
Απέρριψε η Ενιαία Αρχή Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.) την προσφυγή που είχε καταθέσει η Goldair για την πώληση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου στον ΟΛΘ του Ιβάν Σαββίδη.
Η απόφαση εκδόθηκε 29 Οκτωβρίου και η Goldair έχει δικαίωμα εντός δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ κατά της συγκεκριμένης απόφασης. Αρχικά η Goldair είχε προσφύγει και πάλι στο ΣτΕ κατά της απόφασης του ΤΑΙΠΕΔ. Το ΣτΕ όμως είχε δηλώσει αναρμόδιο και είχε παραπέμψει την υπόθεση στο ΕΑΔΣ.
Λιμάνια: Τα «ψιλά γράμματα» της κερδοφορίας σε ΟΛΠ και ΟΛΘ [πίνακες]
Ο ΟΛΘ
«Μένει να δούμε αν θα προσφύγει ξανά η Goldair στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά όπως λέγεται, είναι τόσο καλά δεμένη η απόφαση της ΕΑΔΣ που το ΣτΕ δεν πρόκειται να λάβει διαφορετική απόφαση. Αν όμως δεν προσφύγει το δεκαήμερο αυτό τελειώνει αυτή η υπόθεση», επισήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού, Σωκράτης Αναγνώστου.
Επιπλέον, τόνισε ότι «όταν πλέον θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες ο επενδυτής θα αναπτύξει το λιμάνι και θα ανοίξει το δρόμο να γίνουν σημαντικές επενδύσεις και να χρηματοδοτηθούν υποδομές που απαιτούνται». Η στασιμότητα που υπάρχει στο λιμάνι σχετίζεται με το γεγονός των όρων και προϋποθέσεων που παραχωρείται στον επενδυτή.
«Το ΤΑΙΠΕΔ μας άνοιξε κάποιες πόρτες για βελτίωση του λιμανιού αλλά όχι πολλά πράγματα».
Ανακηρύχθηκε επίσης ο μειοδότης του διαγωνισμού για την εκβάθυνση του λιμανιού και στο επόμενο 15νθήμερο θα υπογραφεί η σύμβαση και θα γίνει γνωστό πότε το πρώτο μέρος των έργων θα ξεκινήσει, ειδικά στον προβλήτα που δένουν τα κρουαζιερόπλοια για να γίνουν συμφωνίες με τις εταιρείες που έχουν α κυρώσει τις αφίξεις για το 2024 να μπει το λιμάνι στις αφίξεις για το 2025.
“Είναι πολλά τα σημεία που θα γίνουν εκβαθύνσεις καθώς τα 700.000 κυβικά λάσπης δεν έχουν πάει σε ένα σημείο», εξήγησε ο κ. Αναγνώστου.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)