Οι μεγάλες καθυστερήσεις έξω από τα λιμάνια οι περικοπές δρομολογίων και η γενικότερη αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα φαίνεται να επηρέασαν την διακίνηση φορτίων για τον Σεπτέμβριο σχεδόν σε όλα τα ευρωπαϊκά λιμάνια (terminals) της Cosco Shipping Ports, η οποία στον Πειραιά ελέγχει δυο προβλήτες μέσω της ΣΕΠ.
Στον Πειραιά το «Piraeus Container Terminal S.A.» (ΣΕΠ, με δυο προβλήτες) τον Σεπτέμβριο διακίνησε 419,8 χιλιάδες Teu έναντι 438,2 χιλιάδες Teu τον ίδιο μήνα του 2020 καταγράφοντας μια μείωση κατά 4,2% ενώ στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021 η πτώση είναι μικρότερη (-1%) καθώς διακινήθηκαν 3.660,9 χιλιάδες «κουτιά» έναντι 3.696,5 χιλιάδες «κουτιά» το εννεάμηνο του 2020. Πάντως στελέχη της ΣΕΠ εκτιμούν ότι όλη τη χρονιά φέτος η διακίνηση φορτίων θα είναι στα επίπεδα του 2020.
Τον Σεπτέμβριο πτώση διακίνησης κατέγραψαν και οι εγκαταστάσεις της Cosco στο λιμάνι της Αμβέρσας (-17,5%), της COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals S.L.U. στη Βαλένθια (-13%) της Euromax του Ρότερνταμ (-0,5%), ενώ μόνο το τέρμιναλ CSP Zeebruggee στο Βέλγιο κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο (+58,6%) ωστόσο σε απόλυτα μεγέθη η διακίνηση «κουτιών» είναι πολύ μικρή στο συγκεκριμένο τέρμιναλ (μόλις 81,2 χιλιάδες Teu).
Συνολικά στα 36 λιμάνια (terminals) που ελέγχει η Cosco Shipping Ports εντός και εκτός Κίνας τον Σεπτέμβριο διακίνησε 9.338,0 χιλιάδες Teu έναντι 9.235,2 χιλιάδες Teu τον ίδιο μήνα του 2020 (άνοδος 1,1%) ενώ στο εννεάμηνο η άνοδος είναι υψηλότερη (4,8%) στα 78.656,7 χιλιάδες Teu έναντι 75.042,3 χιλιάδες Teu το εννεάμηνο του 2020.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ