Με escape rooms στο Χόλιγουντ και μια περιορισμένη σειρά της Fanta που θα πωλείται σε συγκεκριμένους κινηματογράφους μπαίνει δυναμικά για δεύτερη χρονιά φέτος η Coca Cola στην αγορά του Halloween.
Οι λάτρεις των ταινιών τρόμου θα προσκληθούν σε μια ζωντανή εμπειρία από τη Fanta της Coca-Cola, όπου θα αντιμετωπίσουν εμβληματικούς χαρακτήρες ταινιών τρόμου όπως ο Chucky και ο M3gan σε escape rooms.
Το Στοιχειωμένο Εργοστάσιο Fanta, ανοιχτό κάθε βράδυ στη Νέα Υόρκη από τις 29 έως τις 31 Οκτωβρίου, είναι προϊόν συνεργασίας της Coca-Cola με το στούντιο του Χόλιγουντ Universal Pictures και τον συνεργάτη παραγωγής της Blumhouse.
Θα κυκλοφορήσει επίσης μια περιορισμένη σειρά από κουτάκια της Fanta που θα πωληθεί στους κινηματογράφους AMC και άλλες ζωντανές εκδηλώσεις σε όλον τον κόσμο.
«Προσπαθούμε να κάνουμε το Halloween για τη Fanta ό,τι είναι τα Χριστούγεννα για την Coca-Cola», δήλωσε, σύμφωνα με το Business Insider, ο Ibrahim Khan, παγκόσμιος αντιπρόεδρος μάρκετινγκ στην εταιρεία.
Το Halloween έχει γίνει μια μεγάλη γιορτή για τα brands, καθώς οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα και κάθε χρόνο ξεκινούν νωρίτερα.
Η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής των ΗΠΑ εκτιμά ότι οι καταναλωτές θα κάνουν αγορές ρεκόρ ύψους 13,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το Halloween φέτος, περίπου 13% περισσότερο από πέρσι, παρά το γεγονός ότι όλοι αναμένουν υψηλότερες τιμές λόγω δασμών.
Ο Khan είπε ότι η ομάδα του φρόντισε να εξασφαλίσει ότι η καμπάνια ταιριάζει με την εικόνα της Fanta ότι είναι διασκεδαστική και ανάλαφρη.
«Ήμασταν επίσης αποφασισμένοι να στηριχθούμε σε αυτό που ονομάζουμε κωμωδία τρόμου, όχι σε ένα είδος σκληρού, αιματηρού, slasher κόσμου», είπε. «Και η Universal Pictures και η Blumhouse γνωρίζουν αυτόν τον κόσμο πολύ καλύτερα από εμάς και συνέχισαν να μας καθοδηγούν στην πορεία».
Προσεγγίζοντας τη Γενιά Z
Οι άνθρωποι αποφεύγουν όλο και περισσότερο τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, και η Coca-Cola και άλλες μάρκες γνωρίζουν ότι πρέπει να είναι πιο δημιουργικές όταν πρόκειται να μεταδώσουν το μήνυμά τους. Για τον σκοπό αυτό, η Coca-Cola έχει μετατοπίσει τις δαπάνες από την τηλεοπτική διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα και σε ζωντανές εκδηλώσεις όπως το στοιχειωμένο σπίτι αυτού του Halloween.
«Στη σημερινή εποχή, όπου η ικανότητά μας να μιλάμε σε ένα κοινό που είναι αιχμάλωτο σε μια τηλεόραση είναι παρωχημένη, πρέπει να βρούμε διαφορετικούς τρόπους να συνδεθούμε μαζί τους, και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το σημείο που βρίσκονται, και οι εμπειρίες προϊόντων είναι αυτό για το οποίο μιλάνε», είπε ο Khan. «Έτσι, η Γενιά Z μπορεί να μην πάει στο θέατρο για να παρακολουθήσει το “Star Wars”, αλλά θα το παρακολουθήσει ή θα το αντιληφθεί ή θα έχει κάποια σχέση με αυτό σε αυτήν την πνευματική ιδιοκτησία».
Το Universal Pack είναι επίσης αξιοσημείωτο ως το τελευταίο παράδειγμα του πώς η εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών χρησιμοποιεί ένα πλήρες φάσμα πνευματικής ιδιοκτησίας στούντιο του Χόλιγουντ στο μάρκετινγκ της, αντί για μόνο ένα μέρος όπως έκανε στο παρελθόν.
Νωρίτερα φέτος, η Coca-Cola κυκλοφόρησε κουτιά και μπουκάλια περιορισμένης έκδοσης με δεκάδες χαρακτήρες από το “Star Wars” της Disney.
Πέρυσι, συνεργάστηκε με την Marvel της Disney σε ένα τηλεοπτικό σποτ και έβαλε χαρακτήρες όπως ο Captain Marvel και ο Deadpool σε κουτιά.