Η κοινοπραξία Άβαξ – Mytilineos αναδείχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή της νέας ανατολικής περιφερειακής οδού (FlyOver) στη Θεσσαλονίκη, ένα έργο αξίας 373 εκατ. ευρώ, το οποίο θα κατασκευαστεί Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, μετά την αξιολόγηση των δεσμευτικών προσφορών, προσωρινός Ανάδοχος του έργου είναι η ΈΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
Επόμενο βήμα είναι η συμβασιοποίηση του έργου και η έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών μέχρι το τέλος του έτους.
Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης (FlyOver), θα είναι ένας νέος, υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης καθώς θα κάνει τις μετακινήσεις πιο γρήγορες και ασφαλείς, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.
Αναλυτικά, το έργο αφορά στην κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο FlyOver), μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα, με 4 λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες.
Δημιουργείται έτσι ένας οδικός άξονας υψηλών προδιαγραφών που θα επιτρέπει την ταχεία και ασφαλή παράκαμψη του αστικού ιστού, μειώνοντας τον όγκο των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης.
Σε δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλής τόνισε: «Στη Θεσσαλονίκη εξελίσσεται ένα συνεκτικό πρόγραμμα έργων που θα αναμορφώσει συνολικά την πόλη. Η κατασκευή της μεγαλύτερης εναέριας οδού στην Ελλάδα, του FlyOver θα αναβαθμίσει σημαντικά την εμπειρία της μετακίνησης των πολιτών οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους έναν ασφαλή και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Ο διαγωνισμός, για ένα από τα εμβληματικότερα έργα που θα γίνουν στην Ελλάδα, προχώρησε πολύ γρήγορα, αποδεικνύοντας ότι υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας και δίνουμε στη Θεσσαλονίκη τις υποδομές που έχει ανάγκη για να αναδειχθεί σε Μητρόπολη των Βαλκανίων».
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «Το FlyOver προσφέρει σύγχρονη και οριστική απάντηση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, αναβαθμίζοντας παράλληλα την οδική ασφάλεια. Πρόκειται για ένα απαιτητικό, τεχνικά, έργο για το οποίο οι κάτοικοι θα είναι υπερήφανοι. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι καθώς σύντομα οι πολίτες θα δουν να στήνονται εργοτάξια γι’ αυτόν τον αυτοκινητόδρομο, όπως ακριβώς δεσμευτήκαμε».
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα