Shein: Τι αγόρασαν οι Αμερικανοί το 2025 από την κινεζική πλατφόρμα

Τι έδειξε η πρώτη έρευνα της Shein για τις τάσεις της χρονιάς - Τα ευπώλητα προϊόντα που έγινα viral στις αγορές των ΗΠΑ

Shein: Τι αγόρασαν οι Αμερικανοί το 2025 από την κινεζική πλατφόρμα

Οτιδήποτε αφορούσε τα γυναικεία ρούχα και τη μόδα βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών στις κατά τόπους αμερικανικές αγορές, όπως έδειξε και η πρώτη σχετική έρευνα τάσεων που διενήργησε η Shein.

Έχοντας τις καλύτερες επιδόσεις σε εθνικό επίπεδο, είναι αξιοσημείωτο ότι οι αγοραστές έστρεψαν την προσοχή τους σε ευέλικτα σχέδια ενδυμάτων σε κλασικό ασπρόμαυρο, παράλληλα με επιλογές με σχέδια και πολύχρωμα χρώματα.

Σημαντικό ρόλο έπαιξαν επίσης τα αξεσουάρ, με κομψά κοσμήματα, εξατομικευμένα charms για τσάντες και εύκολα κομμάτια για layering, ενώ πέρα από την ένδυση, οι αγοραστές αγκάλιασαν οικονομικά είδη ομορφιάς, όπως εργαλεία dermaplaning και σατέν σκουφάκια, αλλά και τα είδη σπιτιού και τα εργαλεία περιποίησης κατοικίδιων ζώων.

Τι αγόρασαν από το Shein οι Αμερικανοί

Ανά περιοχή, το βορειοανατολικό στυλ εξισορρόπησε την πρακτικότητα με τις εκφραστικές λεπτομέρειες, ευνοώντας μινιμαλιστικές σιλουέτες εμπνευσμένες από στοιχεία εμπνευσμένα από το Y2K, όπως τα tube tops και οι μπλούζες με δεσίματα.

Τα ανδρικά ρούχα έτειναν προς τα σετ με κοντομάνικα και σορτς, ενώ οι χοντρές μπότες μέχρι το γόνατο και τα φουσκωτά γιλέκα, πρακτικά είδη ομορφιάς και σπιτιού, από τα μαξιλαράκια πρόληψης φουσκαλών μέχρι τα συμπαγή εργαλεία κουζίνας, ολοκλήρωσαν τις αγορές καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Στο Νότο, το γενικότερο κλίμα οδήγησε τους καταναλωτές σε πιο ελαφριά υφάσματα και χαλαρό στιλ. Τα μπλουζάκια με κοψίματα, οι φλοράλ μπλούζες και τα σορτς με κορδόνι κυριάρχησαν στις ντουλάπες, συμπληρώνοντας από ρούχα για την παραλία, όπως πλεκτά καλύμματα μαγιό και φλατ σανδάλια.

Οι αγοραστές από τη Μεσοδυτική Αμερική έδιναν προτεραιότητα στην άνεση και την προσιτότητα, με τα φθαρμένα τζιν σορτς, τα χαλαρά μπλουζάκια με V λαιμόκοψη και τα σορτς με κορδόνι να αποτελούν βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας. Πρακτικά υποδήματα και ρούχα για εξωτερική χρήση, όπως φλατ σανδάλια και φουσκωτά γιλέκα, υποστήριζαν τις εποχιακές εμφανίσεις, ενώ τα διακριτικά αξεσουάρ και τα κοσμήματα πρόσθεταν προσωπικότητα.

Τέλος, στη Δυτική Ακτή, οι γυναίκες έστρεψαν την προσοχή τους τοπ με V λαιμόκοψη και γυριστά μανίκια, ενώ οι άνδρες προτιμούσαν τα χαλαρά σορτς και τα φλατ σανδάλια. Οι καθαρές γραμμές και οι λειτουργικές στρώσεις δημιούργησαν προσαρμόσιμα σύνολα, υποστηριζόμενα από βασικά φουσκωτά γιλέκα. Τα μινιμαλιστικά αξεσουάρ και τα προσωρινά κοσμήματα συμπλήρωναν και πάλι την αισθητική, ενώ οι πρακτικές αγορές για το σπίτι και την ομορφιά αντανακλούσαν μια συνεχή έμφαση στον κομψό, λειτουργικό τρόπο ζωής.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο