Λιμουζίνες: Γιατί περνούν στη λήθη της ιστορίας

Το φρένο στη ζήτηση για λιμουζίνες τις βγάζει από την αγορά

Λιμουζίνες: Γιατί περνούν στη λήθη της ιστορίας

Κάποτε έβλεπες μια λιμουζίνα και αναρωτιόσουν με ενθουσιασμό ποιος ήταν μέσα – ίσως ένα εταιρικό στέλεχος ή μια διασημότητα ή κάποιος άλλος αριστοκρατικός, μυστηριώδης τύπος. Τώρα, βλέπετε μια λιμουζίνα και ξέρετε ότι δεν είναι κάποιος φανταχτερός. Τώρα που το σκέφτομαι… Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε λιμουζίνα;, αναρωτιέται το Business Insider.

Πολιτιστικά, οι λιμουζίνες «πεθαίνουν».

Βόρεια Κορέα: Δωράκι Πούτιν στον Κιμ

Έχουν πέσει σε δυσμένεια. Ίσως σε κάποιο περιστασιακό μπάτσελορ πάρτι να τις επιλέξουν, αλλά οι επιλογές τους είναι περιορισμένες επειδή οι εταιρείες λιμουζίνας έχουν συρρικνώσει τους στόλους τους από πραγματικές λιμουζίνες. Οι επιχειρήσεις μεταφορών ενοικίασης θα προτιμούσαν να τα πουλήσουν σε ένα SUV ή ένα λεωφορείο πάρτι, όπου οι επιβάτες δεν χρειάζεται να σέρνονται αδέξια με τα επίσημα ρούχα τους.

Άγνωστη λέξη οι λιμουζίνες

«Κανείς από εμάς δεν έχει πλέον λιμουζίνες. Είμαστε στην επιχείρηση μαύρων αυτοκινήτων. Είμαστε στην επιχείρηση βαν. Είμαστε στην επιχείρηση λεωφορείων. Είμαστε στην επιχείρηση μηχανοκίνητων λεωφορείων. Θα μπορούσαμε να είμαστε στην επιχείρηση τρόλεϊ», δήλωσε ο Joe Reinhardt, ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της Carolina Limousine & Coach, η οποία λειτουργεί από το Myrtle Beach στη Νότια Καρολίνα. Επεκτείνει την προσφορά της επιχείρησής του σε λεωφορεία και λεωφορεία και αλλάζει το όνομά της σε CLC Worldwide για να βγάλει τη «λιμουζίνα» από αυτήν. Εξακολουθεί να του επιτρέπει να λέει την ιστορία προέλευσης, αποφεύγοντας να ακούγεται σαν μια «φανταχτερή εταιρεία λιμουζίνας».

Όταν η αγορά ξεφορτώνεται κάτι – επειδή οι επιχειρήσεις σταματούν να το πωλούν, επειδή οι καταναλωτές δεν το θέλουν πλέον, επειδή αρχίζει να φαίνεται κακό να το χρησιμοποιήσει – μερικές φορές έχει νόημα. Ένας διευθύνων σύμβουλος που περιφέρεται με τη φανταχτερή λιμουζίνα του είναι απωθητική εικόνα.

Η εικόνα ενός πιο δυσδιάκριτου SUV δεν λύνει το πρόβλημα της εισοδηματικής ανισότητας, αλλά τουλάχιστον σημαίνει ότι οι νικητές στο σενάριο είναι λιγότερο φανταχτεροί γι ‘αυτό. Οι τακτικοί άνθρωποι μπορούν επίσης να κλείσουν ένα SUV για να τους μεταφέρει στο αεροδρόμιο, το οποίο θα εγγυηθεί ότι θα φτάσουν εκεί εγκαίρως, αλλά και θα έχουν περισσότερο χώρο για αποσκευές.

«Ακόμα και οι ροκ σταρ σου, αν θέλεις, θα οδηγήσουν ένα SUV. Είναι ακριβώς αυτό που θέλουν. Είναι πιο εύκολο να μπεις και να βγεις», είπε ο Αλεξάντερ. «Είναι ασφαλείς».

Οι καταναλωτές που επιμένουν να νοικιάσουν λιμουζίνα μπορούν να βρουν μία, φυσικά, και μπορούν επίσης να αγοράσουν μία. Αλλά αν προτιμάτε να πάρετε ένα λεωφορείο για πάρτι ή ένα SUV, αυτό είναι κατανοητό – το ίδιο θα έκαναν και οι περισσότεροι άλλοι.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο