Μετ’ εμποδίων θα πραγματοποιηθούν αύριο Τετάρτη οι μετακινήσεις στα μέσα σταθερής τροχιάς με τους εργαζόμενους να προχωρούν σε στάσεις εργασίας.
Συγκεκριμένα οι συρμοί του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1) θα μείνουν ακινητοποιημένοι από την αρχή της βάρδιας μέχρι τις 2 μετά το μεσημέρι ενώ από τις 6 το απόγευμα μέχρι τη λήξη της βάρδιας έχουν εξαγγείλει στάση εργασίας οι εργαζόμενοι στο Μετρό (Γραμμές 2 και 3).
Σημειώνεται ότι μέχρι αυτή τη στιγμή, η ΣΤΑ.ΣΥ. δεν έχει επισήμως επιβεβαιώσει την πραγματοποίηση των παραπάνω στάσεων εργασίας. Αν αυτό συμβεί, θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ:
«Στάση εργασίας στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ την Τετάρτη 1/3/2023 από την έναρξη μέχρι τη λήξη της βάρδιας, με τη παροχή κοινωνικού έργου από τις 14:00 μέχρι τη λήξη (Λειτουργία από 2 μ.μ. μέχρι τη λήξη της βάρδιας).
Η κυβέρνηση επιδιώκοντας, μεθοδικά, την απαξίωση της ΣΤΑ.ΣΥ και την ξεθεμελίωση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων, με απώτερο στόχο την εκχώρηση κρίσιμων τομέων της σε ιδιώτες, αφήνει να υπάρχουν κενές εκατοντάδες οργανικές θέσεις εργασίας.
Αυτό έχει ως συνέπεια πολλοί συνάδελφοι να εργάζονται εξαντλητικά ωράρια, χωρίς ανάπαυση, ακόμα και ολόκληρα 12ωρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Το Σωματείο μας διεκδικεί την άμεση πρόσληψη μόνιμου και τακτικού προσωπικού με διαφανείς διαδικασίες.
Αντί αυτού η κυβέρνηση προωθεί με νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών τη λύση των αποσπασματικών προσλήψεων, που θα είναι ένα ακόμα «μπάλωμα» στο πρόβλημα της Εταιρίας.
Για αυτό αποφασίσαμε να προχωρήσουμε τη Τετάρτη 1η Μαρτίου 2023 σε στάση εργασίας από την έναρξη μέχρι τη λήξη της βάρδιας, με αίτημα την άμεση πρόσληψη μόνιμου και τακτικού προσωπικού.
Για την προετοιμασία της κινητοποίησης ακολουθήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες και γι’ αυτό καθυστέρησε η γνωστοποίησή της στους φίλους επιβάτες. Πάντως, για την ελάχιστη παροχή εγγυημένης κοινωνικής υπηρεσίας, για την εξυπηρέτηση κοινωνικών αναγκών, θα εργαστούμε από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τη λήξη της βάρδιας!
Διεκδικούμε αξιοπρεπή εργασία και προσλήψεις μόνιμου και τακτικού προσωπικού, με διαφάνεια!»
Πηγή: in.gr
Latest News
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Interlife: Υψηλά κέρδη για το 2023 και αύξηση παραγωγής
Η εταιρεία πρότεινε διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή
Χαρδούβελης: Ξανά ισχυρές οι ελληνικές τράπεζες – Καθοριστικός ο ρόλος τους στη χρηματοδότηση της οικονομίας
Συνάντηση της ΕΕΤ με εκπροσώπους του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ
Κοντά στο 71% το ποσοστό του Ν. Λύκου στην AustriaCard - Μέσω placement σε επενδυτές το 15%
Η διαδικασία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ενισχύσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς στον κ. Λύκο άνηκε λίγο πάνω από το 77% της εταιρείας