Στη δημιουργία spin-off εταιρείας όπου θα ενταχθούν δύο από τα bulk carriers του στόλου της ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά Imperial Petroleum Inc. συμφερόντων του Χάρη Βαφειά. Πιο συγκεκριμένα, η C3is Inc., η οποία συστάθηκε πρόσφατα, θα λειτουργεί ως εταιρεία χαρτοφυλακίου για τα δύο πλοία, έχοντας αιτηθεί την είσοδο των κοινών μετοχών της στο Nasdaq. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το β’ τρίμηνο του 2023.
Το διοικητικό συμβούλιο της Imperial Petroleum πιστεύει ότι η δημιουργία μιας ναυτιλιακής εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου «pure play» θα προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στις εταιρείες όσο και στους μετόχους τους. Η συναλλαγή θα επιτρέψει στην C3is Inc. να επικεντρωθεί αρχικά στον τομέα του ξηρού φορτίου, ενώ η Imperial Petroleum Inc. θα επικεντρωθεί σταδιακά στον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Κάθε εταιρεία θα προσελκύει ανεξάρτητα νέους επενδυτές και θα παρέχει στους μετόχους την ευελιξία να προσαρμόζουν τις συμμετοχές τους ανάλογα με τους τομείς στους οποίους θέλουν να επενδύσουν.
Σε πορεία αποκλιμάκωσης οι ναύλοι στην παγκόσμια αγορά
Ο Χάρης Βαφειάς θα έχει συνολικά τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές στο αμερικάνικο χρηματιστήριο και συγκεκριμένα την StealthGas με στόλο από πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) την Imperial Petroleum με δεξαμενόπλοια και την C3is Inc με bulkers.
Στο μεταξύ ο ναυτιλιακός όμιλος της Οικογένειας Βαφειά με συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων και ιδιωτικών εταιρειών προσεγγίζει τα 100 πλοία, μετά και τις τελευταίες αγορές. Ειδικότερα τις αγορές άλλων πέντε πλοίων προχώρησε του τελευταίους δυο μήνες ο ναυτιλιακός όμιλος του Νίκου Βαφειά μέσω της Brave Maritime Corp ανεβάζοντας τον στόλο της εταιρείας στα 28 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Πιο συγκεκριμένα ο όμιλος αγόρασε, τέσσερα ακόμα φορτηγά capes, ανεβάζοντας τον στόλο του ομίλου σε φορτηγά capes στα 10 συνολικά. Επιπροσθέτως, αγόρασε και ένα supramax φορτηγό πλοίο, χτισμένο το 2011 στην Μitsui της Ιαπωνίας. Πρόκειται για το 29ο συνολικά πλοίο που απέκτησε τους τελευταίους 12 μήνες ο όμιλος Βαφειά επενδύοντας συνολικά πάνω από 900 εκατ. δολ. Μετά τις νέες αγορές ο στόλος του Ομίλου αποτελείται από 95 πλοία (40 gas carriers, 30 δεξαμενόπλοια και 25 φορτηγά πλοία), αξίας, βάσει του Vessels Value, άνω τον 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Latest News
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων