Στροφή 180 μοιρών πραγματοποίησε η Adidas, αλλάζοντας στάση ως προς τη χορήγηση έγκρισης για χρήση από το κίνημα Black Lives Matter του περίφημου σήματος με τις τρεις παράλληλες ρίγες.
Adidas: «Βλέπει» λειτουργικές ζημιές 700 εκατ. λόγω Κάνιε Γουέστ
Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία αποφάσισε σήμερα να αποσύρει το αίτημα που είχε καταθέσει στο Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, ζητώντας του να απορρίψει την αίτηση του Black Lives Matter για χρήση ενός σήματος με τρεις παράλληλες ρίγες.
«Η Adidas θα αποσύρει την αντίθεσή της στην αίτηση εμπορικού σήματος του Black Lives Matter Global Network Foundation το συντομότερο δυνατό», δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας, χωρίς να αιτιολογήσει την απόφαση.
«Σύγχυση»
Τη Δευτέρα, προσφεύγοντας στο γραφείο εμπορικών σημάτων η Adidas είχε υποστηρίξει ότι το σχέδιο με τις κίτρινες λωρίδες του Black Lives Matter Global Network Foundation θα δημιουργούσε σύγχυση με το δικό της διάσημο σήμα με τις τρεις λωρίδες.
Επιδίωξε να μπλοκάρει την αίτηση της ομάδας να χρησιμοποιήσει το σχέδιο σε προϊόντα που πωλεί επίσης η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, όπως μπλούζες, καπέλα και τσάντες. Στην κατάθεσή της, υπογράμμιζε ότι η ίδια χρησιμοποιεί το λογότυπό της ήδη από το 1952 και ότι έχει αποκτήσει «διεθνή φήμη και τεράστια δημόσια αναγνώριση».
Η Adidas έχει καταθέσει πάνω από 90 αγωγές και έχει υπογράψει περισσότερες από 200 συμφωνίες διακανονισμού που σχετίζονται με το σήμα των τριών λωρίδων από το 2008, σύμφωνα με το Reuters που επικαλείται δικαστικά έγγραφα από μια αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία εναντίον του οίκου μόδας του σχεδιαστή Thom Browne.
Οι ένορκοι στην εν λόγω υπόθεση αποφάσισαν τον Ιανουάριο ότι τα μοτίβα των λωρίδων του Thom Browne δεν παραβίαζαν τα δικαιώματα εμπορικού σήματος της Adidas.
Το Black Lives Matter Global Network Foundation
Το Black Lives Matter Global Network Foundation είναι η πιο εξέχουσα οντότητα του κινήματος Black Lives Matter, το οποίο προέκυψε πριν από μια δεκαετία, φέρνοντας στο προσκήνιο το ζήτημα της αστυνομικής βίας κατά των μαύρων.
Η ομάδα υπέβαλε αίτηση για κατοχύρωση εμπορικού σήματος τον Νοέμβριο του 2020. Πρόκειται για ένα κίτρινο σχέδιο τριών λωρίδων, το οποίο προορίζεται προς χρήση σε διάφορα προϊόντα όπως ρούχα, εκδόσεις, τσάντες, βραχιόλια και κούπες.
Η Adidas ανέφερε στην κατάθεσή της τη Δευτέρα ότι το σχέδιο της ομάδας μοιάζει σε βαθμό σύγχυσης με το λογότυπό της και ότι οι καταναλωτές πιθανότατα θα νομίζουν ότι τα προϊόντα τους συνδέονται ή προέρχονται από την ίδια πηγή.
Latest News
Κόβει τους εμπορικούς δεσμούς με το Ισραήλ, η Τουρκία
Το διμερές εμπόριο ανήλθε το 2023 σε 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Θέση στην εταιρεία των Kellogg's παίρνει η επενδυτική TOMS
Οι καθαρές πωλήσεις της Kellanova έφτασαν τα 3,20 δισ. δολάρια στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Μαρτίου
Ο Ιωάννης Τσακίρης διορίστηκε αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ
Ο Έλληνας πρώην υφυπουργός γίνεται μέλος της Διευθύνουσας Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων
Φρένο στη Χρυσή Βίζα στην Ευρώπη μετά το ράλι στα ακίνητα
Τι ισχύει πλέον σε Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα
Βλέπει και πάλι το 70% ο πληθωρισμός στην Τουρκία
Δυσκολεύει το έργο της κεντρικής τράπεζας
Στα ραντάρ των Βρυξελλών για greenwashing Air France, KLM και Brussels Airlines
Τι αναζητά η Κομισιόν από μεγάλες αεροπορικές εταιρείες
Πέθανε και δεύτερος πληροφοριοδότης για κενά ασφαλείας στην Boeing
Ο πρώην υπάλληλος της Spirit AeroSystems, Τζόσουα Ντιν, πέθανεμετά από ξαφνική ασθένεια, λέει η οικογένεια.
Ο ΟΟΣΑ «βλέπει» υψηλότερη ανάπτυξη για το 2024 - Οδηγούν οι ΗΠΑ με άνοδο 2,6%
Αύξηση με ρυθμό 3,1% για φέτος και 3,2% για το 2025, προβλέπει ο διεθνής οργανισμός
Ο πλανήτης ξεμένει από ελαιόλαδο - Φόβοι για νέα άνοδο των τιμών
Oι αναλυτές τηρούν στάση αναμονής και θεωρούν ότι ένα απότομα άλμα τους επόμενους μήνες δεν θα αποτελούσε έκπληξη
Κατεβάζει ταχύτητα η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία – Ξεμένει από καύσιμα
Ο ρόλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων