
Εστιάζοντας σε προϊόντα, περιεχόμενο και εμπειρίες με κοινή επωνυμία, ανακοινώθηκε η έναρξη της πολυαναμενόμενης συνεργασίας σε ομιλικό επίπεδο της Nike και της Lego, με αφετηρία το 2025.
Μέσα από τη νέα πολυετή συνεργασία τους, οι δύο μάρκες σκοπεύουν να αναδείξουν τους πολλούς τρόπους με τους οποίους ο αθλητισμός και το δημιουργικό παιχνίδι μπορούν να βοηθήσουν όλα τα παιδιά, μικρά και μεγάλα, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους – και συνειδητοποιημένοι αγοραστές.
Ανερχόμενη αγορά: Γιατί ενήλικοι τρελαίνονται για παιχνίδια
Lego-Nike: Από τα τουβλάκια στο Just Do it
Η συνεργασία αντανακλά την κοινή δέσμευση της Nike και του Lego Group να επαναφέρουν τη δημιουργικότητα, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό και τη φαντασία στο παιχνίδι και να εμπνεύσουν, να εμπλέξουν και να ενδυναμώσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο.
Από την επόμενη χρονιά, οι οικογένειες σε όλο τον κόσμο θα δουν μια σειρά από προϊόντα, περιεχόμενο και εμπειρίες με κοινή επωνυμία που συνδυάζουν τα δημοφιλή και διαχρονικά τουβλάκαι Lego με το πνεύμα «Just Do It» της Nike.
«Στη Nike, πιστεύουμε στη δύναμη του αθλητισμού να ωθήσει τον κόσμο μπροστά – και αυτό ξεκινά από τα παιδιά», εξήγησε στο Fast Company ο Cal Dowers, VP, Global Kids. «Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ένα πιο προσιτό και χωρίς αποκλεισμούς μέλλον που θα εμπνέει τα παιδιά όλων των ηλικιών και ικανοτήτων να είναι πιο δραστήρια. Μαζί, με τον Όμιλο Lego, θέλουμε να επικοινωνήσουμε ένα νέο όραμα για τον αθλητισμό και το δημιουργικό παιχνίδι».
Παιχνίδι και ισότητα
Μια πρόσφατη μελέτη του Lego Group, εξάλλου, αποκάλυψε ότι για το ένα τρίτο των παιδιών παγκοσμίως, ο χρόνος παιχνιδιού περιορίζεται σε μόλις τρεις ώρες την εβδομάδα και σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, μόνο ένα στα πέντε παιδιά έχει τη σωματική δραστηριότητα που χρειάζεται για να αναπτυχθεί. Επιπλέον, το 59% των γονέων που συμμετείχαν σε ξεχωριστή έρευνα της δανέζικης εταιρείας δήλωσαν ότι ανησυχούν ότι τα παιδιά τους δεν έχουν αρκετό χρόνο για παιχνίδι ή πρόσβαση σε διασκεδαστικές δραστηριότητες.
Αυτή η πρωτοβουλία σηματοδοτεί την τελευταία προσπάθεια της Nike να ενισχύσει έναν ενεργό κόσμο χωρίς αποκλεισμούς που εμπνέει όλους τους νέους να παίζουν και να αξιοποιούν τις μεγαλύτερες δυνατότητές τους.
Η Nike εστιάζει στην άρση των εμποδίων για τους νέους, ιδίως τα κορίτσια, μέσω της εστίασης στην ποιοτική προπόνηση, την αύξηση της πρόσβασης και την αντιμετώπιση των κοινωνικών εμποδίων. Και τώρα, η Nike και η LEGO συνεργάζονται για να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες για τα παιδιά.
«Στον όμιλο Lego, πιστεύουμε στη δύναμη του παιχνιδιού να εμπνέει και να αναπτύσσει τους κατασκευαστές του αύριο», επισήμανε και ο Alero Akuya, VP of Brand Development του ομίλου. «Συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα του παιχνιδιού με την ενέργεια και το πάθος του αθλητισμού, θέλουμε να εμπνεύσουμε νέους τρόπους για τα παιδιά να παίζουν και να είναι δημιουργικά. Η σύμπραξή μας με τη Nike θα οδηγήσει να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο το δημιουργικό παιχνίδι και ο αθλητισμός μπορούν να ενωθούν. Μαζί, θα δημιουργήσουμε μοναδικές εμπειρίες που θα εμπλέξουν και θα ενθουσιάσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, εμπνέοντάς τα να εξερευνήσουν τη φαντασία τους».
Lego και Nike θέλουν να ενισχύσουν το αγοραστικό κοινό του μέλλοντος, με διαφορετικούς τρόπους από τα τετριμμένα, για πρώτη φορά στην ιστορία και των δύο εταιρειών.
Πώς θα υλοποιηθεί
Για τη Nike με τα ετήσια έσοδα για το 2024 στα 51,362 δισ. δολάρια (+0,28%) και τη Lego στα 8,8 δισ. ευρώ το 2023 (+3%), η συνεργασία αυτή αντανακλά την κοινή δέσμευσή τους να επαναφέρουν τη δημιουργικότητα, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό και τη φαντασία στο παιχνίδι και να εμπνεύσουν, να εμπλέξουν και να ενδυναμώσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο – εκπαιδεύοντας με τον τρόπο αυτό τους αγοραστές του μέλλοντος.
Θα αφορά λιγότερο την ανακατασκευή παπουτσιών Nike σε τουβλάκια LEGO και περισσότερο την επινόηση προϊόντων φιλικών προς τα παιδιά, προς το παρόν. Αρκεί κανείς να θυμηθεί πώς ξεκίνησε μια αντίστοιχη συνεργασία ανάμεσα σε Lego και Mario ξεκίνησε -με σετ φιλικά προς τα παιδιά- και εξελίχθηκε σε μια από τις πιο δημοφιλείς δημιουργίες της Nintendo για όλες τις ηλικίες.
Είναι η πρώτη φορά που Lego και Nike θα συνεργαστούν. Στο παρελθόν -το 2021- η δανέζικη εταιρεία τόλμησε κάτι ανάλογο με τον «αιώνιο» αντίπαλο της Nike, adidas, για προϊόντα που περιλάμβαναν αθλητικά είδη, παπούτσια και κιτ υποδημάτων.


Latest News

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό