγέλης Μαρινάκης: Πραγματική η δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος
Είναι προνόμιο να είμαι τμήμα αυτού του σημαντικού οργανισμού και της εξαιρετικής δουλειάς και προόδου που συντελείται στη βιομηχανία μας» τόνισε ο κ. Grimaldi. «Έχουμε προχωρήσει αρκετά με τις προτάσεις μας για να συμβάλουμε στην επίτευξη των στόχων μηδενικών εκπομπών έως ή γύρω από το 2050 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με φορείς των Ηνωμένων Εθνών στα μεγάλα ζητήματα που επηρεάζουν το ναυτιλιακό κλάδο» συμπλήρωσε.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης θητείας του κ. Εμ. Γκριμάλντι , ως προέδρου του ICS, δόθηκε σημαντική έμφαση στην προσπαθεια της βιομηχανίας για την απαλλαγή της από τον άνθρακα και το Επιμελητήριο ήταν αναπόσπαστο μέρος της διαμόρφωσης της πρωτοβουλίας των ναυτιλιακών κόμβων καθαρής ενέργειας (CEM Hubs).
Σημαντικό είναι ότι ο κ. Εμ. Γκριμάλντι εστίασε επίσης την προσοχή του στις μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου προστατευτισμού, της ψηφιοποίησης, την προσέλκυση ναυτικών και την ενίσχυση της ασφάλειας κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων γεωπολιτικών συγκρούσεων, συμπεριλαμβανομένης της σύγκρουσης στην Ουκρανία και της τρέχουσας κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα.
Ο κ. Εμ. Γκριμάλντι πρόσθεσε στη δήλωση του: «Διανύουμε πολύ αμφιλεγόμενους γεωπολιτικούς καιρούς, οι οποίοι έχουν φέρει τη ναυτιλία και τους αθώους εργαζομένους του κλάδου, στο στόχαστρο των συγκρούσεων στη Μέση Ανατολή.
Αυτό έρχεται να προστεθεί στη σύγκρουση στην Ουκρανία και στις επιθέσεις κατά της εμπορικής ναυτιλίας στην Ερυθρά και τη Μαύρη Θάλασσα, οι οποίες έθεσαν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτικών μας και διατάραξαν το εμπόριο.
Αυτό είναι απαράδεκτο και θα συνεχίσουμε να φωτίζουμε το έργο των ναυτικών μας που είναι η καρδιά του κλάδου μας».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες