Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πλοήγηση του πρώτου, όπως υποστηρίζεται από σχετική ανακοίνωση, πλήρως αυτόνομου πλοίου στον κόσμο από το Nippon Foundation, την Mitsubishi Shipbuilding και την Shin Nihonkai Ferry Co., Ltd, στις 17 Ιανουαρίου.
Η επίδειξη ήταν μέρος του προγράμματος MEGURI 2040, ενός έργου που προωθεί την ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων σκαφών που υποστηρίζεται από το The Nippon Foundation.
Η δοκιμή παρουσίασε το πρώτο πλήρως αυτόνομο σύστημα πλοήγησης στον κόσμο, σε ένα φέρι μήκους 222 μέτρων, με αυτόνομη πρόσδεση και απελευθέρωση από το λιμάνι, με κινήσεις στροφής και αντιστροφής και πλοήγηση σε ταχύτητα μέχρι και 26 κόμβους (περίπου 50 χιλιόμετρα/ώρα).
Το προηγμένο πλήρως αυτόνομο σύστημα λειτουργίας διαθέτει και άλλες νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων για την ανίχνευση άλλων πλοίων χρησιμοποιώντας κάμερες υπέρυθρης ακτινοβολίας, ένα απομακρυσμένο σύστημα παρακολούθησης κινητήρα και ένα εξελιγμένο σύστημα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Αυτές οι εξελίξεις στην πλήρως αυτόνομη ναυσιπλοΐα πλοίων θεωρούνται ένα σημαντικό βήμα προς την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη ακτοπλοΐα, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση του The Nippon Foundation.
To πλοίο κινήθηκε σε μια διαδρομή 240 χιλιομέτρων από το Shinmoji (Βόρειο Kyushu) προς την Iyonada, η οποία διαρκεί περίπου 7 ώρες, με μέγιστη ταχύτητα τους 26 κόμβους (περίπου 50 χλμ/ώρα).
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias