Συνολικό ποσοστό 74,2% της Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας θα αποκτήσει η Ιντρακόμ με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις για τη διενέργεια υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης, απαντά η εισηγμένη σε ερώτηση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.
Στόχος είναι η συγχώνευση της εταιρείας με τη νέα θυγατρική, Intracom Properties, μέσω απορρόφησης της δεύτερης από την πρώτη και η μετονομασία της εταιρείας σε Intracom Properties.
Κλουκίνας – Λάππας (Mothercare): Οι μπετονιέρες, τα μωρουδιακά, η Zara και το ρήγμα
Σε ό,τι αφορά την εμπορική δραστηριότητα της πώλησης παιδικών και βρεφικών ειδών (περιλαμβανομένης της εκμετάλλευσης των καταστημάτων Mothercare) της εταιρείας, σκοπός είναι η αδιάλειπτη συνέχειά της, ως ξεχωριστής εταιρείας, μέσω απόσχισης του σχετικού κλάδου και εισφοράς του σε νέα θυγατρική του ομίλου Intracom, με συμμετοχή και της οικογένειας Λάππα στη μετοχική σύνθεση και τη διοίκηση του νέου σχήματος με απώτερο σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Η θυγατρική της εταιρείας ΚΛΜ ΑΤΕ, θα διατηρήσει στην κυριότητά της το Υδροηλεκτρικό Πάρκο και θα μεταβιβαστεί στην οικογένεια Λάππα αφού πρώτα έχουν μεταφερθεί τα λοιπά ακίνητά της.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της εταιρείας:
Η εταιρεία με την επωνυμία «Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι. ΛΑΠΠΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (εφεξής η «Εταιρεία»), σε απάντηση της με αριθμό πρωτοκόλλου 255/3-2-2023 επιστολής που έλαβε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και σε συνέχεια της από 3.2.2023 ανακοίνωσής της, καθώς και της με ίδια ημ/νία ανακοίνωσης της INTRACOM HOLDINGS (ΙΝΤΡΑΚΟΜ), γνωστοποιεί επιπλέον τα ακόλουθα:
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής, βάσει του από 2.2.2023 δεσμευτικού Μνημονίου Συνεργασίας και Συναντίληψης, εφόσον πληρωθούν οι συνήθεις όροι και αιρέσεις που έχουν τεθεί, θα οδηγήσει στην απόκτηση από την ΙΝΤΡΑΚΟΜ, συνολικού ποσοστού 74,2% στην Εταιρεία, με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις για τη διενέργεια υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης εντός της προθεσμίας και σύμφωνα με τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας.
Πρόθεση της ΙΝΤΡΑΚΟΜ, με βάση τον στρατηγικό σχεδιασμό της είναι η αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου ακινήτων της Εταιρείας σε συνέργεια με το αντίστοιχο χαρτοφυλάκιο που εισφέρει στη νέα θυγατρική της, Intracom Properties, μέσω της, σε εξέλιξη, διάσπασης με απόσχιση του κλάδου ακινήτων με σύσταση νέας εταιρείας και εισφοράς του σε αυτήν με στόχο την ενιαία περαιτέρω ανάπτυξή τους. Σκοπός είναι η συγχώνευση της Εταιρείας με τη νέα θυγατρική, Intracom Properties, μέσω απορρόφησης της δεύτερης από την πρώτη και η μετονομασία της Εταιρείας σε Intracom Properties.
Αναφορικά δε με την εμπορική δραστηριότητα της πώλησης παιδικών και βρεφικών ειδών (περιλαμβανομένης της εκμετάλλευσης των καταστημάτων Mothercare) της Εταιρείας, στόχος είναι η αδιάλειπτη συνέχειά της, ως ξεχωριστής εταιρείας, μέσω απόσχισης του σχετικού κλάδου και εισφοράς του σε νέα θυγατρική του Ομίλου Intracom, με συμμετοχή και της οικογένειας Λάππα στη μετοχική σύνθεση και τη διοίκηση του νέου σχήματος με απώτερο σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξή της. Τέλος, η θυγατρική της Εταιρείας ΚΛΜ ΑΤΕ, η οποία θα διατηρήσει στην κυριότητά της το Υδροηλεκτρικό Πάρκο, θα μεταβιβαστεί στην οικογένεια Λάππα αφού πρώτα έχουν μεταφερθεί τα λοιπά ακίνητά της, ως ανωτέρω.
Όλα τα παραπάνω, όπως είναι αυτονόητο, τελούν υπό την προϋπόθεση της λήψης όλων των απαιτούμενων εταιρικών αποφάσεων και εγκρίσεων, της έκδοσης των τυχόν απαιτούμενων αδειών και της τέλεσης όλων των αναγκαίων διατυπώσεων που προβλέπονται από το νόμο.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου