Ευλογία ή κατάρα θα αποδειχτεί για τις ασφαλιστικές εταιρείες η κάλυψη κατά του κινδύνου να νοσήσουν με COVID-19 όσων θα ταξιδέψουν το καλοκαίρι στο εξωτερικό; Πρόκειται για μια ασφαλιστική κάλυψη που πολλές χώρες έχουν ήδη θεσπίσει ως υποχρεωτική για τους ξένους ταξιδιώτες που θα τις επισκεφτούν. Ο ετήσιος τζίρος της αγοράς που δημιουργεί το νέο ασφαλιστικό προϊόν υπολογίζεται στα 30 με 40 δισ. δολάρια.
Αλλά έτσι απρόβλεπτος όπως έχει αποδειχτεί με τη συμπεριφορά του, ο νέος κορωνοϊός γεννά έντονες ανησυχίες για το ενδεχόμενο να εκδηλωθεί ένα εκτεταμένο κύμα κρουσμάτων κάποιας μετάλλαξής του μέσα στο κατακαλόκαιρο, αναγκάζοντας τις ασφαλιστικές να βάλουν βαθιά το χέρι στα αποθεματικά τους για να καλύψουν καραντίνες, νοσηλείες, διακομιδές, θανάτους, κηδείες και αποτεφρώσεις στους τόπους των θερινών διακοπών.
Οι επισκέπτες
Ερευνα του Reuters αποκαλύπτει ότι όλο και περισσότερες χώρες απαιτούν οι επισκέπτες τους να είναι ασφαλισμένοι για το ενδεχόμενο να νοσήσουν με κορωνοϊό. Η Ιορδανία είναι η τελευταία που προστέθηκε στον κατάλογο, στον οποίο περιλαμβάνονται τουριστικοί προορισμοί από την Αρούμπα, τις Μπαχάμες, τη Βραζιλία, την Κούβα και την Κόστα Ρίκα μέχρι την Αίγυπτο, την Ιαπωνία, το Μεξικό, τη Νέα Ζηλανδία, τη Ρωσία, την Ταϊλάνδη και την Τουρκία.
Η εταιρεία συμβούλων ασφαλίσεων ταξιδιών Robyn Ingle, που συνεργάζεται με ασφαλιστικούς κολοσσούς όπως η γαλλική ΑΧΑ και η αμερικανική AIG, σημειώνει ότι η νέα αγορά που δημιουργείται δεν είναι ευκαταφρόνητη. Αλλά αν υπολογίσει κανείς ότι η τυπική αποζημίωση για θεραπεία και άλλες δαπάνες που σχετίζονται με τη φροντίδα ασθενών με COVID-19 κυμαίνεται στα 100.000 δολάρια, το ρίσκο να καταγράψουν οι ασφαλιστικοί πάροχοι μείζονες ζημιές σε περίπτωση έξαρσης της πανδημίας εν μέσω τουριστικής περιόδου είναι υψηλό.
Την επιλέγουν
Οσο για το κόστος της ασφάλισης που επιβαρύνει τον ταξιδιώτη, υπολογίζεται στο 4% έως 8% της αξίας του αποτιμώμενου σε δολάρια ταξιδιού που θα κάνει. Σημειωτέον ότι τα ασφαλιστικά πακέτα, που ήδη από το καλοκαίρι του 2020 διαθέτουν αρκετές εταιρείες, καλύπτουν την προστασία κάθε κινδύνου που ενδεχομένως θα προκύψει στο ταξίδι, τις ιατρικές δαπάνες για την αντιμετώπιση και τις, ο μη γένοιτο, μοιραίες συνέπειες της COVID-19 και επίσης την προστασία των αποσκευών και των προσωπικών ειδών των ταξιδιωτών.
Ο Τζέρεμι Μάρτσλαντ του αμερικανικού γραφείου ταξιδιών Seven Corners δήλωσε στο Reuters ότι, ανεξάρτητα από τις απαιτήσεις των διαφόρων τουριστικών προορισμών, εφέτος οι παραθεριστές του καλοκαιριού θα χρειαστεί να ασφαλίσουν τις διακοπές τους από τον κίνδυνο επιμόλυνσης με COVID-19. Η Seven Corners άρχισε να παρέχει την κάλυψη αυτή στους πελάτες της από τον περασμένο Ιούνιο και έως τα τέλη του 2020 περίπου το 80% των τουριστικών πακέτων που είχε πουλήσει είχε πλήρη κάλυψη COVID-19. Επίσης, η Seven Corners διαπίστωσε ότι οι πελάτες της που ασφαλίζουν τα ταξίδια τους για «ακύρωση από κάθε αιτία», και λόγω μόλυνσης από κορωνοϊό, αυξήθηκαν κατά 20%.
Latest News
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού