Το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει επιβάλλει ποτέ η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για παραβίαση κανόνων, επεβλήθη στην Epic Games, τον δημιουργό του εξαιρετικά δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού Fortnite.
Η εταιρεία καλείται να πληρώσει 520 εκατομμύρια δολάρια για την εν μέρει παραβίαση του Νόμου για την Προστασία του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο, εξαπατώντας εκατομμύρια παίκτες να κάνουν ακούσιες αγορές εντός του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται «Σκοτεινά μοτίβα».
Το Fortnite είναι ένα δωρεάν παιχνίδι και κερδίζει δισεκατομμύρια δολάρια από αγορές εντός του παιχνιδιού, όπως ψηφιακά skins για χαρακτήρες παικτών και εποχιακά “Battle Passes” που παρέχουν χρήσιμα αντικείμενα καθώς ο χρήστης αφιερώνει περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι.
Η Epic Games εξαγοράζει την μουσική πλατφόρμα Bandcamp
Σε μια έκδοση που αναλύει τις παραβιάσεις της Epic , η FTC είπε ότι η «αντιδιαισθητική, ασυνεπής και μπερδεμένη διαμόρφωση κουμπιών οδήγησε τους παίκτες σε ανεπιθύμητες χρεώσεις με βάση το πάτημα ενός κουμπιού», συμπεριλαμβανομένης της περιόδου που οι παίκτες πίστευαν ότι το παιχνίδι ήταν σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας.
«Αυτές οι τακτικές οδήγησαν σε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις για τους καταναλωτές», ανέφερε η FTC.
Το Fortnite επέτρεψε στα παιδιά να αγοράσουν «αντικείμενα» εντός του παιχνιδιού «χωρίς να απαιτείται ενέργεια ή συναίνεση γονέων ή κατόχου κάρτας».
Οι γονείς παραπονέθηκαν ότι τα παιδιά τους «μάζεψαν εκατοντάδες δολάρια σε χρεώσεις πριν συνειδητοποιήσουν ότι η Epic είχε χρεώσει την πιστωτική τους κάρτα χωρίς τη συγκατάθεσή τους».
Από το πρόστιμο των 520 εκατομμυρίων δολαρίων, τα 245 εκατομμύρια δολάρια θα διατεθούν για επιστροφές χρημάτων στους πελάτες.
Ποιοι δικαιούνται επιστροφή χρημάτων από το Fortnite;
- Γονείς των οποίων τα παιδιά έκαναν μη εξουσιοδοτημένες αγορές στο Epic Games Store μεταξύ Ιανουαρίου 2017 και Νοεμβρίου 2018
- Οι παίκτες που χρεώθηκαν στο νόμισμα του Fortnite εντός παιχνιδιού για αντικείμενα που δεν σκόπευαν να αγοράσουν μεταξύ Ιανουαρίου 2017 και Σεπτεμβρίου 2022
- Παίκτες που αμφισβήτησαν μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις με τις εταιρείες πιστωτικών καρτών τους και, ως εκ τούτου, οι λογαριασμοί τους κλειδώθηκαν
Βιντεοπαιχνίδια «χρυσωρυχεία»
Η Epic Games, με έδρα στη Βόρεια Καρολίνα, αναπτύσσει μια από τις δημοφιλέστερες μηχανές βιντεοπαιχνιδιών (ουσιαστικά ο πυρήνας του λογισμικού), όπως επίσης και τα εξαιρετικά δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια Fortnite, Gears of War και Infinity Blade. Το Fortnite θεωρείται η μεγαλύτερη επιτυχία της αφού είχε περίπου 400 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες το 2021 και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στα παιδιά και τους εφήβους.
Η FTC ισχυρίστηκε σε καταγγελία που κατατέθηκε σε ομοσπονδιακό δικαστήριο ότι η Epic παραβίασε τον COPPA συλλέγοντας πληροφορίες από παιδιά χωρίς τη συγκατάθεση των γονέων τους και παραβίασε την απαγόρευση αθέμιτων πρακτικών, επιτρέποντας από προεπιλογή την επικοινωνία με φωνή και κείμενο σε πραγματικό χρόνο για παιδιά και εφήβους.
Σε ανακοίνωσή της η Epic γνωστοποίησε μια σειρά από βήματα που έχει ήδη λάβει και πρόσθετα που θα λάβει στο μέλλον για να διορθώσει τα σφάλματα που έχει εντοπίσει η FTC.
Latest News
Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube
Το TikTok επιχειρεί να μπει στην ίδια «κατηγορία βάρους» με το Youtube
Επιβεβαίωση προβλέψεων και απορρόφηση θυγατρικών προανήγγειλε η Entersoft
Εκτίμηση της Entersoft ήταν ότι η οργανική ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα χρόνια λόγω της αυξημένης ζήτησης για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες του Ομίλου
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα
«Η τεχνητή νοημοσύνη ψεύδεται, κλέβει και μας εξαπατά»
Μελέτη του ΜΙΤ προειδοποιεί ακόμα και για τον κίνδυνο η ΑΙ να νοθεύει εκλογικά αποτελέσματα
Δεχτήκατε κυβερνοεπίθεση - Πώς να ελαχιστοποιήσετε τη διατάραξη των IT συστημάτων σας
Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο δεν περιορίζεται απλώς στην αποτροπή επιθέσεων
Συνεργασία SoftOne-Euronet στις λύσεις αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών
Οι νέες υπηρεσίες θα διατίθενται στην από κοινού πελατειακή βάση 285.000 επιχειρήσεων και στην ευρύτερη ελληνική αγορά
Στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Facebook και Instagram
Αφορμή η πιθανότητα να δημιουργούν διαδικτυακό εθισμό σε παιδιά και εφήβους
Τα data center «εκτροχιάζουν» τις δαπάνες των Big Tech
Οι εταιρείες χρειάζονται έσοδα από υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, όχι εξοικονόμηση κόστους, για να τροφοδοτήσουν την έκρηξη των κέντρων δεδομένων
Εσείς ξέρετε τη διάρκεια μιας κυβερνοεπίθεσης; - Η απάντηση σοκάρει
Μια αξιοσημείωτη τάση που παρατηρήθηκε σε αυτές τις επιθέσεις ήταν η εκμετάλλευση των σχέσεων εμπιστοσύνης ως βασικό μέσο
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προτεραιότητα για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις
Συγκρατημένη αισιοδοξία και αναζήτηση νέων προοπτικών για τις ελληνικές επιχειρήσεις