Τον Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, πρόεδρο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), εξέλεξε ως αντιπρόεδρο η Γενική Συνέλευση της Insurance Europe, της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας των ενώσεων των ασφαλιστικών εταιρειών.
Η θητεία του κ. Σαρρηγεωργίου είναι σε άμεση ισχύ και θα έχει διάρκεια μέχρι τον Ιούνιο του 2025. Από τη θέση του Αντιπροέδρου της Insurance Europe ο κ. Σαρρηγεωργίου θα λειτουργεί ως ενεργός εκπρόσωπος της ασφαλιστικής αγοράς σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που εκπρόσωπος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς εκλέγεται στο σημαντικό αυτό αξίωμα.
Σχολιάζοντας την εκλογή του κ. Σαρρηγεωργίου o Andreas Brandstetter, Πρόεδρος της Insurance Europe, ανέφερε: «Με μεγάλη χαρά συγχαίρω τον Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου για την εκλογή του. Η σημαντική του εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά θα προσφέρει μεγάλη αξία στο έργο μας τα επόμενα χρόνια».
Ο κ. Σαρρηγεωργίου δήλωσε: «Η εκλογή μου στη θέση του Αντιπροέδρου της Insurance Europe η οποία αποτελεί τη φωνή της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς, αποτελεί τιμή για μένα και την ελληνική ασφαλιστική αγορά. Δεσμεύομαι να συμβάλλω ενεργά στο σημαντικό έργο που γίνεται στην προώθηση των θεμάτων που αφορούν την ασφαλιστική βιομηχανία, σε συνεργασία με τον Πρόεδρο, την Εκτελεστική Επιτροπή, τη Γενική Διεύθυνση και όλα τα όργανα της Insurance Europe».
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας