Ο διαγωνισμός για το ΣΔΙΤ του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) έφερε μια νέα ισχυρή συμμαχία, το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Άκτωρ Παραχωρήσεις – Intrakat.
Για να φτάσουμε στη σημερινή εξέλιξη για το έργο των 290 εκατ. ευρώ, όπως φαίνεται, χρειάστηκαν ισχυρές συμμαχίες. Για πρώτη φορά, μετά από χρονιά, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Άκτωρ διεκδικούν μαζί έναν διαγωνισμό με τη συμμετοχή και της Intrakat. Υπενθυμίζεται ότι στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού, που μετρά ήδη πάνω από 3 χρόνια, οι δύο εκ των συμμετεχόντων είχαν κατέβει κατά μόνας, ενώ ως επισφράγιση της ελκυστικότητας του διαγωνισμού είχε εκληφθεί η συμμετοχή ξένων ομίλων.
Συγκεκριμένα, είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον οι Άκτωρ, ΤΕΡΝΑ, J&P– ΑΒΑΞ,SHIKUN& BINUILtd (Ισραήλ) και Μυτιληναίος – INTERTOLL – ACCIONA (Ισπανία).
Για το τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη» του ΒΟΑΚ, μήκους 22,44 χλμ., που θα υλοποιηθεί με σύμβαση σύμπραξης, προβλέπονται σταθερές πληρωμές διαθεσιμότητας από το ελληνικό Δημόσιο για χρονικό διάστημα 30 ετών. Το έργο έχει ενταχθεί στο σχέδιο Ελλάδα 2.0 και θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Περιλαμβάνει ακόμα το παράπλευρο ή κάθετο οδικό δίκτυο, μήκους 9,65 χλμ. Η τυπική διατομή του αυτοκινητόδρομου έχει πλάτος οδοστρώματος 21,5 μέτρα, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ. Θα κατασκευαστούν 12 γέφυρες μονού κλάδου (1,7 χλμ.), 5 σήραγγες μονού κλάδου (συνολικού μήκους 6,75 χλμ.), ένα cut & cover διπλού κλάδου (215 μ) και 5 νέοι Ανισόπεδοι Κόμβοι.
Στο ΣΔΙΤ θα ενταχθεί και η λειτουργία και συντήρηση των 14 χλμ. του τμήματος «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος», η κατασκευή του οποίου προκηρύχθηκε ως δημόσιο έργο, στις αρχές Ιανουαρίου. Ουσιαστικά, η υπογραφή της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για το τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη», της πρώτης που εκδόθηκε για τμήμα του ΒΟΑΚ, άνοιξε τον δρόμο για την κατάθεση προσφορών, προκειμένου οι εργασίες να ξεκινήσουν προς το τέλος της χρονιάς.
Latest News
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής