Νέο χτύπημα στη αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε από τη Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία μετά την μεγάλη εξαγορά των 12 containerships από την Borealis Finance έναντι 233,9 εκατ. δολ., προχώρησε σε νέα εξαγορά τεσσάρων panamax containerships μεταφορικής ικανότητας 5.470 Teu το κάθε ένα αντί 148 εκατ. δολ. με μέσο όρο ηλικίας τα 11 χρόνια για το κάθε πλοίο.
Με την παραλαβή τους τα πλοία θα απασχοληθούν σε μία μεγάλη εταιρεία liner για διάστημα τριών χρόνων το κάθε ένα με option επέκτασης της ναύλωσης για άλλα τρία χρόνια.
Κατά την διάρκεια της πρώτης περιόδου ναύλωσης, των τριών πρώτων ετών, τα τέσσερα πλοία θα δημιουργήσουν συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 124,4 εκατ. δολ. με ένα πολλαπλασιαστή στη σχέση τιμή αγορά προς ετήσια προσαρμοσμένα EBITDA στο 3,6.
Αν ασκηθεί και η option για επέκταση των ναυλώσεων τρία ακόμη χρόνια τότε θα δημιουργηθούν επιπλέον 42,2 εκατ. δολ προσαρμοσμένα EBITDA.
Με την αγορά αυτή, ο στόλος της Global Ship Lease θα ανέλθει στα 66 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 344.650 Teu. Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα τέσσερα πλοία που αποκτήθηκαν έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς 1.200 ψυγείων-εμπορευματοκιβωτίων, διπλάσιο μέγεθος από τον μέσο όρο των πλοίων μεγέθους μεταξύ 5.000-7000 Teu και διαθέτουν ηλεκτρική ισχύ για 2.000 ψυγεία-εμπορευματοκιβώτια.
Η προσθήκη αυτών των τεσσάρων πλοίων στα υφιστάμενα πλοία της εταιρείας, υψηλής απόδοσης ECO 6.900 TEU, σημαίνει ότι η Global Ship Lease θα ελέγχει πάνω από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου στόλου high-reefer έως και 7.000 TEU ικανά να μεταφέρουν 1.200 ή περισσότερα ψυγεία εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό