Tigre-Annona: Νέα εποχή για το σούπερ μάρκετ του Βατικανού

Το σούπερ μάρκετ του Βατικανού μετονομάζεται σε Τigre-Annona και περνά στη διαχείριση ιδιωτικής εταιρείας

Tigre-Annona: Νέα εποχή για το σούπερ μάρκετ του Βατικανού
Photo Governatorato

Για πρώτη φορά στα 80 χρόνια λειτουργίας του, το σούπερ μάρκετ του Βατικανού περνά στα χέρια ιδιωτικής εταιρείας. Το κατάστημα Annona, που εξυπηρετεί εδώ και δεκαετίες τους εργαζομένους της Αγίας Έδρας, επαναλανσάρεται ως Tigre-Annona, έπειτα από ριζική ανακαίνιση και νέα στρατηγική προσέγγιση.

Σύμφωνα με το περιοδικό ESM, η διαχείριση του νέου καταστήματος ανατέθηκε στον ιταλικό όμιλο Magazzini Gabrielli, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.

Η συμφωνία πολυετούς διάρκειας, σηματοδοτεί μια νέα επιχειρηματική προσέγγιση στο παράδοξο οικοσύστημα της μικρότερης χώρας του κόσμου, του Βατικανού.

Tigre-Annona: Νέα εποχή, νέα εμπειρία αγορών

Το ανακαινισμένο Tigre-Annona καταλαμβάνει συνολική επιφάνεια 1.321 τ.μ., εκ των οποίων τα 875 τ.μ. αποτελούν τον χώρο πώλησης. Διαθέτει έξι ταμεία, 30 θέσεις στάθμευσης και 34 υπαλλήλους, ενώ η γκάμα των προϊόντων του αριθμεί περίπου 11.000 κωδικούς.

Η έμφαση δίνεται στα τοπικά προϊόντα και στην ποιότητα, με ενισχυμένα τμήματα φρέσκων τροφίμων, αρτοποιίας και οπωροπωλείου. Το κατάστημα διαθέτει επίσης γαστρονομικό πάγκο, φούρνο με καθημερινά ψησίματα, επιλογή έτοιμων γευμάτων και χώρο εστίασης για άμεση κατανάλωση.

Οικονομική αποστολή με κοινωνικό αποτύπωμα

Το νέο εγχείρημα δεν αποσκοπεί μόνο στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, αλλά και στην ενίσχυση των κοινωνικών πολιτικών του Βατικανού.

Μέσω του προγράμματος Cico Club, προβλέπονται εκπτώσεις 10% για πολύτεκνες οικογένειες, νέους γονείς και πολίτες άνω των 70 ετών —μια πρωτοβουλία που συνδυάζει την οικονομική ανακούφιση με τη χριστιανική αξία της αλληλεγγύης.

Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Η περιβαλλοντική συνείδηση βρίσκεται στον πυρήνα της νέας ταυτότητας του Tigre-Annona.

Το κατάστημα υιοθετεί σύγχρονες, «πράσινες» τεχνολογίες, όπως συστήματα απομακρυσμένης διαχείρισης για έλεγχο ψυκτικών μονάδων, έξυπνο φωτισμό LED, κάδους ανακύκλωσης PET με ανταποδοτικά κουπόνια, καλάθια από ανακυκλωμένο πλαστικό και ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών.

Οι πρακτικές αυτές αποδεικνύουν πως η βιωσιμότητα μπορεί να συνυπάρξει με την αποδοτικότητα και το κέρδος, δίνοντας ένα παράδειγμα για το πώς η επιχειρηματικότητα μπορεί να υπηρετεί το περιβάλλον και την κοινωνία ταυτόχρονα.

Το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

Η πρόεδρος του ομίλου,  Λάουρα Γκαμπριέλι,  αναφερόμενη στη συμφωνία δήλωσε ότι «για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Κυβερνητική Αρχή αποφάσισε να αναθέσει τη διαχείριση του Annona σε ιδιώτη. […] Εργαστήκαμε μεθοδικά όλο το καλοκαίρι για να φτάσουμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το κατάστημα ανακαινίστηκε πλήρως».

Στα επόμενα βήματα του σχεδίου περιλαμβάνονται η online παραγγελία και παραλαβή (click & collect) καθώς και η προκράτηση προϊόντων φρέσκου τμήματος, επεκτείνοντας έτσι την ψηφιακή παρουσία του Βατικανού στο λιανεμπόριο.

Το Tigre-Annona λειτουργεί Δευτέρα έως Σάββατο, 07:00–19:30, και ήδη αποτελεί πρότυπο συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, συνδυάζοντας επιχειρηματική καινοτομία με κοινωνική ευαισθησία στο πιο μικρό κράτος του κόσμου.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο