Στην παραγγελία μέχρι έξι δεξαμενοπλοίων Aframax διπλού καυσίμου προχώρησε η Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ) στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daehan.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μετά το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Η παραγγελία αφορά αρχικά τέσσερα δεξαμενόπλοια με option για την ναυπήγηση δυο ακόμη σε μία τιμή στην περιοχή των 75 εκατ. δολ. το ένα σύμφωνα πάντα με ναυλομεσιτικούς οίκους.
Μιλώντας με τους αναλυτές στα τέλη Ιουνίου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΝ, κ. Νίκος Τσάκος, είχε επιβεβαιώσει ουσιαστικά, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τις συζητήσεις με την πετρελαϊκή εταρεία Equinor για την ναυπήγηση dual fuel aframax τα οποία θα ναύλωνε η ΤΕΝ στην εν λόγω εταιρεία.
Ο κ. Τσάκος επανειλημμένως στο παρελθόν έχει συνδέσει ενδεχόμενες νέες παραγγελίες της ΤΕΝ με την ύπαρξη συμβάσεων ναύλωσης αυτών των πλοίων με μεγάλους πελάτες της ναυτιλιακής εταιρείας, καθώς θεωρεί ότι διαφορετικά πλήττεται ο κλάδος των δεξαμενοπλοίων από την υπερπροσφορά μεταφορικής ικανότητας.
Επίσης, όπως τόνισε τότε, ο κ. Τσάκος, η δομή της ναυτιλιακής βιομηχανίας αλλάζει και αποκάλυψε ότι ειδική επιτροπή υπό τον πρώην επικεφαλής του ΙΜΟ κ Ευθύμιο Μητρόπουλο έχει συσταθεί από την ΤΕΝ προκειμένου να διερευνήσει τι είδους πλοία (καύσιμα, κινητήρας) θα επικρατήσουν στο μέλλον για να παραγγείλει και η εταιρεία τα ανάλογα.
Η TEN στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021 κατέγραψε μειωμένα έσοδα, λόγω πτώσης των ναύλων στο κλάδο, στα 139,013 εκατ. δολ. από 178,899 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν και ζημίες ύψους 4,822 εκατ. δολ. έναντι κερδών ύψους 21,221 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Να σημειωθεί πάντως ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2020 οι ζημίες που κατέγραψε η ΤΕΝ ήταν υψηλότερες, στα 29,6 εκατ. δολ.
Η Tsakos Energy Navigation (TEN), ελέγχει ένα στόλο από 64 δεξαμενόπλοια και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias