Η άφιξη του Ίλον Μασκ στο Twitter μετά την εξαγορά από τον ισχυρό άνδρα της Tesla, εκτός από επεισοδιακή αποδείχθηκε και ζημιογόνα για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Κι αυτό διότι οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ γύρισαν την πλάτη στο Twitter, βλέποντας τα έσοδά του να κατακρημνίζονται κατά 71% τον περασμένο Δεκέμβριο.
Αυτό δείχνουν τα στοιχεία τα οποία παραθέτει σήμερα Τετάρτη η Standard Media Index (SMI), η οποία επίσης αναφέρει ότι τον Νοέμβριο του 2022 όταν και η εξαγορά του Twitter από τον Μασκ είχε ολοκληρωθεί, τα διαφημιστικά έσοδα κατρακύλησαν κατά 55%. Να σημειωθεί ότι αυτή η βουτιά των διαφημιστικών εσόδων συνέβη στην πιο αποδοτική περίοδο κάθε έτους, καθώς οι διαφημίσεις ενόψει των εορτών παραδοσιακά αυξάνονται. Με δημοσίευμά της η ιστοσελίδα theinformation.com κι επικαλούμενη στέλεχος του Twitter, υποστηρίζει ότι το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα του μέσου κοινωνικού δικτύωσης θα συρρικνωθούν κατά 35% σε ετήσια βάση.
Στα 11 δολάρια το μήνα το Blue του Twitter
Η μαζική αυτή φυγή των διαφημιστών, έχει θέσει σε κατάσταση συναγερμού το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς περί του 90% των εσόδων του προέρχεται από τις διαφημίσεις. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αρχίσει μια προσπάθεια να επιστρέψουν οι διαφημιστές με μια σειρά προσφορών, όπως κάποιες δωρεάν διαφημίσεις, τη άρση της απαγόρευσης πολιτικών διαφημίσεων και την παροχή μεγαλύτερου ελέγχου στους διαφημιζόμενους αναφορικά με την τοποθέτηση των διαφημίσεών τους.
Σύμφωνα με διαφορετική έρευνα της εταιρείας ερευνών Pathmatics, οι περισσότερες εταιρείες διέκοψαν τις διαφημίσεις τον Νοέμβριο, τον μήνα κατά τον οποίο ο Μασκ ενεργοποίησε τους αποκλεισμένους λογαριασμούς και ανακοίνωσε την επί πληρωμή πιστοποίηση των λογαριασμών. Μια ανακοίνωση η οποία πυροδότησε ένα κύμα δημιουργίας ψεύτικων λογαριασμών από πολιτικούς και διάσημους, έως λογαριασμούς κομμάτων και επιχειρήσεων.
Βάσει των ίδιων στοιχείων, από τις 27 Οκτωβρίου όταν ο Μασκ απέκτησε το Twitter, οι 14 εκ των 30 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών απέσυραν όλες τις διαφημίσεις τους από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ο ίδιος ο Μασκ θέλοντας να δικαιολογήσει την κατάσταση, δήλωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης ότι καταλαβαίνει αν οι διαφημιστές θέλουν κάποιο χρόνο. Ωστόσο, στοχοποίησε τις ομάδες ακτιβιστών, υποστηρίζοντας ότι ασκούν πιέσεις στις διαφημιστικές να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Twitter.
Latest News
Oι «χρυσές» συμβουλές του Μπάφετ για επενδύσεις και επιτυχημένη ζωή
Φέτος ο Buffett μοιράστηκε τις ιδέες του για την πορεία προς μια επιτυχημένη ζωή
Τελειώνει η περίοδος χάριτος - Τώρα θέλουν τα λεφτά τους οι δανειστές της Ουκρανίας
Εταιρείες όπως η BlackRock και η Pimco συνέστησαν επιτροπή - Προσλαμβάνουν συμβούλους για τη διαπραγμάτευση συμφωνίας
Πώς οι δυτικές κυρώσεις στραγγαλίζουν τις φιλοδοξίες του Πούτιν για το φυσικό αέριο στην Αρκτική
Οι περιορισμοί στη ναυαρχίδα του Arctic LNG 2 περιορίζουν τις φιλοδοξίες της να προχωρήσει περαιτέρω
Επίσημη επίσκεψη Σι Τζινπίγνκ στο Παρίσι - «Χρειαζόμαστε τους Κινέζους», δηλώνει ο Μακρόν
Αναθέρμανση των σχέσεων ΕΕ - Κίνας επιδιώκει ο γάλλος πρόεδρος - Τι είπε σε συνέντευξή του
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου