Με ρυθμό ανάπτυξης 13% κινήθηκε ο τζίρος των online πωλήσεων, ακόμη και μετά το πέρας των επιπτώσεων του κορωνοϊού, στον κλάδο των Online Φαρμακείων, το 2022 συγκριτικά με το 2021.
H συνολική αξία των αγορών άγγιξε τα 271 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Convert Group. Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα).
Βιοτεχνολογικό το 1 στα 3 φάρμακα ως το 2027
Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε την Τετάρτη η Convert Group μέσω της πλατφόρμας eRetail Audit.
Σημαντικές εκπτώσεις
Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη που κοινοποίησε η Convert Group, τα online φαρμακεία συνεχίζουν να καταγράφουν σημαντικές εκπτώσεις και το 2022. Τα προϊόντα πωλήθηκαν online με κατά μέσο όρο 41% έκπτωση επί της προτεινόμενης λιανικής τιμής των κατασκευαστών. Οι καταναλωτές αγόρασαν διαγνωστικά test κορονοϊού φθηνότερα κατά 62%, μάσκες προστασίας φθηνότερα κατά 60%, μουρουνέλαιο φθηνότερα κατά 45%, μάσκες ματιών φθηνότερα κατά 44% και βιταμίνη C φθηνότερα κατά 44%. Οι εκπτώσεις από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία προς τον καταναλωτή έμειναν σταθερές σε σχέση με το 2021.
Ανοδος για τα συμπληρώματα διατροφής
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2021 παρατηρούνται οι παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το 2020: +27% σε προϊόντα υγείας (με τις χειρουργικές και φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία), +22% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +10% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +10% σε διάφορα προϊόντα και +9% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Μάλιστα, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας των πωλήσεων συνεχίζει να προέρχεται από την κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (46%), οι κατηγορίες των προϊόντων υγείας, συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών και βρεφικών και παιδικών ειδων γνωρίζουν μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
Μείωση του αγοραστικού καλαθιού
Επιπλέον, το μέσο αγοραστικό καλάθι κατά την διάρκεια ολόκληρου του έτους, μειώθηκε κατά 1,20 ευρώ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, στα 43,60 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε 1% φτάνοντας στα 4,8 τεμάχια με περίπου 2 από εκείνα να ανήκουν στην κατηγορία περιποίησης και προσωπικής Φροντίδας. Αντιθέτως, η μέση αξία των προϊόντων μειώθηκε κατά 4% συγκριτικά με το προηγούμενο ετος.
Όσον αφορά τα κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google είχαν ξανά τη μεγαλύτερη επιρροή, καθώς από εκεί προήλθε το 41% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 17%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 10%.
Η χρήση των mobile και tablet συσκευών συνεχίζει να κυριαρχεί για την πραγματοποίηση των online αγορών από πλευράς των καταναλωτών με ένα ποσοστό 66% έναντι των συσκευών desktop και laptops (34%). Αναφορικά με την πραγματοποιήση των παραγγελιών προτιμώνται οι μεσημεριανές ώρες μεταξύ 12:00-15:00, ενώ η Δευτέρα συνεχίζει να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τις online αγορές των Ελλήνων από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου